Nee geen bod gedaan. Staat al op 810 euro he. Denk dat het zo maar richting de prijs van 1300-1400 gaat. Ga dan wel voor een gebruikt carter als het kapot gaat.
Bak en koppeling technisch gezien, wat zn zwakte is, zou er niks meer mogen gebeuren. Alle tandwielen, assen,lagers, keerringen, bussen, veren, borgen, tapeinden, moeren en pakkingen zijn splinternieuw. Alleen de korf, drukplaat en (deels) stalen platen zijn gebruikt.
Hij schakelt beter dan een 2012 cbr 1000rr
Maar heb idd snode plannen
Bigborekit 552 cc
stage 3 Dent tuning
engine flowing
krukasrevisie
carbs opboren naar 31.5 mm
Andere timing schijven
zeeltronic PV controller en PCDI.
Wil wel 120-130 pk aan wiel hebben.
Maar veel is langebaan werk. Denk zelf pas 2014.
KOmend jaar regulier onderhoud, valves reinigen/stellen, clip ons, carb set up voor mekaar maken
en denk zeeltronic spullen regelen.
Had eerst 94.5 pk aan wiel. Hoplijk met mn nieuwe carb setup nu en rechte vertanding dat ik weer wat gewonnen heb. Hoop de 96 aan te tikken. Er wordt gezegd dat de rechte vertanding op 100 pk machines bijna 5 pk winst gaf. Maar ook wordt er gezegd dat het geen reet uitmaakt
Ja....meer herrie vanuit het blok en iets meer koppel
en