zijwieltjes
MF'er
- 21 jan 2006
- 86
- 0
Heel stoer ding. Iemand enig idee hoe het met onderhoud van zo'n ding zit? Hopelijk wat minder onderhoudsgevoelig dan een echte supermotard. Geen zin om iedere 1500km olie te vervangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
"Even" ?! Voor de prijs van een MT-01 koop je letterlijk twéé MT-03's hoor!Als je die Mt-03 ziet is het best wel een heel aardig ding. Maar,zodra je 'm naast z'n grote broet de MT-01 zet, vindt ik persoonlijk toch de MT-03 tegenvallen. Kan niet precies uitleggen wat het is, maar als ik m'n geld eraan zou hebben uitgegeven zou dat het moment zijn dat ik zou gaan balen dat ik niet even door had gespaard.
Het blok is van de XT660, en het is zeker niet zo'n extreem blok waarbij je zo vaak olie moet wisselen e.d. Integendeel juist, want dan waren er ook wel wat meer pk's uitgekomen. Hetzelfde blok hangt ook in de Pegaso Strada trouwens, ook leuk...Heel stoer ding. Iemand enig idee hoe het met onderhoud van zo'n ding zit? Hopelijk wat minder onderhoudsgevoelig dan een echte supermotard. Geen zin om iedere 1500km olie te vervangen.
volgens mij is dat D-pack alleen wat uiterlijk, but correct me if i´m wrongik wil zeker een proefrit maken maar vind wel dat de fiets weinig vermogen heeft. maar wat is het verschil in vermogen met de standaarduitvoering en met de d-pack?? want 45 pk is wel beetje weinig niet....
Ik denk dat je met de spulletjes die OTR heeft ontwikkeld, zoals een nokkenas en een hoge compressiezuiger met een iets grotere boring, wel 60 awpk uit dat blok kunt halen.volgens mij is dat D-pack alleen wat uiterlijk, but correct me if i´m wrong
zit trouwens net ff op een duits forum te kijken en daar hebben ze het al over 42 pk aan het achterwiel van een xt660, dus dat moet met een MT-03 ook mogelijk zijn.
------
Akrapovic Racing Endtopf mit DB-Killer
Racing Krümmer von CRD
DNA Luftfilter
OTR Luftfilterkastendeckel
Power Commander einmal mit Serien (blaue Linie), einmal mit abgestimmter Map (rote Line).
52 PS am Rad mit 66 Nm Drehmoment.
Anfangsmessung im Serientrimm etwa 42 PS am Hinterrad
-------------
Zo aan de tekst te lezen gaat het je echter wel wat kosten....
Maar dan wordt het ineens een leuke fiets, met 1,5 maal zo veel pk-tjes. Misschien dan toch een serieuze kandidaat als alternatief voor een z750!Ik denk dat je met de spulletjes die OTR heeft ontwikkeld, zoals een nokkenas en een hoge compressiezuiger met een iets grotere boring, wel 60 awpk uit dat blok kunt halen.
Maar dan wordt het ineens een leuke fiets, met 1,5 maal zo veel pk-tjes. Misschien dan toch een serieuze kandidaat als alternatief voor een z750!
Een mono staat bekend om een redelijk gespreid vermogen af te leveren.2 cilinders is al ruig, een mono met 60awpk´s is dan wel erg lekker! Zou zo´n blok dan te vergelijken zijn kwa trekkracht, karakter e.d. met een sv650?
Daar heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar ik vermoed wel dat je onderhoudsintervallen korter worden.btw. wat doen die 60awpk´s voor je onderhoud? lijkt me dat dat wel explosief toeneemt...
Deze is voor bassie, eind maart komtie met d-pack en akropovic!
De topsnelheid ligt rond de 165 km/h MAAR als je een paar paardjes er uit weet los te wringen kan je de theoretische top van +-175 km/h (volgens M&T)wel halen, denk ik.
0-100 is wat moeilijker om in te schatten maar hij zal waarschijnlijk sneller zijn dan de XT (die er 4,5-5 seconden over doet) omdat hij achteraan 2 tandjes meer heeft.
Ik ga hem zo huren, ben super benieuwd!!!