[/quote]History of whaling - Wikipedia quote]Red Force schreef op 30 november 2014 @ 23:26:
Ja zat nog bij de oliespecs met mijn hoofd.\
Dat hangt er van af.Maar moet ik nou de olie hebben om mijn motor te smeren of toch het sperma?
Maar moet ik nou de olie hebben om mijn motor te smeren of toch het sperma?
walvissperma
\Dat je de OP even moet gaan bekijken en bewonderen in al zijn schoonheid.levertraan
jongûh
voetbal ?
Dat hangt er van af welke JASO kwalificatie sperma heeft.
Onlangs weer een flaconnetje 10w40 gekocht om binnenkort in de blankbird te doen inc. filtertje.
afgelopen vakantie 3000 km gelopen door vorst en 35 graden , geen probleem
Ik vind het wel een mooie termijn.nee joh, maar afgelopen vakantie was 3000 km en nogal wisselende weersomstandigheden (bergen frankrijk/italie/oostenrijk 2014 , meer mensen last van gehad....) en ding loopt er gewoon goed op.
was die zx10 in andere topic overigens 5w40 vd action ?
Je ziet ook zoveel verteld worden dat het wel in de auto word gebruikt maar niet in de motorfiets.
Zou men op auto topics/fora het andersom doen ?
Dus A merk in de auto en 'watdanook' in het motortje wat men heeft omdat dat alleen maar voor die paar keer per jaar word gebruikt
Waar hoor je dat verteld worden ?Je ziet ook zoveel verteld worden
dat het wel in de auto word gebruikt maar niet in de motorfiets.
Zou men op auto topics/fora het andersom doen ?
Dus A merk in de auto en 'watdanook' in het motortje wat men heeft omdat dat alleen maar voor die paar keer per jaar word gebruikt
En daar staat ook effe een berg onzin in...In de autowereld zijn er in ieder geval veel minder tegenstanders, in dit topic staat ook een stukje over de toepassing in motoren.
AutoWeek Forum :: Algemeen
AutoWeek Forum :: Algemeen
En daar staat ook effe een berg onzin in...
Natuurlijk is vrijwel alles wat hier of ergens anders over olie geschreven wordt onzin. Olie kun je namelijk zelf op geen enkele manier met enige betrouwbaarbeid testen. Het is ook bijna niet mogelijk de geposte zin van de onzin te scheiden, omdat de kennis van olie op mf vrijwel nihil is. Een olietopic dient dus vooral ter vermaak van de posters en lezers.Dat is hier niet anders.