Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nu heb ik een kennis met een NTV die weg probeerde te rijden met het schijfremslot er nog op. Dat lukt niet heeft hij gemerkt. Resultaat is dus gebroken remklauw houder.

Heeft iemand die nog liggen? Dus de beugel die op de voorvork zit en waar de remklauw aan zit?

Wat denk je, Dennis, zou er nog 1 in die kratten liggen waar ik je toen van verlost heb? Stuur desgewenst maar een PB!
 
zou er iemand voor mij de sticker op de tank op willen meten.
gaat om de naam revere letter grootte en de totale lengte.
en de letter grootte van de naam honda en de totale lengte.
ben vergeten ze op te meten voor ik de tank ging schuren.;(
heb iemand gevonden die ze kan maken voor mij maar die vraagt naar de maat.
 
Sorry Ed, lees je vraag nu pas. Ik denk dat ik nog een NTV brandstofkraan heb liggen. Stuur desgewenst maar een PB !
Ik twijfel trouwens of dat filtertje er nog omheen zit...
Ik heb inmiddels een andere tank en benzinekraan gekocht, toch erg bedankt voor je reactie!
 
Heeft er iemand een topkoffer set op de Hawk of NTV 650 geïnstalleerd zitten? En kan ik daarvan misschien foto's krijgen van hoe de beugels er op zitten? Ik kan geen manual vinden en weet niet of mijn set compleet is, nooit gemonteerd geweest ;)
 
is er iemand die een ntv heeft met de naam revere op de tank.
en zou die voor mij op willen meten.
de letter maat en de totale lengte van de naam revere.
KvM heeft het voor mij op gemeten top daar voor.
alleen heeft die ntv op zijn tank staan en die zoek ik niet.
dit is de tank die er bij mij op zit alleen is de naam er nu af.
en ik ben vergeten de naam op te meten.
IMG_20190524_124300.jpg

IMG_20190609_173334.jpg

IMG_20190609_165349.jpg

zo is de motor nu alleen is de tank zo kaal.
maar we komen er wel stukje voor stukje.
voorvork is klaar keerringen zijn vervangen olie en veren vervangen.
de vork poten zijn gepolijst en gelakt.
alle kappen en tank zijn op nieuw gespoten.
 
Ziet er goed uit @goudse, de mijne is tegenwoordig ook zwart. Ik heb een set witte en een set grijze wielen, twijfel nog welke ik mooier vind, momenteel zitten de witte er in net zoals bij jou, alleen niet zo mooi schoon meer :P
 
Ziet er goed uit @goudse, de mijne is tegenwoordig ook zwart. Ik heb een set witte en een set grijze wielen, twijfel nog welke ik mooier vind, momenteel zitten de witte er in net zoals bij jou, alleen niet zo mooi schoon meer :P
dank je.
ik denk dat grijs zeker niet misstaat scheelt in ieder geval een hoop poetsen.
want wat worden die witte snel vuil.
ik weet het wit in de zomer grijs in de winter
 
Ja misschien is dat wel het beste, winter en zomer wielen. Als de winterbandjes onder de auto gaan ook even de motor meenemen _O-
 
Ik was er nog niet aan toegekomen , maar dan kan ik je mail lezen want er staat nu zn 1 in mn scherm maar wou het niet vergeten dus dacht laat maar staan 🙈
Mijn NTV staat trouwens inmiddels weer op MP.
Ga donderdag naar een diversion , zit erg laag op de NTV en het is wel te doen maar zou graag wat hoger willen zitten.
Bij interesse maak ik en speciaal forum prijsje
 
goedemorgen,

even mezelf voorstellen!
ik ben Max, 21 jaar en ben bezig met het behalen van me motorrijbewijs!
alles is er al zelfs de motor een NTV 650 uit 1996. gaat nog wel teruggevoerd worden naar 35kw i.v.m. a2 rijbewijs.
leer al aardig wat over de motor sinds ik het forum begin te lezen. ik hoop uiteindelijk het onderhoud zelf ook uit te kunnen voeren.

foto volgt!
 
Hoi Max,

ziet er goed uit! Ik heb sinds december mijn rijbewijs (volledig A) en ook begonnen op een NTV. Bevalt mij prima, heb al zo'n 8000km er op weg 8-)

Hoe gaat het met lessen, al zicht op een examen datum?

Gr,
Koen
 
Hoi Max,

ziet er goed uit! Ik heb sinds december mijn rijbewijs (volledig A) en ook begonnen op een NTV. Bevalt mij prima, heb al zo'n 8000km er op weg 8-)

Hoe gaat het met lessen, al zicht op een examen datum?

Gr,
Koen

hoi koen,
dankjewel! aankomende vrijdag theorie.
zaterdag 4de avb les. we gaan de goede kant op! hoop nog een stukje mooi weer mee te kunnen pakken!
 
Ja dat zou niet verkeerd zijn. Dat hoopte ik ook, maar was in september voor AVD gezakt en kon toen pas in december her-examen doen.... Maar ook toen kon ik t niet laten om toch te gaan rijden ondanks de kou :]
 
Ja dat zou niet verkeerd zijn. Dat hoopte ik ook, maar was in september voor AVD gezakt en kon toen pas in december her-examen doen.... Maar ook toen kon ik t niet laten om toch te gaan rijden ondanks de kou :]

dat is zeker waar! denk dat dat bij mij ook wel gebeurd hoor. hahaha ga niet kunnen wachten tot maart/april.
 
Terug
Bovenaan Onderaan