Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Voorvork is toch wel netjes te krijgen, grof schuren en dan steeds fijner.
Heb al een begin gemaakt met de mijne.
IMG_20191011_155453.jpg


De vfr ook al eens gedaan, wordt best mooi.
IMG_20190521_152114.jpg
 
Ziet er nog best goed uit. Valt me op dat er onder jouw koplamp maar 1 claxon zit, bij mij 2. Is dat een van de verschillen tussen een NTV en een Revere dat iemand weet? De mijne is namelijk NTV en een revere door elkaar qua onderdelen :p
 
Ziet er nog best goed uit. Valt me op dat er onder jouw koplamp maar 1 claxon zit, bij mij 2. Is dat een van de verschillen tussen een NTV en een Revere dat iemand weet? De mijne is namelijk NTV en een revere door elkaar qua onderdelen :p

Er zit nog een ongebruikt setje stekkertjes onder! Toen ik deze motor kocht wist ik heel weinig van de NTV af. Later ben ik er achter gekomen dat die hele motor bij elkaar is gebeund. Achterbrug is er ooit af geweest en heeft iemand er eigenhandig weer op gelast. Er mist vanalles.

Heel erg jammer, ik heb hem gekocht van een chick uit Den Haag, motor zag er top uit, reed heerlijk. Echter later achter gekomen dat er dus best wel veel mee aan de hand was vooral optisch. Zelfs de lak van de tank is er ineens af gekomen. Verder wel altijd lekker mee gereden en hij rijdt recht zonder handjes dus ik denk niet dat het een schademotor was.

De claxon bij mij is ook zwart, de originele claxon hoort een zilveren rand te hebben dacht ik. Dus het ligt aan mijn motor en niet aan die van jou ;)

Voorvork is toch wel netjes te krijgen, grof schuren en dan steeds fijner.
Heb al een begin gemaakt met de mijne.

De vfr ook al eens gedaan, wordt best mooi.

Kijk eens aan, ziet er netjes uit zeg! Nou dat kan ik denk ik wel. Het aluminium een beetje mooi opschuren en polijsten uiteindelijk. Mooi klusje voor in het voorjaar als het weer wat beter weer wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
De NTV heeft ook twee claxons op de plaats.
Ik heb bij de mijne destijds de twee verschillende vervangen voor twee van een heftruck ( twee keer 105Db *D ).
Als ik toet deed schrokken ze wel een beetje.
 
goedemorgen,

ik heb een tijdje terug hier al gepost in verband met het terugzetten van een NTV650 naar a2. nu heb ik mijn a2 rijbewijs maar toch besloten de motor te verkopen en een andere a2 fiets te kopen. hij staat bij motoren te koop op dit forum als iemand interesse heeft.
 
Afternoon everyone,

Overweeg om een Revere/NTV tank op mijn Hawk te zetten door de grotere inhoud maar vroeg mij af of iemand weet of de Hawk benzinekraan past of dient er een NTV kraan gebruikt te worden? Bij voorbaat dank voor de hulp!
 
benzinekraan van een NTV heb ik misschien wel liggen. Maar dan moet ik in de opslag zoeken. Daar kom ik helaas niet dagelijks in de buurt. Van de week moet ik er nog wel heen. Als ik het niet vergeet zal ik er naar kijken.
 
benzinekraan van een NTV heb ik misschien wel liggen. Maar dan moet ik in de opslag zoeken. Daar kom ik helaas niet dagelijks in de buurt. Van de week moet ik er nog wel heen. Als ik het niet vergeet zal ik er naar kijken.
Dat zou super zijn! Alvast dank Defi!
 
Heb nog een bijna completen ntv revere in onderdelen liggen. Alles mag weg voor een mooi prijsje dus als iemand nog een bak reserve spul wil hebben
 
Het was iets rommeliger dan ik kon herinneren maar dit zijn de grote onderdelen, blok frame voorvork met wiel, achterwiel is er ook samen met de cardan aandrijving. De rest van de kleinere onderdelen zitten in kratten dus als iemand iets specifieks nodig heeft stuur dan maar even een pb dan graaf ik het onderdeel even op en kan ik betere foto's maken.

Koplamp unit en spiegels zijn al weg
WhatsApp Image 2019-12-22 at 18.17.41.jpeg
 
Het was iets rommeliger dan ik kon herinneren maar dit zijn de grote onderdelen, blok frame voorvork met wiel, achterwiel is er ook samen met de cardan aandrijving. De rest van de kleinere onderdelen zitten in kratten dus als iemand iets specifieks nodig heeft stuur dan maar even een pb dan graaf ik het onderdeel even op en kan ik betere foto's maken.

Koplamp unit en spiegels zijn al weg
Bekijk bijlage 1451654

Awhh, spiegels en koplampunit was precies waar ik op zat te azen! Tankje ziet er trouwens ook nog goed uit maar ga eerst proberen om mijn eigen tank te fixen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan