Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

308140_1_SS16.jpg

Tornado 2 doorwaai. Rugbeschermer haal ik voor het seizoen wel uit mijn Sand 3. Bruin want super geil, en wordt minder snel vies. Of nou ja, wordt even snel vies maar is minder zichtbaar.

Dit is het resultaat van drie jaar lang uitstellen en smoesjes verzinnen om geen doorwaai te kopen. Waarom liever geen doorwaai? Omdat het mijn vijfde actieve motorjas is. :') Twee vierseizoenen, een hoodie, een motorjas van spijkerstof en nu deze doorwaai. 8)7
Zet je hoodie en spijkerjack maar op marktplaats, die ga je nooit meer aantrekken nu je deze hebt ;)
Mooi jassie!
 
Zet je hoodie en spijkerjack maar op marktplaats, die ga je mooi meer aantrekken nu je deze hebt ;)
Mooi jassie!
De spijkerjas zit wel échte lekker hoor. Van Richa, al tien jaar oud of zo, drie jaar geleden de harde bescherming vervangen voor volledig D3O, heaven. Maar totaal geen extra ventilatie mogelijk. Die jas gaat niet meer weg. Een keer mee met de scooter vol gas onderuit gegaan in een modderige bocht, alleen een knoopje van een borstzak afgebroken en gaan met dat ding.

De hoodie was wel echt een miskoop. Dat ding wil je dragen als het een beetje aan de warme kant is, maar die hoodie is veel te dik. :/
 
Bij HK Wilders vering voor, Ohlins schokdempers achter op mijn MT09
 

Bijlagen

  • 20190626_105451.jpg
    20190626_105451.jpg
    157,3 KB · Weergaven: 16
  • 20190626_112448.jpg
    20190626_112448.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 16
Haha auto-correct denk ik. Maar het is Wilbers vering natuurlijk :p.
Wist ik ook wel natuurlijk, leuk dat je het als grapje opvatte! Ik heb al veel goede dingen gelezen over HK. Moet er zelf ook eens heen met de ZRX.
Die heeft Ohlins voor en achter, alleen is het afgesteld op de vorige eigenaar, en die woog 100 kilo terwijl ik slechts 74 weeg.
Is nu dus ietwat te stug geveerd. Maar dat komt goed als ik er geweest ben. :) :t
 
Haha auto-correct denk ik. Maar moet Wilbers vering zijn natuurlijk :p
Wist ik ook wel natuurlijk, leuk dat je het als grapje opvatte! Ik heb al veel goede dingen gelezen over HK. Moet er zelf ook eens heen met de ZRX.
Die heeft Ohlins voor en achter, alleen is het afgesteld op de vorige eigenaar, en die woog 100 kilo terwijl ik slechts 74 weeg.
Is nu dus ietwat te stug geveerd. Maar dat komt goed als ik er geweest ben. :) :t

Zeker doen! Veel goede kennis en aardige gasten, zeer gedegen advies!.

Heb het met plezier 1.5 uur voor gereden. Ben er toen wel achter gekomen dat die bagster zadel snel moet komen. Eerste keer ooit op een nieuwe motor dat ik pijn aan mijn reet heb
 
Voor dat zadel kun je ook eens kijken bij Corbin of Topsellerie, die leveren mooie zadels met gel vulling. Ik had een Topsellerie op de ZRX, zat weliswaar heerlijk, maar ik ben terug gegaan naar het originele zadel. Vanwege de looks, vond het mooier, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik heb gelukkig niet snel last van een houten reet.
 
Na nu ook mijn nieuwe motorbroek iets te dicht bij de warme uitlaat gehouden te hebben... 😳, nu maar 2 van deze besteld uit China.
18610869.png_deepzoom_8.jpg
De broek is nog ok, maar hopelijk wordt het hiermee vanaf nu voorkomen. Tja, je moet toch wat met forward controls op een sjopper...
 
2 koelvesten . 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin.
Hadden regen voorspeld heel de week.
Nu is het 41 graden in de zon.
Maar mogen niet klagen. Dolomieten zijn perfect zo.
 
Bagster zadel met Bultex.

Was wel nodig na mijn eerste 1.5 uur rit :p

Hopelijk deze week binnen. Was voorraad
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190627-152335_Chrome.jpg
    Screenshot_20190627-152335_Chrome.jpg
    38,2 KB · Weergaven: 18
Ik heb een inuteq koelvest gekocht.....voorbereid op de toekomst, en vooral de komende dagen

1405122
 
Gisteren gekocht vandaag geprobeerd.
Spijtig genoeg de tweede helft van de rit door de files moeten manoeuvreren.

Morgen poging nummer twee. (Hopelijk zonder files)

1405161
 
Ik begin het ook warm te krijgen en heb op jouw link geklikt. :Y
Dan zie ik de prijs van 140 euro, en dan vraag ik mij af of dit te goedkoop is. Geeft dit wel voldoende bescherming als ik met 130 km/h onderuit ga?

Disclaimer: Zie dit niet als kritiek. Ik ben mij serieus aan het orienteren. De vraag is serieus.
geen idee. ben nog niet onderuit gegaan en ga dat ook niet doen om jou en antwoord te kunnen verschaffen _O- _O- _O-
 
Nog geen €55,- inclusief verzendkosten.

Dat is echt geen geld! Zat er ook nog een schijf bij? En hoeveel Watt is ie? Ik ben zelf fan van Jepson Drycutters. Deze Parkside ga ik ook halen. Als je dan een blad verneukt doet het niet zo zeer
 
Ik neem aan dat je begrijpt dat dit onder een motorpak moet? En dus niet alleen zo'n vestje zonder verdere bescherming....
Onder een jas ja, volgens mij werken die pakken het beste onder een doorwaai jas.
Los zal het zeker niet genoeg zijn, zo zonder mouwen...

Moet eerlijk bekennen dat zo'n doorwaaijas toch ook verbazend is qua bescherming, volgens de verhalen.

8)7reageer voor de helft op verkeerde post... Maar de laatste regel blijft van toepassing.
Heb zelf ook zon doorwaaijas, heel fijn ding en voelt zeker niet onveilig.
 
Laatst bewerkt:
Ehh, volgens mij reageren jullie op de post eronder, degene waar Kabouter Puntmuts recensies over vraagt is deze:
 
Terug
Bovenaan Onderaan