Goedemiddag,
Ik kom me aanmelden in het topic.
Afgelopen weekend heb ik een Yamaha MT-03 aangeschaft. Ontzettend fijn ding.
Mijn eerste motor. Top aankoop!
Nu zit de originele uitlaat er nog op, het geluid vind ik toch een beetje matig.
Welke uitlaat raden jullie aan? Mijn budget is rond de € 500 (goedkoper mag natuurlijk ook ;p).
Ik ben helemaal nieuw in dit wereldje.
Is het nu ook zo dat ik een PC erop moet knallen of is dit niet persee nodig?
Die Suono's heb ik ook!Ik heb ook zojuist een MT 03 aangeschaft, uit 2012 met zn 6K op de teller van de 1e eigenaar.
Morgen kan ik de MT ophalen, maar ook ik moet een nieuwe demper erop..
Zat zelf te denken aan: Motorfiets uitlaat, MIVV, roestvrij staal/carbon, model Suono of heeft iemand ergens een 2e handsje die ik kan kopen?
Steppies beginnen nu kort te worden,we zijn al aan het rubber begonnen[afbeelding]
Waaruit blijkt dat het een heerlijk ding is die MT!
Goedemiddag,
Ik kom me aanmelden in het topic.
Afgelopen weekend heb ik een Yamaha MT-03 aangeschaft. Ontzettend fijn ding.
Mijn eerste motor. Top aankoop!
Nu zit de originele uitlaat er nog op, het geluid vind ik toch een beetje matig.
Welke uitlaat raden jullie aan? Mijn budget is rond de € 500 (goedkoper mag natuurlijk ook ;p).
Ik ben helemaal nieuw in dit wereldje.
Is het nu ook zo dat ik een PC erop moet knallen of is dit niet persee nodig?
Misschien kun je de linkpijp los bij bestellen bij Arrow of een 'dealer'?Onlangs heb ik gepost dat ik een Arrow demper aangeschaft heb. Nu blijkt dat een onderdeel van een full system te zijn, linkpipes of wat er ook nodig is heb ik niet.
Wat zijn mijn opties? Ik zou hem er best onder willen hebben, het is een erg mooie demper, maar met mijn technische knowhow (eigenlijk het ontbreken ervan) wordt dat niets.
Ik kan natuurlijk demper altijd verkopen, maar ik neem aan dat er iemand handig moet zijn.
Ik heb al geGoogled, maar niets kunnen vinden.Misschien kun je de linkpijp los bij bestellen bij Arrow of een 'dealer'?
Of een custom linkpijp laten maken, bijvoorbeeld bij Mile Pajic.
Steppies beginnen nu kort te worden,we zijn al aan het rubber begonnen
Waaruit blijkt dat het een heerlijk ding is die MT!
En dat gewoon op NLse wegen?\
Het is (voor mij ook) een eind rijden inderdaad, maar Pajic levert echt vakwerk af.Ik heb al geGoogled, maar niets kunnen vinden.
Mile had ik ook aan gedacht, maar die zit aan de andere kant van het land (in de breedte).
Op de MT met een demper in een rugzak zie ik niet zitten.
Andere namen vergelijkbaar met Mile ken ik niet.
Dat is waar, het is het wel waard. Misschien kan ik met een motortrailer heen. Of uitlaat opsturen en er heen rijden.Het is (voor mij ook) een eind rijden inderdaad, maar Pajic levert echt vakwerk af.
Er zijn wel meer bedrijfjes die dergelijke klussen doen maar die weet ik zo ook niet te noemen.
Welkom op het forum! Zelf heb ik de mivv x-cone bij bolski vandaan, is minder dan 500 euro. Paar pagina's terug staan wat foto's. Persoonlijk vind ik ze erg mooi staan
Kan jij geluid zien?Bedankt! Komt er ook een mooi geluid uit? Hoe kan ik dit zien ik vergelijking met het originele geluid?
Kan jij geluid zien?