Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat zijn toch die chinese sets?? zien er netjes uit, kwaliteit kon nog wel eens verschillen hier en daar las ik maar goed.... tankje spuiten en hopla originele 675 in het land
Inderdaad! Zijn echt onwijs vette sets te vinden! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hoop ook dat de stickers recht geplakt worden
Inderdaad! Zijn echt onwijs vette sets te vinden! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hoop ook dat de stickers recht geplakt worden
Maar help me even uit de brand van waar een nieuw kappen set.Kan zijn dat ik een stukje uit de film kwijt ben
hier ook.. gaat erop! net ook onweer gehad.. bah
Drank tast je grijze massa aan heMaar help me even uit de brand van waar een nieuw kappen set.Kan zijn dat ik een stukje uit de film kwijt ben
Maar help me even uit de brand van waar een nieuw kappen set.Kan zijn dat ik een stukje uit de film kwijt ben
Ooooh ik heb op Zandvoort even het asvalt gekieteld!
Drank tast je grijze massa aan heMaar help me even uit de brand van waar een nieuw kappen set.Kan zijn dat ik een stukje uit de film kwijt ben
Zat ik toch nog aardig goed met me gedachten. Had je buiten het kuipwerk geen schade opgelopen wat vervangen zou moeten worden.
Oke dan. Gelukkig was de schade minder als ik had verwacht maar alsnog wel een boel!
Subframe moest gericht worden, dat was niet zo duur, en een frame-meting uit laten voeren maar die had gelukkig geen enkele afwijking.
De benzine tank moet nog uitgedeukt worden/gespoten en er zitten een paar hele lichte schaafjes op het frame waar de tank ook geraakt is. Waarschijnlijk van grint oid. Moet nog kijken of ik dat weg kan laten airbrushen.
Verder krasjes op de voetsteunen, even sparen voor de arrow steuntjes
Motordeksel links bekrast. nog verder sparen en dan carbon eroverheen
Net nieuwe Puig ruitje gebroken, nieuwe kopen
Het duurste gedeelte is dat al mijn kappen wel iets van schade hebben opgelopen. Ik heb eerst getwijfeld om er dan maar een circuit motor van te maken maar uiteindelijk toch besloten om hem maar weer volledig te repareren. Maar om nu exact dezelfde kappenset te kopen vond ik zonde. Uiteindelijk heb ik voor mat zwart gekozen.
Verder hoor ik er nu wel echt bij want ik heb een paar flinke schaven op mijn pak. Je ziet wel dat ik lekker heb lopen glijden
ik ben net gevallen... stond helemaal sil en kreeg een enorme windvlaag tegen me aan die ik nie verwachte. raakte m'n balans kwijt en plof.. ging ik dan.. mensen eromheen ook alleen maar dom kijken, niet even helpen die motor op te tillen ofzo.
gelukkig is de motor nog in orde.. op een beetje kraswerk op het carterpan deksel na... ik zelf ben wat ongelukkig gevallen op mijn elleboog, en heb nu dus gekneusde ribben... is NIET fijn!
ow en nog wat gevloek op weggebruikers in de weg in de spits.. maar dat een andere keer...
ik ben sjagerijnig.
hallo allemaal,
Ik doe ook weer mee
Afgelopen weekend de motor heerlijk uitgelaten en zowaar afgespoeld en gewassen
en nu hij is weer helemaal vies gister in dat takke weer naar a'dam heen en weer gereden.
op naar huis
ik ben net gevallen... stond helemaal sil en kreeg een enorme windvlaag tegen me aan die ik nie verwachte. raakte m'n balans kwijt en plof.. ging ik dan.. mensen eromheen ook alleen maar dom kijken, niet even helpen die motor op te tillen ofzo.
gelukkig is de motor nog in orde.. op een beetje kraswerk op het carterpan deksel na... ik zelf ben wat ongelukkig gevallen op mijn elleboog, en heb nu dus gekneusde ribben... is NIET fijn!
ow en nog wat gevloek op weggebruikers in de weg in de spits.. maar dat een andere keer...
ik ben sjagerijnig.
ik ben sjagerijnig.
nee helaas.. ook een van de redenen dat ik sjagerijnig ben..
ben je wa extra daar zit meestal brand storm en natuurschade bij omdat het door de harde wind kwam.
meschien toch te verhalen.