Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Suzuki Tweetakt Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Suzuki fans, ik pruttel ook mee met een B120 uit 1972,
Groetjes vanuit Suzukiland België.

Inderdaad een mooi Tje,mijn eerste motor was precies zo,n zelfde ,ook een
oranje met witte striping,daar is toen een bougie van uit de kop geschoten bij
hard optrekken,de vorige eigenaar had de draad in de kop verziekt ,ik heb hem
toen ingeruild voor een Honda 400,nog steeds spijt van,die Honda kreeg na een paar 1000km
een enorme ratel ,bleek achteraf de nokkenaskettingspanner ,ik heb weken moeten
wachten voor een nieuwe,die toen toch maar weer ingeruild voor weer een
Honda ,een 750KZ nieuw gekocht,en wat gebeurde er ,prercies hetzelfde als
bij die 400,alleen was het nu al bij 800km,en weer 6 weken moeten wachten op
onderdelen,toen was ik ff genezen van meneer Honda,en heb ik die zooi ingeruild,
voor een Suzuki katana 1100 ,daar heb ik geen enkel probleem mee gehad.

Laatst bewerkt:

Wil hier nog iets aan toevoegen, en een vraagje wat was de topsnelheid van de t500 toen.

Ik kom in het blad Motor ,23 juli 1971, het volgende tegen.

Wegraces Etten Rob Bron Eerste in de klasse 500 cc internationaal met een racegemiddelde van 137.66 km per uur, en de snelste ronde met 140.50 km per uur. Rob stond bekend als een snelle starter met een snelle ronde en inderdaad een sleutelaar.

mvg Albert.

Dank je wel..........

Dit artikel heb ik gekregen van Thinge

Als je nog iets tegenkomt van het eerste RG model................

Groet Erik

Hier ff een piccie van m'n X7 .

Beetje aangepast met gespaakte wielen en 2 uitlaatjes van Gibson/Allspeeds waarmee de X7 heerlijk kan "gillen"

Laatst bewerkt:
Is wel een iets steviger frame als het orgineel.

Laatst bewerkt:
Die mag bij ook wel in de schuur staan!

Dat lijkt zo op de foto maar is een driespaaksachterwiel, ik heb er al eens andere foto´s van gezien maar kan ze zo snel even niet vinden

Edit: toch nog gevonden

Racing Cafè: marzo 2009

Laatst bewerkt:
Heb hem bij het laatste T & GT treffen is Zeist in het echt gezien .............vreselijk mooi Stickers op de cilinder zijn vervangen door de tekst : Fuck Fourstoke's

Google maar eens op : Incredible Kettele voor meer plaatjes. Ook heel mooi verbouwde RG 500's

ja, ik heb hem ook daar in het wild gezien.... prachtige fiets, en leuke gasten van de kettle club.

ziet er knap uit
Is dat patroon erin gestikt of is het een motief in het zadel zelf?

Ik heb mijn gt380 zadel ook laatst laten doen bij iemand hier in de buurt, er zat een 72-74 model zadel op met een scheur, bij het bestellen van een nieuwe overtrek kreeg ik te horen dat dat het verkeerde patroon was.
Wel jammer want eigenlijk vond ik dat ruitvormige motief bij mijn 380 mooier staan dan het originele maarja ik wil de fiets origineel houden.

Wat betreft die 750 hierboven da's echt een ding, had wel eens eerder foto's gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.