denk dat ik alles maar hou voor het dat geld wat jij bied....
Neuh idd. Dat bieden doe ik ook hoogstens om een bod te geven dat wel zo laag is dat het eigenlijk niet serieus te nemen is maar mocht de verkoper "wanhopig" genoeg zijn hoor ik het wel. Maar dat zijn dan ook de dingen die ik niet echt wil/per se wil kopen.
Op motor een motor ofzo zou ik dat niet doen.
Zadeltje bedoel je? Zijn toch hetzelfde...Iemand hier toevallig nog een Mk2 zitje liggen?
Zadeltje bedoel je? Zijn toch hetzelfde...
Hahaha, je kan bij MP ook "bieden vanaf" aanzetten. Ben je ook van die lage biedingen afDat doe ik idd ook en ook als het een motor is. Stel dat iemand toch zo gek is
Hebbie er toch weer 1 bij
Heb er nog wel eentje, maar is niet echt netjes meer. Aan de onderkant is het plastic gebarsten en er missen 2 dopjes. Hij is nog wel goed te gebruiken en met de bovenkant is niks mis. Stuur anders een meeltje, heb nog wel wat fotootjes.Nope Mk2 zadel/zitje is anders dan Mk2. Scheelt niet heel veel
Heb er nog wel eentje, maar is niet echt netjes meer. Aan de onderkant is het plastic gebarsten en er missen 2 dopjes. Hij is nog wel goed te gebruiken en met de bovenkant is niks mis. Stuur anders een meeltje, heb nog wel wat fotootjes.
Hey joh... dat doet zeer aan m'n ogen!
mooi man ,nu de tz nog blauw maken!!!!
Will
ik zat meer aan mettalic zilver te denken....
[me="Roy "R""]is blij dat hij zijn CBR900RR circuitbak niet meer heeft[/me]
oei wat heb je daar mee gedaan ? das toch een zalig fietsje voor circuits af te schuimen
oei wat heb je daar mee gedaan ? das toch een zalig fietsje voor circuits af te schuimen
Toch ook wel indrukwekkend
Eindelijk een beetje tijd om te beginnen aan het wisselen van de zuiger zodat ik er volgend jaar weer mee het circuit op kan.
Het valt me wel op dat je errug weinig ruimte hebt om alles los te maken. Zal wel op kleine italiaantjes uitgelegd zijn.
Moet trouwens nog nieuwe inserts bestellen voor mijn PV's. Nog meer mensen hier die op het punt van bestellen staan voor eventueel een gecombineerde order?
ouwe appie forum members hier toevallig?