Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja dat was zeker zonde,deze RD was van de NL kampioen in de sportklasse
geweest,de motor heeft ook nog in het blad Motor gestaan,dat was een vergelijkingstest
tussen de RD en de 1000cc van Mile Pajic,ik heb dat blad in bezit gehad maar kan het
niet meer vinden ,die motorschade was gelijk het einde van m,n race carriere ,
de kosten waren niet meer op te brengen voor een eenvoudig monteurtje,dus de
boel maar verkocht voor weinig samen met heel veel 2takt race onderdelen waar ze nu een moord voor zouden plegen,zoals powerjet carbs,tz750 spul en nieuwe originele
TZ350 uitlaten,had ik het maar bewaard
Ontstekingen die je kan programmeren had je in die tijd niet,anders had er nog wel meer
uit de RD te halen geweest.
 

Ja kan ik me nog wel herinneren dat artikel, als je wilt weten waar dat instond kan je dat vast bij motor wel opvragen.
 
Laatst bewerkt:
Ja kan ik me nog wel herinneren dat artikel, als wilt weten waar dat instond kan je dat vast bij motor wel opvragen.

Is in het begin van de jaren 80 geweest,motor was toen van een Engelsman die in NL
reed,Quintin of Quinten Serrels was z,n naam,die heeft later ook nog in de 500cc gereden en ging daar ook erg hard.
 
MotoPaddock.nl-partner MotoPaints leverde vandaag weer een kunstwerk af: een replica van Kevin Schwantz zijn Suzuki uit 1993.
 
motopaints heeft Op basis van een RGV 2 takt hebben we een replica gespoten van legende Kevin Schwantz.
Het betreft de uitvoering van rond 1993.
Deze replica is voorzien van originele kleuren en ook de reclame uitingen zijn gespoten, dus geen stickers.
 
nog 1 toe.

van wie de rgv is weet ik helaas niet.
 
Bas ziet ze er liever af gaan dan dat hij er zelf af gaat
 
Het beste is dat iedereen er maar op blijft zitten
 
Helaas wel ja.

Daarom probeer ik bepaalde dingen iig uit te sluiten.
Door oa mn PPowers op lage spanning te zetten (2.2 v+a) of door SC's te monteren.
Beide met bandenwarmers. Ook remvloeistof verversen door nieuwe 5.1 en raceremblokken te monteren zodat fading niet aan de orde is.
Ow...en veel drinken. Eten is nog niet eens zo belangrijk die dag
Genoeg ervaring opgedaan in mn racetijd
 
Drinken is geen probleem halve liters van de Aldi genoeg bij de RDclub

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.