KvM
MF veteraan
Ik heb een witte en een zwarte bodykit. En witte en grijze wielen. Geen idee welke combinatie bij elkaar hoort. Al zie je van alles als je google afbeeldingen zoekt op NTV 650. Dus is best een goede vraag eigenlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus, draadje afkoppelen van de fan en die tegen het frame houden met contact erop ?
Dat is waar die moet je maken of laten maken.Maar als t een revere is is dat wel lastig die stuur verhogers
Ik dacht het draadje van de temperatuur sensor, koperkleurig op de radiateur..
Wat is er speciaal aan die E10 bestendig membramen? En waar zijn die verkrijgbaar? Het gaat bij mij al weer flink wat maanden goed met E10, maar goed om vast te weten mocht het toch anders blijken
Maar ben bang dat mijn kabels de stuurverhogers niet zo leuk gaan vinden en om nou nieuwe kabels aan te leggen? vind ik ook weer zo wat. Heb totaal geen s
Nu je t over wielen hebt. Ik vind het heel vreemd dat ik een rode motor heb, met grijs paarse wielen. Hebben meerdere dat, of is deze speciaal?. Had ze liever zwart. xD
Opzicht is het merkwaardig dat er andere membranen in moeten want volgens Honda kan de NTV650 gewoon goed functioneren met maximaal 10% ethanol, dus het zou niet nodig moeten zijn.Ze zijn gemaakt van een ethanol-bestendige compound, zodat ze geen problemen hebben met E10.
Je ziet het resultaat van de ethanol al goed op het oude membraan, dat is helemaal slap en vervorm, waar het nieuwe membraan gewoon mooi strak is.
Ze staan in de webshop: GeGShop.nl | Membraan E10 benzine bestendig carburateur Honda NTV650 NT650 Hawk XL600V TransAlp VT600 Shadow
NTV kan tegen maximaal 10% ethanol, maar er is bijna niemand die het tankt ? Tenminste ik niet. Ik tank 98, is wel aangeraden om v power te doen. Maar, dat heeft een reinigde werking zeggen. Ik doe gewoon om de zoveel tankbeurten iets bij de tank in en dan is het ook wel prima.Opzicht is het merkwaardig dat er andere membranen in moeten want volgens Honda kan de NTV650 gewoon goed functioneren met maximaal 10% ethanol, dus het zou niet nodig moeten zijn.
Methanol kan de NTV 650 overigens niet tegen volgens Honda.
Gisteren de nieuwe Hawk even gewassen, zodat ik kan kijken wat er moet gebeuren:
En er zitten nieuwe E10-bestendige membranen in de carburateurs van de NTV:
Dus jij tankt wel gewoon e 10? doe je er af en toe ook beetje spul bij om te reinigen?Ik heb al meer dan 5000km op E10 gereden. So far so good
Merk je geen verschil in gedrag met de ntv? sommigen zeggen dat ze bokkerig worden op E10. Ikzelf heb het nog niet ervaren. Misschien eens beetje E10 tanken... maar door alle verhalen durf ik bijna geen E10 te tanken....Nee helemaal niks extra. Gewoon E10 tanken en weer rijden.
Als je rijd krijgt hij gewoon genoeg rijwindkoeling, als je heel langzaam rijd of tijdje stilstaat stopt dat, er zit een ventilator voor jou radiateur die dan de functie van de normale wind door het rijden over neemt. Deze komt pas in werking als de temperatuur in je radiateur boven een bepaald aantal graden komt, er zit in sensor in die dat meet, die gaan wel eens kapot.Haha, ja ik weet het. waarschijnlijk zal die zichzelf wel gaan koelen als het echt te warm word. maar, daar kom ik vanzelf wel achter. Had soms wel het idee dat ik even een extra warm briesje bij de benen kreeg van de motor, dus heb het idee dat hij zo nu en dan wel 5 seconden aanslaat. was wel aan de kant van de uitlaat bochten....
Gisteren de nieuwe Hawk even gewassen, zodat ik kan kijken wat er moet gebeuren:
Wat merkte je er in de praktijk van dat de membranen minder werden? Of heb je ze preventief vervangen?
En er zitten nieuwe E10-bestendige membranen in de carburateurs van de NTV:
Waarom zou dat niet passen geven ze daar een rede voor?Welke tanktas met quick lock, past er eigenlijk op de honda ntv ? Ik probeer een te krijgen zonder magneten, maar lijkt wel onmogelijk om 1 te vinden met quick lock... Ik zag deze: SW-Motech EVO micro tank bag, lekker compact. Maar, die zou dus niet passen op de ntv ?
Nja, mijn motor staat niet tussen het lijstje. Eigenlijk tussen zoveel lijstjes niet. Lijkt wel alsof ze de NTV gewoon uit het oog zijn verloren of zo.. geen belangrijke motor blijkbaar. de CB500 staat er wel tussen....... -_-Waarom zou dat niet passen geven ze daar een rede voor?