Het Triumph Daytona 6xx (600/650/675) topic V

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} :}

Dank jullie voor deze snel reaktie, nu moet ik dus nog een keuze maken. Word lastig denk ik.

Maar denk zelf dat ik het blauw mooier vind als ik het zo zie. Word wel erg donker aan de voorzijde wat ik dus ook al ingedachten had.

Hij werd op MP aangboden en had een mail gehad met best een leuke prijs. Maar ondanks de leuke prijs laat ik hem denk ik toch maar gaan.

duosteppies kunnen er ook nog af :P (ga ik in ieder geval gelijk doen als die uit de winterstalling kom aangezien nu de duo-sit cover erop zit). En vind een zwarte rem/koppelingshendel ook gaver :9~

pedro2.jpg

owja, ik verveelde me dus gelijk maar ff op de foto proberen aan te passen, helaas niet helemaal super gelukt -O-

duosteppies kunnen er ook nog af :P (ga ik in ieder geval gelijk doen als die uit de winterstalling kom aangezien nu de duo-sit cover erop zit). En vind een zwarte rem/koppelingshendel ook gaver :9~

[afbeelding]

owja, ik verveelde me dus gelijk maar ff op de foto proberen aan te passen, helaas niet helemaal super gelukt -O-

Ziet er wel heel goed uit zonder die stepjes zeg denk dat deze wel gaan verdwijnen.

Wel leuk dat de schaduw nog op de band zit :P

Ziet er wel heel goed uit zonder die stepjes zeg denk dat deze wel gaan verdwijnen.

Wel leuk dat de schaduw nog op de band zit :P

zijn maar kleine details :+ had het inderdaad door toen ik mijn post geplaatst had |(

Dank jullie voor deze snel reaktie, nu moet ik dus nog een keuze maken. Word lastig denk ik.

Maar denk zelf dat ik het blauw mooier vind als ik het zo zie. Word wel erg donker aan de voorzijde wat ik dus ook al ingedachten had.

Hij werd op MP aangboden en had een mail gehad met best een leuke prijs. Maar ondanks de leuke prijs laat ik hem denk ik toch maar gaan.

k zou hem idd ook gwoon blauw laten, staat toch stukken mooier!
Wel netjes gedaan zo het bewerken.

[afbeelding]

full

Heb ik ook als eerste gedaan, en meteen ff een seatcover geplaatst *O* Nu nog een wit achterlicht met geintregeerde knippers!

Laatst bewerkt:
Helaas zal het kenteken toch weer erop moeten.

Vind zonder echt een stuk mooier staan hoor :P

Mag ik ook in de OP *O*

13551_165822503607_808493607_2646829_3662428_n.jpg

Staat er in. :)

k zou hem idd ook gwoon blauw laten, staat toch stukken mooier!
Wel netjes gedaan zo het bewerken.

Heb zelf tot nu toe besloten dat hij gewoon blauw blijft O-)

nee hor, zit geen schaamrand op! dat zit em echt in die rosso's, raakvlak loopt stteil weg, chielmi zl het zelfde hebben..
oke, daar op die foto zijn ze nog wat groot, maar nu heb ik er ook nog 3 mm op zitten.. en heb toch echt wel alles op die band geraakt wat ik raken kan!!

Valt nogal mee :+

Achterband heeft bij mij geen schaamranden. Voorband heeft links en rechts 2 mm, dat is alles :)

Een circuitdag en weekend Ring doet wonderen *D

Laatst bewerkt:
Vind zonder echt een stuk mooier staan hoor :PHeb zelf tot nu toe besloten dat hij gewoon blauw blijft O-)

Je kunt ook de CF nemen en dan het midden blauw laten spuiten, of het midden CF laten en de rest blauw :P

Thanx mate 8-)

Had er nog steeds de foto van vlak na de aankoop bij staan. Na 8000 kilometer kan zoiets natuurlijk niet meer ;)

Dooie boel dat komt omdat niemand een mooie foto van zijn nieuwe knippers kan maken :P

Ik heb speciaal voor jou een foto laten maken waar mijn knippers erg goed op uitkomen :+

motorstek3.jpg

Disclaimer:
Enige overeenkomst met de poserfoto enkele posts hierboven berust op louter toeval. Knippers zijn ook terug te vinden op foto's van mijn '06
:P

Is gewoon schanden dat dat zo lang heeft moeten duren :P

Absoluut :Y. Ik heb bergen foto's van mijn '06 maar nog niet zo gek veel van mijn '09. Moet ik eens echt werk van gaan maken O-)

ik wil ook een foto op circuit van mij en mijn daytona!

hey chielmi.. heb jij dat ook met die rosso's? nog een heel klein schaamrandje dat je niet weg kan krijgen? die banden lopen in vergelijking met de mpp's echt enorm stijl af aan de randen...

hey chielmi.. heb jij dat ook met die rosso's? nog een heel klein schaamrandje dat je niet weg kan krijgen? die banden lopen in vergelijking met de mpp's echt enorm stijl af aan de randen...

Ik heb dat zelfde met mijn rosso's, zker als k een bocht in ga merk k dat wel. Niet dat k al zoveel km heb gemaakt op deze bandjes, ong 200 denk k.

Ik heb speciaal voor jou een foto laten maken waar mijn knippers erg goed op uitkomen :+

[afbeelding]

Disclaimer:
Enige overeenkomst met de poserfoto enkele posts hierboven berust op louter toeval. Knippers zijn ook terug te vinden op foto's van mijn '06
:PAbsoluut :Y. Ik heb bergen foto's van mijn '06 maar nog niet zo gek veel van mijn '09. Moet ik eens echt werk van gaan maken O-)
Is dat nieuw, racen met een tanktas :+

Ik heb dat zelfde met mijn rosso's, zker als k een bocht in ga merk k dat wel. Niet dat k al zoveel km heb gemaakt op deze bandjes, ong 200 denk k.

kheb nu pakweg 6000 km gereden op die rossos, zijn prima banden maar ga in de lente wel weer mpp2ct's eronder gooien denk ik

[afbeelding]

Disclaimer:
:PAbsoluut :Y. Ik heb bergen foto's van mijn '06 maar nog niet zo gek veel van mijn '09. Moet ik eens echt werk van gaan maken O-)

Dus je hebt speciaal een circuit opgezocht om een foto te maken waar je knippers goed uit komen.
Maar is dat op de Ring?

Waarom maak je jezelf zodruk om de schaamranden die je hebt. Zou mij een zorg zijn hoe een ander tegen mijn banden aankijkt. Wil echt niet zeggen dat je minder sportief als een ander rijd.

Dooie boel dat komt omdat niemand een mooie foto van zijn nieuwe knippers kan maken :P

Niet te grappig worden he:p
ik zal die gasten straks even een Mail sturenIs gewoon schanden dat dat zo lang heeft moeten duren :P

Dus je hebt speciaal een circuit opgezocht om een foto te maken waar je knippers goed uit komen.
Maar is dat op de Ring?Waarom maak je jezelf zodruk om de schaamranden die je hebt. Zou mij een zorg zijn hoe een ander tegen mijn banden aankijkt. Wil echt niet zeggen dat je minder sportief als een ander rijd.

grmbl...maak me hele maal niet druk.. Ik ben aan het kijken naar hoe die banden slijten, hoe die reageren, het zijn voor mij nieuwe banden en ik heb de kans om met iemand anders die ook nieuw is met die banden daar over te praten. het gaat meer om of ik de banden goed gebruik, zit er daar inderdaad geen gripvlak, of beeld ik me dat in? dat soort onzin

waarom maak jij je druk over of dat ik me druk mak over schaamranden?

(ik heb 3 uur geslapen, en moet nu 3.5 uur lang onderzoeken in het ziekenhuis tegemoet... ik ben rete sjagerijnig)

grmbl...maak me hele maal niet druk.. Ik ben aan het kijken naar hoe die banden slijten, hoe die reageren, het zijn voor mij nieuwe banden en ik heb de kans om met iemand anders die ook nieuw is met die banden daar over te praten. het gaat meer om of ik de banden goed gebruik, zit er daar inderdaad geen gripvlak, of beeld ik me dat in? dat soort onzin

waarom maak jij je druk over of dat ik me druk mak over schaamranden?

(ik heb 3 uur geslapen, en moet nu 3.5 uur lang onderzoeken in het ziekenhuis tegemoet... ik ben rete sjagerijnig)

dat laatste zuigt....sterkte

schaamrandjes??tja.... op mijn vorige motor waren ze ong 1cm platter kon ik niet met de motor dan reed ik alles aan de grond incl de uitlaat dus...(lag ook aan het merk banden overigens michelin lieten grotere randen dan pirelli) ach ja........ *O*

Nee, geen schaamranden aan de achterband. Voorband een mm of 2. Ik begin de Rosso's steeds mee te waarderen. Heb veel setjes MPP 2CT versleten, maar volgende set gaat waarschijnlijk weer een Rosso worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan