Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het plan is een betere xt --> TT 600 r
30 kg lichter, ohlins/paioli, langere veerwegen, meer bodemvrijheid enzo
TTR 600
Ben dus nu een beetje aan het rondkijken. Hou me aanbevolen voor tips.
off topic
Inmiddels 1004....
Wie opent nieuw topic???
Mooi die TTr600......
oh en aantal post's is 2500 voor een topic
De meesten wel... Die worden straks gewekt door of voor de motorbeursIedereen in een winterslaap hier?
ALs de beurs net zo crap is al de vorige keren blijf ik slapenDe meesten wel... Die worden straks gewekt door of voor de motorbeurs
Vorig jaar niet geweest, dus ik heb geen idee. Je kunt natuurlijk dit jaar wel even gezellig een bakkie komen doen op de stand van de TDM/TRX club. Kom dan op zaterdag, dan kunnen we mekaar meteen een hand geven Ik sta namelijk op de stand zaterdag.ALs de beurs net zo crap is al de vorige keren blijf ik slapen
Nevermind, ik heb ze al gevonden!Maar ff een vraagje: Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n spatbord verlenger of weet iemand waar het te krijgen is? Het zou er voor moeten zorgen dat je blok een stuk schoner blijft!
[afbeelding]
Iedereen in een winterslaap hier?
Ja, is niets vreemds. Heeft inderdaad te maken met dikkere olie bij deze temperaturen, vandaar dat het probleem verdwijnt na een minuutje of 10. Het is dan ook zaak met dit weer om goed en rustig warm te rijden. Zelfs mijn auto heeft er last van, die schakelt met de kou ook wat 'hakeriger'.Neuh. Ik heb dit jaar tussen de sneeuw en pekel door toch nog even lekker gereden.
Heb daar meteen een vraag over:
Het viel me zaterdag op dat het TDM'etje (ik heb een 4TX uit 2000) beetje moeilijk deed met schakelen. Vooral bij het begin moest ik nadrukkelijk met mijn voet hem van de ene versnelling naar de andere werken. Het was zaterdag zo rond het vriespunt dus kan het zijn dat het vooral in den beginne heeft gelegen aan dikkere olie. Gaandeweg ging het wel wat beter..... Heeft iemand anders vergelijkbare ervaringen?
[me="JAMF"]heeft om redenen die eerder hier gepost zijn (en op 't forum van de TDM/TRX club) weinig affiniteit met deze club[/me]Vorig jaar niet geweest, dus ik heb geen idee. Je kunt natuurlijk dit jaar wel even gezellig een bakkie komen doen op de stand van de TDM/TRX club. Kom dan op zaterdag, dan kunnen we mekaar meteen een hand geven Ik sta namelijk op de stand zaterdag.
Er zijn de laatste tijd wel wat dingetjes veranderd binnen de club... Laat ik het zo maar zeggen. En als je wilt weten wie je de hand moet schudden: mijn foto staat in het overzicht in off-topic, alleen heb ik op de beurs die trombone niet bij me[me="JAMF"]heeft om redenen die eerder hier gepost zijn (en op 't forum van de TDM/TRX club) weinig affiniteit met deze club[/me]
Niets t.a.v. jou persoonlijk hoor, als ik toevallig nog ga (een vrijkaartje of company-card zou me zomaar over de streep kunnen trekken), loop ik wel effe voorbij
Er zijn de laatste tijd wel wat dingetjes veranderd binnen de club... Laat ik het zo maar zeggen. En als je wilt weten wie je de hand moet schudden: mijn foto staat in het overzicht in off-topic, alleen heb ik op de beurs die trombone niet bij me
Nee, dat wil ik jullie oren niet aandoen... Een Stebel Nautilus is er niets bijWaarom niet kan wellicht bij de "hete sneetjes" voor wat muzikaal vertier zorgen
Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzz,
Harrrumpie