Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wacht, wat?Aah en ook 2 keer per jaar bij het reinigen van de laars : de laars laten vollopen met water om het membraan te reinigen/zoutkristallen op te lossen.
Met water en een druppeltje reinigingsmiddel die geschikt is voor Gore-Tex membraan.Wacht, wat?
Is dit serieus een ding? Laat je nou letterlijk die laars onder de kraan vollopen? Met zeep of zo? Of gewoon water?
........... staat gewoon in de handleiding.
Ik heb het nog nooit gedaan met zowel Goretex laarzen als handschoenen en door zijn na jaren gebruik nog steeds waterdicht. Dus zolang ze niet lekken, zou ik er niet aan beginnen.Met water en een druppeltje reinigingsmiddel die geschikt is voor Gore-Tex membraan.
Dat is nodig om de werking te garanderen, staat gewoon in de handleiding.
De kleine poriën van Gore-Tex geraken verstopt door vuil en zoutkristallen(zweet).
Een jas of broek gooi je dan in de wasmachine maar een laars zou je er beter niet in doen.
Best doe je dit ook met lederen handschoenen met Gore-Tex.
Ik denk dat ze wel dicht blijven, maar misschien niet meer ademen als ik het goed begrijp.Ik heb het nog nooit gedaan met zowel Goretex laarzen als handschoenen en door zijn na jaren gebruik nog steeds waterdicht. Dus zolang ze niet lekken, zou ik er niet aan beginnen.
Ben je een zweter? Of alleen bij grote inspanningen?Ik heb het nog nooit gedaan met zowel Goretex laarzen als handschoenen en door zijn na jaren gebruik nog steeds waterdicht. Dus zolang ze niet lekken, zou ik er niet aan beginnen.
Beide.Ik denk dat ze wel dicht blijven, maar misschien niet meer ademen als ik het goed begrijp.
Geen idee, nooit gedaan, net zoals een handleiding lezen.
Ik zweet nooit in mijn laarzen. Wel in de zomer in mijn jas, vandaar dat ik die elk jaar wel was. Maar ik heb nooit gemerkt dat die daardoor beter waterdicht wordt of beter ademt. Mijn winterjas heb ik slechts één keer gewassen 5 jaar geleden en ook die ademt nog goed en is waterdicht.Ben je een zweter? Of alleen bij grote inspanningen?
Hmmm, nog steeds niet binnen, status bestelling nog steeds op verwerken. En dat terwijl hij in webshop staat als je hem vandaag besteld hij binnen één werkdag wordt verzonden, net maar eens berichtje gestuurd.Net een Richa Touareg broek gekocht, om over mijn normale broek aan te kunnen trekken dus een maatje te groot besteld.
Bij MKC op=op€269,95€80,99.
Toch niet via zo'n Facebook advertentie?Hmmm, nog steeds niet binnen, status bestelling nog steeds op verwerken. En dat terwijl hij in webshop staat als je hem vandaag besteld hij binnen één werkdag wordt verzonden, net maar eens berichtje gestuurd.
Buse is goed spul. Ik heb 3 jaar dagelijks gereden met een textiel pak van Buse, en was nog steeds in prima staat. Dit jaar vervangen voor een goretex pak, anders had ik er nu nog mee rondgereden.Vanmiddag bij Biker Outfit een Alpinestars en een Pando Moto spijkerbroek gekocht. Beide iets van 120 euro. Dun spul, slechts A, dus heb er weinig vertrouwen in. Maar is meer voor onder de warme overbroek, niet om als enige laag mee te rijden.
En zojuist via Marktplaats een paar Buse motorlaarzen gekocht voor m’n vriendin. Ik ken dat merk amper. Het is iets Duits, voelen stevig aan en het label is in orde.
Vriendin had geen zin om mee te gaan, dus ik heb ze gekocht op de gok, en helaas zitten ze krapjes. Acceptabel maar krapjes. Nou ja, dan kan m’n dochter ze aan, als ze die maat krijgt. Voor vier tientjes kun je niet tobben.
De verkoopster deed ze weg want haar vriend reed 1 maand motor en raakte toen betrokkenen een ongeluk. Motor total-loss en hij hield het even voor gezien. Ze had de laarzen slechts drie keer gedragen…
Was ze aantrekkelijk en zou ze alsnog vaker achterop willen?Vanmiddag bij Biker Outfit een Alpinestars en een Pando Moto spijkerbroek gekocht. Beide iets van 120 euro. Dun spul, slechts A, dus heb er weinig vertrouwen in. Maar is meer voor onder de warme overbroek, niet om als enige laag mee te rijden.
En zojuist via Marktplaats een paar Buse motorlaarzen gekocht voor m’n vriendin. Ik ken dat merk amper. Het is iets Duits, voelen stevig aan en het label is in orde.
Vriendin had geen zin om mee te gaan, dus ik heb ze gekocht op de gok, en helaas zitten ze krapjes. Acceptabel maar krapjes. Nou ja, dan kan m’n dochter ze aan, als ze die maat krijgt. Voor vier tientjes kun je niet tobben.
De verkoopster deed ze weg want haar vriend reed 1 maand motor en raakte toen betrokkenen een ongeluk. Motor total-loss en hij hield het even voor gezien. Ze had de laarzen slechts drie keer gedragen…
Laars beschermt toch het beste, ga je geen spijt van krijgen. Ik ben benieuwd hoe die sluiting het gaat doen, lijkt steeds meer gebruikt te worden door Rev'it.nu maar eens voor een echte laars gegaan