bt-020 is inderdaad niet de opvolger van bt-45, het zijn gewoon verschillende banden uit de bt-reeks. De 45 is een sportieve diagonaalband, geschikt voor oudere motoren en huidige motoren die niet de bijna standaard banden maten tegenwoordig voeren. De 020 is een radiaalband die in wat beperktere maten beschikbaar is en dus vooral geschikt is voor modernere motoren. Ik heb ooit eens uitgezocht welke banden er in de juiste maten voor een NTV te krijgen zijn en volgens mij was de 020 er alleen achter in de juiste maat. Aangezien er net een nieuwe 020 uit is zal dat misschien niet eens meer opgaan. Als je per se radiaalbanden wilt dan kun je eens kijken naar Avon. De AV-45/46 serie is er wel in de juiste maten geloof ik. Dat is wel een leuke sporttourband, ik heb die wel eens op mijn kawa gehad. Maar gezien het low budget karakter van de Hawk en NTV zou ik gewoon diagonaalbanden nemen. De meeste merken hebben wel wat sportieve diagonaalbanden, Michelin uitgezonderd. Ik denk dat ik bt-45 ga nemen, maar ik wil wachten daarmee en eerst het effect van de Hyperpro's alleen zien, zonder invloed van bandenverschillen.
By the way: Wat is er aan te passen aan de originele uitlaat zodat deze nog bet is/presteet\klinkt?
Ik ben erg benieuwd
Bedankt voor de uitleg!
Door het gat aan de achterkant groter te maken, krijg je (volgens Hoogland) een zwaarder geluid en iets meer vermogen bij lager toerental.
PQ wat is het adres van die motorzaak enne eventueel ook website.Op dinsdag 16 maart 2004 19:33 schreef pq het volgende:
Dynojet Stage 3 + openluchtfilters (K&N) en de orginele uitlaat. Deze blijkt de beste te zijn voor de NTV en de Hawk. Met een kleine aanpassing wordt deze nog beter (dat moet dit jaar nog gebeuren).
Bron en laten doen door Hoogland Motoren in Kwadijk (bij Purmerend).
Deze zaak heeft heeeel veel kennis van Hawk's en NTV's.
En smeert je geen spullen aan die je niet nodig hebt. Zo wilde ik een betere uitlaat, maar er is geen betere dan de orgineel. Dus kreeg ik geen andere.
Graag gedaan pq. Hou ons maar op de hoogte over die uitlaat en dergelijke.
Mijne loopt trouwens ook wel tegen 190 aan hoor Ertje. Zonder dyno.
Misschien heb je inderdaad een 600tje.
(serieus: je kunt ook een 37kw hebben i.p.v. de maximum 42kw uitvoering) Fabriek af is de NTV er in verschillende vermogensuitvoeringen (Ik dacht 11kw, 25kw, 37kw en 42kw). Mijnes stond voor 42kw op kenteken maar was volgens framenummer 25kw. (Toen ik erachter kwam dat hij dat was in het begin en er nieuwe open rubbers werden besteld aan de hand van het framenummer kwamen er gewoon weer vernauwde rubbers binnen.
Of je beestje is gewoon wat vermogen verloren door zijn leeftijd en kilometers. Zo gek is dat niet en dat mag wel op die km stand. Ik zag ook staan in het topic dat ie wat olie verbruikt, dat doet de mijne niet. Maar een fiets met zo'n leven achter zich mag dat wel)
Luchtfilter voor een NTV is een erg dure grap. Wat kosten die K&N filters eigenlijk?en ik moet ook nog een nieuw luchtfilter!! (dees zit er elks al zolang als ik hem heb in!!) dat zal wellicht ook al een beetje schelen
mijn vriendin wil een ntv gaan kopen maar wat is ongeveer het verbruik bij jullie. ze zit nog te twijfelen tussen ntv en een honda bros van een kennis
ca. 1:19
Ehmmm ikke leek wat is het verschil tussen een NTV en een Bros?
behalve dat Bros heel lekker is bij de thee
Er staat een lijstje in het boek, maar volgens het boek bestaat mijn motor dan niet eensmaar ik rijdt er toch echt op dus hij bestaat wel degelijk
Volgens het boek zijn er pas 650cc NTV's gemaakt vanaf '92maar mijn "RC33" is toch echt van '89
(Afbeelding) Duzz.................. Schiet mij maar lek
PQ wat is het adres van die motorzaak enne eventueel ook website.
en welke type luchtfilter heb je gemonteerd zitten , een open filter die direct in het orginele filterhuis wordt geplaatst of heb je een set open kelken gemonteerd zitten ??
110 is de breedte 110 mm
80 is de verhouding tov de breedte
17 is de maat van je velg
Luchtfilter voor een NTV is een erg dure grap. Wat kosten die K&N filters eigenlijk?
ca. 1:19
Ehmmm ikke leek wat is het verschil tussen een NTV en een Bros?
behalve dat Bros heel lekker is bij de thee
Bros is een versie van de Hawk.
Dus de BT020 is 1cm breder en zal waarschijnlijk niet passen.
Komt de achterband dan zo dicht langs de cardan, dat je geen halve centimeter meer overhebt??
is een sportiefere versie (is mij verteld maar weet het verschil niet) maar een ntv tank is wel groter, dat is wel lekker.Bros is een versie van de Hawk.
past ook op een hawk. ik heb er ook 1 bij mij opgezet,zonder veel aantepassen. begint nu op een volwassen motor telijken. trouwens ik rij op een bros! verschillen zijn: lagere clip-ons, semi zwevende voorschijf, andere stickers op de tank , en nog wat dingetjes. mijne heeft ook k&n,dyno,acrapovic demper,andere schokbreker achter
He er zijn posts weg.Zal wel aan de problemen liggen.
Ik had dus net gepost dat mijn veren aangekomen zijn (liggen nog op postkantoor en heb ze niet bij mij laten bezorgen dus ik ehb ze over een dag of wat).