TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.331
- 24.597
- Onderwerp starter
buiten dat ,beter duur dan niet te krijgen
Dat is dan wel weer zo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
buiten dat ,beter duur dan niet te krijgen
Twee RG500's te koop voor dikke prijzen.
http://link.marktplaats.nl/1002294248
Aangezien er nu een racebak inzit die misbruik wel "aankan" wil ik komend jaar weer een x assen doen. Met de landelijke motordagen zijn er speciale 2takt sessies begrijp ik. Iemand die er iets meer info over heeft ? Wil toch wel een sessie of 3 meedoen .
Tis wel 5 jaar geleden dat ik voor het laatst assen gedaan heb dus of ik de 2.00 kan pakken
Toendertijd reed ik 1.53.002 op mn r1 (voor het eerst op mn r1 toen).
Dus inschrijven...waar...hoe ivm die 2 takt sessies.
Plus.....volgens mij zijn open pijpen toegestaan toch ? Meeste rijden met open expansies (gezien filmpjes).
ow...het zijn trouwens wel vrij rijden sessies toch ? Achter de marshall aan gaat hem niet worden
Daarnaast het volgende. Iemand enig id wat voor maat voorvork erin zit? Mn motor staat wel thuis...maar heb geen schuifmaat hier liggen
Ivm race clipons aanschaf.
Wat trouwens wel vreemd is bij deze advertentie is dat de foto's gemaakt zijn in Australië, ik had er zelf niet op gelet maar kreeg het te horen van iemand van de Gammalist import??
Aangezien er nu een racebak inzit die misbruik wel "aankan" wil ik komend jaar weer een x assen doen. Met de landelijke motordagen zijn er speciale 2takt sessies begrijp ik. Iemand die er iets meer info over heeft ? Wil toch wel een sessie of 3 meedoen .
Tis wel 5 jaar geleden dat ik voor het laatst assen gedaan heb dus of ik de 2.00 kan pakken
Toendertijd reed ik 1.53.002 op mn r1 (voor het eerst op mn r1 toen).
Dus inschrijven...waar...hoe ivm die 2 takt sessies.
Plus.....volgens mij zijn open pijpen toegestaan toch ? Meeste rijden met open expansies (gezien filmpjes).
ow...het zijn trouwens wel vrij rijden sessies toch ? Achter de marshall aan gaat hem niet worden
Daarnaast het volgende. Iemand enig id wat voor maat voorvork erin zit? Mn motor staat wel thuis...maar heb geen schuifmaat hier liggen
Ivm race clipons aanschaf.
Vond het ook al vreemd.....beide hebben geen beugels achterop zitten. Dat hebben oem nederlandse fietsen wel meen ik ?
Ben jij lid bas ?
Of laat ik het zo zeggen..betaald lid?
Ik zie in de voorwaarden op rd350.nl dat je korting krijgt op circuitdagen etc etc.
Lijkt me dus ook dat je voorrang krijgt op de landeliijke dagen dan ?
Korting her en der kan geen kwaad
Coulange RG500
andere kant
[afbeelding]
ik zoek er nog wat onderdelen voor, dus voor de mensen die me verder kunnen helpen
ben ook met een gt750 vroege j bezig geweest, maar dat is hem niet geworden kenteken klopte niet
Je kan weer even vooruit zo te zien
Wat voor type is dit en wat gaat het worden??