Het Suzuki Tweetakt Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel Cor. :}

Nou uit gaan zoeken wat de reden geweest is.

Of gewoon nieuwe zuigert etc en gewoon proberen?

Groet Erik
Dank je wel Cor. :}

Nou uit gaan zoeken wat de reden geweest is.

Of gewoon nieuwe zuigert etc en gewoon proberen?

Groet Erik

Een koppakking gaat vaak stuk als je koeling niet in orde is
Dus de motor te warm wordt
Dus heb je een kapote koppakking altijd je koeling goed controleren

Gr Cor

Ok

Ik zal het goed controleren.
Denk dat ik toch het blok maar even helemaal los trek en nakijk.

Bedankt weer. :W

Groet Erik

Niet slecht voor ons, hebben we een leuke spaarpot.

Leuk picci gevonden van een 750 met span waarbij het kenteken kan worden veranderd in een bar _O- _O-
full

Ja die is super die laatste, wat voor frame is dat eigenlijk??

Ik gok op Rickman of Martin.

Had er eigenlijk nooit goed naar gekeken :N maar boven de radiateur bij het balhoofd
lijkt het of er "zo'n hele dikke buis zit" ?? Dat is volgens mij toch de bouwmanier van
Egli ???????/ Weet heel niet of Egli ooit een frame heeft gebouwd voor een GT750
blok :?

Wie weet het wel :W

Die GT750 met de bar/kentekenplaat, daar heb ik oo nog ergens een foto van. Was een Duitser. Op die bar/kentekenplaat zat een sticker waarop stond:

Ich trinke nur am tagen der auf "G" enden. Of zoiets. Mijn Duits is beroerd, maar de strekking zal duidelijk zijn.

Had er eigenlijk nooit goed naar gekeken :N maar boven de radiateur bij het balhoofd
lijkt het of er "zo'n hele dikke buis zit" ?? Dat is volgens mij toch de bouwmanier van
Egli ???????/ Weet heel niet of Egli ooit een frame heeft gebouwd voor een GT750

Nou ik weet wel dat het Haags Motorcentrum (HMC) ooit Egli-achtige frames verkocht voor de GT750. Ik ben ooit als student eens bij een brandweerman uit Den Haag geweest, die had een loods ergens vlakbij Delft met bergen Suzuki onderdelen. Ik heb daar een GT750 blok gekocht en die zat in zo´n frame daar vroeg hij toen 1000 Gulden voor. Dat was toen veel te duur voor mij, maar nu heb ik spijt :X

Ik ben daarna ook nog eens bij HMC geweest om te vragen of iemand iets wist van die frames maar de lui die er toen werkten konden mij niks wijzer maken.....misschien zijn ze ooit door Reimo gemaakt??

EDIT

Van deze frames stonden altijd advertenties in Motor, missschien heeft iemand een scan Thinge?? Zal zo in de nummers van 1975 tot en met 1977 zijn geweest.

Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger eens een foto gemaakt tijdens deF750 in Assen van Jos Schurgers op de HMC TR750 zo te zien ook met een "vreemd" frame.

jos%20schurgers.jpg

In Bosschenhoofd werden we wel "merkgebonden" gecontroleerd op geluid en snelheid.
Niemand :N maakte te veel lawaai of reed te snel O-) _O- _O-
full

Ik ben bang dat je gelijk heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan