Het Suzi GS 500 Topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag Tassie,

Zag ik niet op jouw foto, twee pagina's terug een superbike stuurtje??? :p Vertel vertel......Waar heb je deze vandaan??? Trouwens, je hebt wel een stoere pijp op je fiets (Heb namelijk dezelfde Héhé). Laat maar weten

Gerben :]
 
hehe, ik kom binnenkort wel ff langs :P
prima :9

full
 
FUCK!!!!

was net ff weze rondrijden hier! bijna alles wat ik hier in de buurt heb gereden "vroegah" zeg maar bijna een jaar geleden toen ik me gs net had, is nu waardeloos zeg, er zijn nog maar 3 plekken ofzo waar je nog fatsoenlijk rondjes ken rijden. heb vooral woon werk gereden de laatste tijd, dus dat soort dingen minder gedaan! beetje jammer! nog een paar plekjes waar je ongestoord kunt spelen ;(

[edit] savonds kun je nog wel terecht op een aantal plekken, sommige ligt teveel zand of is opengebroken, zelfs bijna onderuit gegaan door een kuil die er eerst ni lag midden in een bocht!

en me gs lekt weer olie...
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand van jullie toevallig (van een donorbike ofzo) een linker-stuurgewichtje voor mij? De mijne is opeens spoorloos verdwenen :P


He richart mijn stuurgewicht is er ook een tijd geleden afgevallen heb er dus nu een over aangezien ik nu andere heb heb ik die eene dus niet meer nodig.
Als jij ook die grote orginele(denk ik) heb dan heb ik er nog wel een liggen voor je.
Mail me maar effe dan kom ik wel een keer langs om hem te brengen ofzo.

Mazzel michael (mick85)
 
nou ja zo is ie nu....(ik met badhairday hahahah) sta ik net weer voor mijn pijp! :(

(Afbeelding)


He tassie helen mooie meid :) *D voor die mooie motor. ;)

Ondanks dat je voor je pijp staat ziet die er zeker mooi uit geen last van roest meer en een mooi geluidje neem ik aan.

En omgeving Rotterdam kan je ook best mooi bochtjes rijden hoor, achter Rotterdam heb je een helen lange dijk richting hellevoetsluis en omstreken, dat is een en al bochten werk.
En als je een beetje rond rijd in je omgeving zal er best nog wel wat leuks te vinden zijn denk ik zo industrie gebiedje of polderweg (waar je bij ons trouwens niet meer mag rijden met de motor in het weekend).
 
ik niet, ik heb nu weinig tijd om online te zitten en de gs gaat zsm de deur uit want over half uurtje mag ik volvermogen en I NEED POWERRRRR })

neemt niet weg dat ik geen spijt van mijn gs heb gehad, nooit never nikogda
:}
 
He richard mijn stuurgewicht is er ook een tijd geleden afgevallen heb er dus nu een over aangezien ik nu andere heb heb ik die eene dus niet meer nodig.
Als jij ook die grote orginele(denk ik) heb dan heb ik er nog wel een liggen voor je.
Mail me maar effe dan kom ik wel een keer langs om hem te brengen ofzo.

Mazzel michael (mick85)

Oke, je hebt dus een linker stuurgewichtje voor mij? Perfect, dan zien we elkaar binnenkort wel weer!

Ik heb nog maar 9 maanden mijn rijbewijs. Dus moet nog wel even ;)
 
ik niet, ik heb nu weinig tijd om online te zitten en de gs gaat zsm de deur uit want over half uurtje mag ik volvermogen en I NEED POWERRRRR })

neemt niet weg dat ik geen spijt van mijn gs heb gehad, nooit never nikogda
:}

hoe lang heb je er mee gereden? zou je hem wel wegdoen?
 
hoe lang heb je er mee gereden? zou je hem wel wegdoen?

komt op 25000 km in reken ff uit...juli 2003 had ik hem gekocht en in augustus gaan rijden toen was ie 25kw. na ong een jaartje ging die 25kw eruit want ik was het zat, tot nu toe dus gewoon met een 25kw uitdraai gereden en nooit problemen mee gehad...nu mag ik volvermogen...

tja waar de gs goed voor is: het echte rijden...iedereen kan hard met een supersport plat gaan met die dingen stelt weinig voor hard rechtdoor kan iedereen :Z op de gs is het stuk moeilijker door de belaberde vering..je kunt die enigzins aanpassen en ook de gemiddelde supersport rijder het leven behoorlijk zuur maken op industrieterreinen en bochtige weggetjes, maar in the process leer je de motor en het bochtjes rijden...vallen is niet zo'n probleem dingetje is zeer sterk, onderdelen zijn er zat te vinden voor een prikkie en verslijtdelen zijn spotgoedkoop als je weet te zoeken...kortom het is een SUPERFIETS :} en wat nog meer is...ding deed het gvd altijd, in de sneeuw, na valpartijen, gewoon altijd, niet normaal gewoon


spotgoedkoop
FUN FUN FUN
Simpel
lekker rap
Mooi


damn wat wil je nog meer?


:}
 
dag Tassie,

Zag ik niet op jouw foto, twee pagina's terug een superbike stuurtje??? :p Vertel vertel......Waar heb je deze vandaan??? Trouwens, je hebt wel een stoere pijp op je fiets (Heb namelijk dezelfde Héhé). Laat maar weten

Gerben :]


nee joh tis gewoon een standaard stuurtje toch!?????
 
He tassie helen mooie meid :) *D voor die mooie motor. ;)

Ondanks dat je voor je pijp staat ziet die er zeker mooi uit geen last van roest meer en een mooi geluidje neem ik aan.

En omgeving Rotterdam kan je ook best mooi bochtjes rijden hoor, achter Rotterdam heb je een helen lange dijk richting hellevoetsluis en omstreken, dat is een en al bochten werk.
En als je een beetje rond rijd in je omgeving zal er best nog wel wat leuks te vinden zijn denk ik zo industrie gebiedje of polderweg (waar je bij ons trouwens niet meer mag rijden met de motor in het weekend).

Ahaaa tnx....moet toch maar eens een makkelijke kaart met dijkies zoeken...misschien wel handig bij het rijden.......(dacht ik zo...)
 
Kom op mensen, het is een hele eer als je bovenaan de lijst staat :P De lijst met namen kan je zo uit mijn post kopieren en af en toe een beetje regelmatig bij houden (niet dat ik dat gedaan heb)..

Vanmiddag mijn Gixxer ophalen :9~ , zou ook wel een gedenkwaardig moment zijn als vandaag een nieuwe topicstarter bekend zou worden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan