Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind zo'n naked altijd wel mooi, zie je tenminste het blokje en de uitlaten goed.

Ach het apparaat is nog in aanbouw,eerst maar eens afwachten hoe het er uit ziet als
hij klaar is.

Ik vind het ook niet echt wat maar inderdaad eerst het eindprodukt maar eens afwachten

Aangezien er nu een racebak inzit die misbruik wel "aankan" wil ik komend jaar weer een x assen doen. Met de landelijke motordagen zijn er speciale 2takt sessies begrijp ik. Iemand die er iets meer info over heeft ? Wil toch wel een sessie of 3 meedoen .
Tis wel 5 jaar geleden dat ik voor het laatst assen gedaan heb dus of ik de 2.00 kan pakken
Toendertijd reed ik 1.53.002 op mn r1 (voor het eerst op mn r1 toen).
Dus inschrijven...waar...hoe ivm die 2 takt sessies.
Plus.....volgens mij zijn open pijpen toegestaan toch ? Meeste rijden met open expansies (gezien filmpjes).

ow...het zijn trouwens wel vrij rijden sessies toch ? Achter de marshall aan gaat hem niet worden

Daarnaast het volgende. Iemand enig id wat voor maat voorvork erin zit? Mn motor staat wel thuis...maar heb geen schuifmaat hier liggen
Ivm race clipons aanschaf.

Laatst bewerkt:

Moet je de RDsite in de gaten houden daar verschijnt meestal ergens in december de aankondiging leden gaan voor daarna de rest, eerste paar ronden achter de Marshall aan daarna vrij rijden.....zitten erg grote snelheidsverschillen tussen de deelnemers, misschien kan je er een paar van deze sessies pakken en een paar stersessies doet Anand ook volgens mij, als die echt los wil pakt hij stersessies.

Laatst bewerkt:
dus als je geen lid bent van de club kan je eigenlijk fluiten naar je sessies ?
mmm...lekker dan
Stersessies kan ook. Maar daar komt geluid meer bij kijken denk ik ?

Ben jij lid bas ?
Of laat ik het zo zeggen..betaald lid?
Ik zie in de voorwaarden op rd350.nl dat je korting krijgt op circuitdagen etc etc.
Lijkt me dus ook dat je voorrang krijgt op de landeliijke dagen dan ?
Korting her en der kan geen kwaad

38mm

Laatst bewerkt:
Vond het ook al vreemd.....beide hebben geen beugels achterop zitten. Dat hebben oem nederlandse fietsen wel meen ik ?

Ja die was standaard op de Europese modellen,net zoals de uitstekende knipperlichten,
maar er zijn er aardig wat omgebouwd naar knippers in de kuip en kontje zonder beugel,
zo ook die van mij

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik voor een racekuip zonder knippers ipv geintergreerd.
En het kontje moet ik ook nog hebben.

Winters is nog lang

Thanks voor de 38 mm. Kan ik op zoek gaan

Heb me iig aangemeld bij de rdclub. Ook meteen betaald om lid te worden. Kan ook op lelystad gaan rijden. Nooit geweest nog

Deze winter ook op zoek naar diablo superbike slicks of diablo supercorsa's. kan het iig daar niet aan liggen Bandenwarmers erop en gaan

Ben jij lid bas ?
Of laat ik het zo zeggen..betaald lid?
Ik zie in de voorwaarden op rd350.nl dat je korting krijgt op circuitdagen etc etc.
Lijkt me dus ook dat je voorrang krijgt op de landeliijke dagen dan ?
Korting her en der kan geen kwaad

Ja ik ben lid, ze kijken ook naar de motor met een RG500 maak je wel een grote kans om mee te doen aangezien er daar meestal maar 1 of 2 van mee rijden. Je kan je ook nog bij Youngtimer racing aanmelden maar dat is wel vaak op stratencircuits bij SAM doen ze ook steeds meer voor tweetakten, anders even met Coeno contact zoeken die weet er veel van.
http://www.youngtimerracing.nl/

http://www.sammotorsport.nl/

heb net een project afgerond. dus voor de mensen die bang waren dat ik me ga vervelen heb ik nog voor in de toekomst een nieuwe restauratie projectje opgescharreld

andere kant

ik zoek er nog wat onderdelen voor, dus voor de mensen die me verder kunnen helpen

ben ook met een gt750 vroege j bezig geweest, maar dat is hem niet geworden kenteken klopte niet

Laatst bewerkt:
Je kan weer even vooruit zo te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.