Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

Zoiets vergeten door er niet aan te denken...
Lid geworden
28 okt 2004
Waarderingsscore
15.447
Laatst bewerkt:
Gewoon er in knikkeren en kijken wat er gebeurt met de koppeling.

Jongen-beschermt-oren.jpg

;)

heb de post niet meer kunnen vinden.
het zal een tech topic geweest zijn maar heb/weet niks meer waar ik op kan zoeken :/

maar soms is iets zo dom geformuleerd terwijl het boos bedoelt is, dat het weer lollig word.

Was een serieus antwoord, je kan alleen weten of je koppeling gaat slippen door het te testen in de praktijk, elke koppeling zal anders op de olie reageren.

Die post geloof ik wel ;)

Was een serieus antwoord, je kan alleen weten of je koppeling gaat slippen door het te testen in de praktijk, elke koppeling zal anders op de olie reageren.

Die post geloof ik wel ;)

Dat dacht ik ook wel maar ik had floor strook hier al even niet meer gezien dus ik dacht dan moet toch iemand angst aanjagen he.

men zou misschien nog de 10w40 kunnen nemen , ook al is dat 4 liter.
daar hoor je de meeste verhalen over dat die niet slipt.
hoewel ik dat niet in getallen bijhoud uiteraard :+

Ik had toevallig wel gezien dat op 1 vd valvoline olies bij de action long life stond, daar hoor je vaker van dat de koppeling kan gaan slippen.

horen dan he ;)

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie mij helpen, ik heb de volgende olie gehaald, is deze wel geschikt voor mijn Suzuki Bandit 600? Of niet?

10w40 SL/CF semi syntetisch motorolie van Motection, voor personenautos kwam ik net achter..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

Marc

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie mij helpen, ik heb de volgende olie gehaald, is deze wel geschikt voor mijn Suzuki Bandit 600? Of niet?

10w40 SL/CF semi syntetisch motorolie van Motection, voor personenautos kwam ik net achter..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

Marc
Hoort hier niet thuis, staat ook al in grote olie topic

Hahahah wat een reacties van sommige mensen. Het gaat hier om f*cking olie van 2,95 p liter logische dat deze minder zijn ! waarde naar zijn geld lijkt me.

en omdat de koopman dat ook weet maakt hij het wat duurder vraagt hij wat meer :+

en dat is trouwens een meetbaar effect. In de marketing blijken produkten een minimale prijs te moeten hebben omdat anders steeds meer mensen gaan geloven dat het een slecht produkt is

Laatst bewerkt:
en omdat de koopman dat ook weet maakt hij het wat duurder vraagt hij wat meer :+

en dat is trouwens een meetbaar effect. In de marketing blijken produkten een minimale prijs te moeten hebben omdat anders steeds meer mensen gaan geloven dat het een slecht produkt is
Dat geldt niet voor actie consumenten die denken dat omdat het goedkoop is het ook errrug goed is. *O* *O* *O*

Wil je kwaliteit betaald daar dan gewoon voor en wil je rommel ga dan voor het goedkoopste voorin de rij staan. Zo denk ik er persoonlijk over. 😤
Dat is mooi.
Zolang er mensen zijn die zo denken zullen er ondernemers zijn die tijd en geld durven besteden aan mooie reclame, marketing en sponsoring.
Daar wordt het product iets duurder van, maar daardoor ook kwalitatief beter.

Terug
Bovenaan Onderaan