Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

IMG_20250102_122231.webp

Nieuwe achterschokdemper voor de AfricaTwin.

Grappig, gisteren zie ik je eerst een leuke foto van een klassieke XRV en een moderne CRF plaatsen in het Africa Twin topic, vervolgens kom ik in het doorrijderstopic de uitleg bij die foto tegen en nu lees ik hier dat je een nieuwe schokbreker voor je XRV hebt gekocht :+

Grappig, gisteren zie ik je eerst een leuke foto van een klassieke XRV en een moderne CRF plaatsen in het Africa Twin topic, vervolgens kom ik in het doorrijderstopic de uitleg bij die foto tegen en nu lees ik hier dat je een nieuwe schokbreker voor je XRV hebt gekocht :+
En dat allemaal op 1 dag:+
En de eigenaar van de CRF is ook een bekende van je.

Mensen hier ervaring met gearbase.nl? Had zo'n bikergear wallmount besteld.

Op 19/12 bestelling geplaatst, confirmatie gekregen maar sinds dien niets meer gehoord. Via PayPal betaald dus vermoed best centen proberen terug te krijgen?

Al via contact form, instagram en mail proberen contact te maken.

Terecht gekomen daar via Riders.nu (motor.nl), dus leek me wel betrouwbaar...

Feestdagen er tussen?
Zoonlief had ook begin december wat besteld in een webshop, levering 19 december, kwam ook met de jaarwisseling

ja, nog even komende week afwachten, anders geld terug vragen via PayPal. Zou wel zonde zijn want ziet er echt wel leuk uit

Nieuwe tankdop. Had de mijne afgelopen zomer laten vallen, en het klepje over het sleutelgat zat dus sindsdien vast met ducttape. Toch een beetje jammer voor een motor van (nu) 1,5 jaar oud...
Moet wel uit Engeland komen, dus kan een paar weken gaan duren.

Op 19/12 bestelling geplaatst, confirmatie gekregen maar sinds dien niets meer gehoord. Via PayPal betaald dus vermoed best centen proberen terug te krijgen?

Geen ervaring mee, maar zo'n wallmount ziet er wel handig uit! Hopelijk wordt het alsnog geleverd. Maar ze reageren dus via geen enkele weg op vragen? Da's wel apart voor een winkel.

Inderdaad, geen reactie, nergens.

Verlof kan uiteraard ook, maar dan zou ik er van uit gaan dat er automatisch berichtje komt dat ze in verlof zijn of een vermelding op de site.

Normaal gingen we er onmiddellijk 5 stuks bestellen, zowel voor mij als voor vriend, gelukkig toch maar met eentje begonnen.

Ziet er inderdaad mooi uit ja zo een wallmount .
Anders telefonisch contact proberen op te nemen , is terug te vinden onder de algemene voorwaarden op de website,.

Heb al jaren zo'n kapstok van Louis. Helm en laarzen boven op. Pakken aan hangers en handschoenen, colletjes in de mandjes. Zit wel met keilbouten vast. Gewicht loopt aardig op..

Bekijk bijlage 2085495
Zelf al jaren een kapstok van de Ikea.
Boven op de helm, col en handschoenen.
Aan het hang gedeelte de jas en broek.
Werkt ook perfect.

En om on topic te blijven.
Vanochtend een setje spiegels bij Oom Ali.
Voor die 2 tientjes de moeite waard om te proberen.
Bevalt het niet, dan zijn ze er so weer vanaf.

Een boel zaken bij elkaar geklikt, winkelmandje bekeken en mijzelf afgevraagd; heb ik het nu echt nodig? Nee was het antwoord, wonderbaarlijk heb ik daarna ook t tabblad afgesloten :o
En morgen krijg je een mailtje met de vraag of je niet iets vergeten bent :+

Ja lach maar, mij is het eens overkomen.

Osco kettingsmeersysteem gekocht voor de Transalp 700. Ik lees er wel goede reviews over. Eenvoud in bediening en langere levensduur(?) van de ketting spreken mij wel aan. Ben benieuwd.

Edit: ik zat er een hele poos over te denken om dit te kopen maar te laf om door te zetten 🤣

Laatst bewerkt:

Mezelf even citeren... Deze morgen 9:15 kreeg ik mail binnen dat het order verwerkt was, paar uur later tracking. Pakje is onderweg. Iets te snel gepanikeerd dus :)

Osco kettingsmeersysteem gekocht voor de Transalp 700. Ik lees er wel goede reviews over. Eenvoud in bediening en langere levensduur(?) van de ketting spreken mij wel aan. Ben benieuwd.

Edit: ik zat er een hele poos over te denken om dit te kopen maar te laf om door te zetten 🤣
Ben het met de rest een , eenvoudig en werkt subliem en ook geen vettige zooi deze olie.

Nieuwe schuifmaat, nieuwe striptang, nieuwe LED-verlichting voor in de schuur, nieuwe klepstelplaatjes en een doosje klein spul voor mn oldtimerbrommer. Leuk zo'n winter _O-

Een accu
2 weken geleden nog gereden, niets aan de hand. Zaterdag wil ik hem starten om in te laden, accu leeg. 20 minuten laten draaien, in de bus geparkeerd, wil hem vanmiddag na uitladen starten. Weer niks.

Laatst bewerkt:
Een accu
2 weken geleden nog gereden, niets aan de hand. Zaterdag wil ik hem starten om in te laden, accu leeg. 20 minuten laten draaien, in de bus geparkeerd, wil hem vanmiddag na uitladen starten. Weer niks.
Ergens een lekstroom; Ampèremeter ertussen en 1 voor 1 de zekeringen eruit trekken… :?

Terug
Bovenaan Onderaan