Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.


Bedankt voor de uitleg!

Door het gat aan de achterkant groter te maken, krijg je (volgens Hoogland) een zwaarder geluid en iets meer vermogen bij lager toerental.
 
Bedankt voor de uitleg!

Door het gat aan de achterkant groter te maken, krijg je (volgens Hoogland) een zwaarder geluid en iets meer vermogen bij lager toerental.

Graag gedaan pq. Hou ons maar op de hoogte over die uitlaat en dergelijke.

Mijne loopt trouwens ook wel tegen 190 aan hoor Ertje. Zonder dyno.

Misschien heb je inderdaad een 600tje.

(serieus: je kunt ook een 37kw hebben i.p.v. de maximum 42kw uitvoering) Fabriek af is de NTV er in verschillende vermogensuitvoeringen (Ik dacht 11kw, 25kw, 37kw en 42kw). Mijnes stond voor 42kw op kenteken maar was volgens framenummer 25kw. (Toen ik erachter kwam dat hij dat was in het begin en er nieuwe open rubbers werden besteld aan de hand van het framenummer kwamen er gewoon weer vernauwde rubbers binnen.
Of je beestje is gewoon wat vermogen verloren door zijn leeftijd en kilometers. Zo gek is dat niet en dat mag wel op die km stand. Ik zag ook staan in het topic dat ie wat olie verbruikt, dat doet de mijne niet. Maar een fiets met zo'n leven achter zich mag dat wel)
 
mijn vriendin wil een ntv gaan kopen maar wat is ongeveer het verbruik bij jullie. ze zit nog te twijfelen tussen ntv en een honda bros van een kennis
 
PQ wat is het adres van die motorzaak enne eventueel ook website.

en welke type luchtfilter heb je gemonteerd zitten , een open filter die direct in het orginele filterhuis wordt geplaatst of heb je een set open kelken gemonteerd zitten ??
 

Nee, ik heb echt een 647cc blokje d'r onder (volgens de ingegoten/geslagen info op het blok zelf!!) maar ik heb vandaag ff nieuwe bougies gehaald (dees zaten er alweer zo'n 30.000km in!!) en ik moet ook nog een nieuw luchtfilter!! (dees zit er elks al zolang als ik hem heb in!! ) dat zal wellicht ook al een beetje schelen

Ja, een beetje olie verbruiken mag hij idd. wel vooral zoals ik hem berijdt
 
en ik moet ook nog een nieuw luchtfilter!! (dees zit er elks al zolang als ik hem heb in!! ) dat zal wellicht ook al een beetje schelen
Luchtfilter voor een NTV is een erg dure grap. Wat kosten die K&N filters eigenlijk?
 
mijn vriendin wil een ntv gaan kopen maar wat is ongeveer het verbruik bij jullie. ze zit nog te twijfelen tussen ntv en een honda bros van een kennis

ca. 1:19

Ik zou op beide proefrijden. Als je veel rijdt en/of ben je wat groter dan neem je eerder de NTV. Ben je klein en/of rij je alleen voor de lol dan is de Hawk misschien iets meer lol. Als je klein bent is de NTV ook goed te doen door de lage hoogte, maar ik vond als lang mens dat een Hawk wel een smal en klein tankje heeft. (Als ik er eentje had ging er dan ook een NTV tank op en niet alleen vanwege de grotere inhoud)

Dus het hangt er vanaf wat je er mee wilt.
 
Die van mij is ook RC33 en toch echt uit '90...
 
PQ wat is het adres van die motorzaak enne eventueel ook website.

en welke type luchtfilter heb je gemonteerd zitten , een open filter die direct in het orginele filterhuis wordt geplaatst of heb je een set open kelken gemonteerd zitten ??

Hoogland Motoren Kwadijk
Purmerdijk 11
1446 RJ Purmerend
Tel: 0299 621268

Heb geen website kunnen vinden.

Bij mij zitten er open kelken op.

110 is de breedte 110 mm
80 is de verhouding tov de breedte
17 is de maat van je velg

Dus de BT020 is 1cm breder en zal waarschijnlijk niet passen.

Luchtfilter voor een NTV is een erg dure grap. Wat kosten die K&N filters eigenlijk?

Door niet de standaard NTV maat filters te nemen, maar normale "kelken" ben je goedkoper uit.
 
Komt de achterband dan zo dicht langs de cardan, dat je geen halve centimeter meer overhebt??

Volgens mij heb ik die ruimte niet meer.

Morgen zal ik de maten van mijn huidige band opzoeken en de huidige ruimte op meten.
 
past ook op een hawk. ik heb er ook 1 bij mij opgezet,zonder veel aantepassen. begint nu op een volwassen motor telijken. trouwens ik rij op een bros! verschillen zijn: lagere clip-ons, semi zwevende voorschijf , andere stickers op de tank , en nog wat dingetjes. mijne heeft ook k&n,dyno,acrapovic demper,andere schokbreker achter
 

Tijd voor foto's.
 
He er zijn posts weg. Zal wel aan de problemen liggen.

Ik had dus net gepost dat mijn veren aangekomen zijn (liggen nog op postkantoor en heb ze niet bij mij laten bezorgen dus ik ehb ze over een dag of wat).
 
ja had al een aantal dinge4n gepost vandaag heb ik nu geen zin meer in ik ga maffen
morgen maar lekker knutselen aan mijn veren voor en de achterdemper tis toch kut weer
 
van knutselen is vandaag niks gekomen maar heb nu wel alle onderdelen



mijn pret pakketje die er onder of in gaat
 
He er zijn posts weg. Zal wel aan de problemen liggen.

Ik had dus net gepost dat mijn veren aangekomen zijn (liggen nog op postkantoor en heb ze niet bij mij laten bezorgen dus ik ehb ze over een dag of wat).

Ja!! volgens mij zijn ze gewoon bang dat dit topic té goed gaat lopen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.