Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat allemaal op 1 dagGrappig, gisteren zie ik je eerst een leuke foto van een klassieke XRV en een moderne CRF plaatsen in het Africa Twin topic, vervolgens kom ik in het doorrijderstopic de uitleg bij die foto tegen en nu lees ik hier dat je een nieuwe schokbreker voor je XRV hebt gekocht
Geen ervaring mee, maar zo'n wallmount ziet er wel handig uit! Hopelijk wordt het alsnog geleverd. Maar ze reageren dus via geen enkele weg op vragen? Da's wel apart voor een winkel.Mensen hier ervaring met gearbase.nl? Had zo'n bikergear wallmount besteld.
Op 19/12 bestelling geplaatst, confirmatie gekregen maar sinds dien niets meer gehoord. Via PayPal betaald dus vermoed best centen proberen terug te krijgen?
Al via contact form, instagram en mail proberen contact te maken.
Terecht gekomen daar via Riders.nu (motor.nl), dus leek me wel betrouwbaar...
oh top, telefoon nr inderdaad gevonden, bel morgen evenZiet er inderdaad mooi uit ja zo een wallmount .
Anders telefonisch contact proberen op te nemen , is terug te vinden onder de algemene voorwaarden op de website,.
Zelf al jaren een kapstok van de Ikea.Heb al jaren zo'n kapstok van Louis. Helm en laarzen boven op. Pakken aan hangers en handschoenen, colletjes in de mandjes. Zit wel met keilbouten vast. Gewicht loopt aardig op..
Bekijk bijlage 2085495
En morgen krijg je een mailtje met de vraag of je niet iets vergeten bentEen boel zaken bij elkaar geklikt, winkelmandje bekeken en mijzelf afgevraagd; heb ik het nu echt nodig? Nee was het antwoord, wonderbaarlijk heb ik daarna ook t tabblad afgesloten
Mezelf even citeren... Deze morgen 9:15 kreeg ik mail binnen dat het order verwerkt was, paar uur later tracking. Pakje is onderweg. Iets te snel gepanikeerd dusMensen hier ervaring met gearbase.nl? Had zo'n bikergear wallmount besteld.
Op 19/12 bestelling geplaatst, confirmatie gekregen maar sinds dien niets meer gehoord. Via PayPal betaald dus vermoed best centen proberen terug te krijgen?
Al via contact form, instagram en mail proberen contact te maken.
Terecht gekomen daar via Riders.nu (motor.nl), dus leek me wel betrouwbaar...
Ben het met de rest een , eenvoudig en werkt subliem en ook geen vettige zooi deze olie.Osco kettingsmeersysteem gekocht voor de Transalp 700. Ik lees er wel goede reviews over. Eenvoud in bediening en langere levensduur(?) van de ketting spreken mij wel aan. Ben benieuwd.
Edit: ik zat er een hele poos over te denken om dit te kopen maar te laf om door te zetten
Ergens een lekstroom; Ampèremeter ertussen en 1 voor 1 de zekeringen eruit trekken…Een accu
2 weken geleden nog gereden, niets aan de hand. Zaterdag wil ik hem starten om in te laden, accu leeg. 20 minuten laten draaien, in de bus geparkeerd, wil hem vanmiddag na uitladen starten. Weer niks.