RGV500 (bestaande uit 2 aan elkaar geplakte RGV250 blokken), mocht het niet te zien of te openen zijn dan moet je eerst ff lid worden van het RGVforum
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.rgv250.co.uk/forums/index.php?/topic/44787-v4-500-rgv/
Nee verder niet veel van bekend, het is te hopen dat hij dit gaat bijhouden in dat topic.
Weet je wie dat vroeger ook heeft gedaan dat idee van die 2 crossblokken Jerry van de Heiden, die heeft ooit een tweetakt Vtwin gebouwd voor Ton van Heugten voor de zijspancross. Hij is nog steeds met motoren bezig, staat niets op zijn site over die Vtwin maar misschien kan hij je op gang helpen.
Homepage
Anders eens contact opnemen met deze MFFer uit België, zie het midden van deze paginaok; bedankt voor de tip! ik heb al wel een paar ideeën maar ben benieuwd hoe hij het heeft gedaan. Ik zou de twee cilinders naast elkaar zetten en de kruktappen op 180°. lekker bruut! Mijn idee was dan om een nieuwe krukas te maken uit twee bestaande krukassen en een nieuwe (zelf gemaakte) gemeenschappelijke krukwang die dan via een labyrintdichting de carters in een keer gescheiden houdt. compact en functioneel
Maar mss eerst maar eens de problemen met mijn zelfbouw 1-cilinder oplossen
dat het te doen is wordt hierdoor bewezen: Allen Millyard Kawasaki 5 Cylinder for Sale
Ja dat is de plakkoning, dit is denk ik wel zijn ultieme bouwsel, V12 Kawaok; bedankt voor de tip! ik heb al wel een paar ideeën maar ben benieuwd hoe hij het heeft gedaan. Ik zou de twee cilinders naast elkaar zetten en de kruktappen op 180°. lekker bruut! Mijn idee was dan om een nieuwe krukas te maken uit twee bestaande krukassen en een nieuwe (zelf gemaakte) gemeenschappelijke krukwang die dan via een labyrintdichting de carters in een keer gescheiden houdt. compact en functioneel
Maar mss eerst maar eens de problemen met mijn zelfbouw 1-cilinder oplossen
dat het te doen is wordt hierdoor bewezen: Allen Millyard Kawasaki 5 Cylinder for Sale
Anders eens contact opnemen met deze MFFer uit België, zie het midden van deze pagina
tweetakt verenigd U zich hierro.
[afbeelding]
Wat een laat kentekennummer voor een Gt,had die een nieuw kenteken gekregen,
of was het een import uit het buitenland?
Hij is nog wel bekent bij de RDW,laatste eigenaar is vanaf 5-12-2005,hij is niet
verzekerd,zal dus wel geschorst zijn.