Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb eigenlijk ook een vraag:
ik heb nieuwe powervalves besteld bij fast from the past.
maar nu ze al verzonden zijn zie ik pas dat er 2 modellen zijn.
voor de 31k en andere voor de 1ua / 1wt.
ik heb een 31k blok, en heb dus de verkeerde besteld.
er zal dus wel verschil zijn tussen de modellen, anders zouden ze ze niet apart aanbieden.
wat is het verschil, en zijn de 1ua / 1wt valves ook in de 31k cilinders te gebruiken zijn?
zo niet dan zal ik er nog een setje aan moeten wagen.
graag hoor ik van jullie,
groeten marco
Onverwoestbaar zijn ze zeker niet,die van mij is gewoon vastgelopen zonder aanwijsbare oorzaak.ook nog uit de ouwe doos:
Bekijk media item 1087913
Rd'tje van mij, KR1tje van mijn broertje. De KR1 heb ik nog, de RD verkocht, nog spijt van...
KR1 is een leuke fietsje, maar ook erg kwetsbaar. De RD was zo goed als onverwoestbaar.
Krukaskeerringen heb ik inmiddels gespot. Heb ik het goed gezien dat voor het vervangen van de keerringen het blok er uit en open moet?Voorvork keerringen en revisiesetjes zijn allemaal nog wel te krijgen,de krukaskeerring is wel een
probleem,al zal die nog wel ergens te vinden zijn.
Ja en voor de middelste moet ook nog de krukas uit elkaar geperst worden.Krukaskeerringen heb ik inmiddels gespot. Heb ik het goed gezien dat voor het vervangen van de keerringen het blok er uit en open moet?
Mooie helm,jammer dat het er 1 voor kleine hoofdjes is,de meeste mannen hebben wel een grotere kop.Hier iemand interesse in een mooie Arai helm met de Yamaha speedblocks?
Arai Chaser Colin Legend White Maat S
Mooie helm,jammer dat het er 1 voor kleine hoofdjes is,de meeste mannen hebben wel een grotere kop.
Inderdaad ,alleen er staat V8 op en dat is het niet echt,meer een L8.Leuk blokje......
Zijn 2 aan elkaar geplakte TZ750 blokken, dit blok zat in een sprinterEerder een 4+4 Zijn zo te zien twee krukassen met een overbrenging hier tussen. Ziet er uit of er twee losse blokken aan elkaar zijn geboetseerd. Dus is geen V en ook geen L lijkt mij. Wel een mooi stukje huisvlijt.
De RD/RG500 zijn naar mijn mening eveneens geen V4's maar square fours, net zoals de Ariel dit vroeger was. En ja, ik ben me ervan bewust dat de RD op de kuip heeft staan dat het een V4 is.cylinders vormen een V, dus is het een V. hoe ze aan mekaar gekoppeld zijn of onder welke hoek het geheel verdraait is maakt niet uit. bij de 2T 500's is er ook niemand die zei dat de suzuki of Yamaha blokken geen V4's waren omdat ze 2 krukassen hadden. Kawa X09 is ook een V2 ook al staat die op zijn kop.
om tegenovergesteld te zijn, moet de ene 180° verzet zijn tov de andere, geen 90° (als de hoek 90° is)Bij een V-configuratie maken de tegenoverliggende zuigers een tegenovergestelde beweging.
Suzuki RG is een square four, Yamaha RD is een V4De RD/RG500 zijn naar mijn mening eveneens geen V4's maar square fours, net zoals de Ariel dit vroeger was. En ja, ik ben me ervan bewust dat de RD op de kuip heeft staan dat het een V4 is.
Klopt, tenzij ze dezelfde kruktap delen.je zou gaan kunnen discusieren over de gedeelde kruktap, maar dan klopt dit weer niet :
om tegenovergesteld te zijn, moet de ene 180° verzet zijn tov de andere, geen 90° (als de hoek 90° is)