Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

wie weet waar je de tank stickers voor ntv 650 revere kan kopen voor een normale prijs.
het gaat mij om de sticker revere honda
 
De veren van mijn NTV650 zitten op 369 mm ipv de gemelde 371mm uit de handleiding. Vervangen of niet? Setje Hyperpro is €150
2mm minder "preload" (want daar komt het op neer omdat je veer minder lang is door ouderdom, de voorspanning op je veer
neem af) ga jij niet merken, tenzij je met regelmaat op het circuit rijdt en elke millimeter telt; maw. als je op de motor zit zakt
de vering 2mm verder door tov "standaard"... weeg je 90kg ipv 75 kg dan wordt het sowieso een hopeloze discussie (want:
voorspanning is afhankelijk van rijdersgewicht)... progressieve veren zijn een generieke oplossing voor motorrijders die
niet beter weten... goed voor de portemonnee van hyperpro en het is ze gegund hoor. Wil je echt betere voorvorken, koop
racetech emulators.
 
2mm minder "preload" (want daar komt het op neer omdat je veer minder lang is door ouderdom, de voorspanning op je veer
neem af) ga jij niet merken, tenzij je met regelmaat op het circuit rijdt en elke millimeter telt; maw. als je op de motor zit zakt
de vering 2mm verder door tov "standaard"... weeg je 90kg ipv 75 kg dan wordt het sowieso een hopeloze discussie (want:
voorspanning is afhankelijk van rijdersgewicht)... progressieve veren zijn een generieke oplossing voor motorrijders die
niet beter weten... goed voor de portemonnee van hyperpro en het is ze gegund hoor. Wil je echt betere voorvorken, koop
racetech emulators.
Haha, duidelijke mening.
Ben het niet helemaal met je eens dat 2mm minder betekend dat de vering 2mm inzakt. Die 2mm is zonder spanning en dus zal dit exponentieel meer zijn als er gewicht op zit. Vraag me dus beetje af hoeveel dat dan ongeveer kan zijn.

Ik zit idd niet op het circuit dus hoef geen race set.
 
hoi Delight deze heb ik inderdaad gezien.
alleen word mijn tank zwart dus dan lijk mij deze niet zo mooi.
die ik zoek is de zilver met blauwe rand
 
Zo, "nieuw" dempertje eronder. Oude was niet best meer. Alleen ff n beetje pas maken want hoort eigenlijk bij een Hawk. Maar klein beugeltje doet de truc.

1397476

1397477
1397478
 
Ja dat deukje kreeg ik er gratis bij..._O-
En aangezien korte uitlaatjes moeilijk te vinden zijn doe ik t er maar mee :P

En aan de eind van de dag is t toch meer een werkpaard dan een luxepaard mijn NTV
 
Eindelijk een modelletje gevonden van een NTV.
Ook al heb ik al 2 jaar geen NTV meer, toch leuk om een model te hebben.
 

Bijlagen

  • Joe bar NTV.JPG
    Joe bar NTV.JPG
    128,7 KB · Weergaven: 6
wie zoekt er nog een stel kappen [kontje] van een hawk zie er volgens mij net 2 op marktplaats staan.
Advertentie m1418010862
 
Zal die advertentie eens doorsluizen naar maatje van me..die wil zoiets op z'n CB1 special
:)
Gisteren even bezig geweest met het tijdelijk omruilen van voorpoten van Hawk naar NTV zijspan..natuurlijk niet op tijd keerringen besteld
:$..komend Pinksterweekend weer jaarlijks uitje in Ardennen..
Zijn toch echt paar cm langer maar dat komt voor zijspan juist mooi uit..ook nog beetje eea gemeten aan de Deauville vork om dat gecombineerd tijdelijk erin te zetten maar dat moet toch met poten, remklauwen en wiel compleet gemonteerd worden, da's voor de volgende keer..dan toch nieuwe remblokken en remleiding nodig
 
Ja zou ook vreemd zijn als niet , kijken amper die gasten.
Framenummer en bloknummer is belangrijk.
En is dat we wat aan het ouwehoeren was dat hij uiteindelijk zei je die is wel in bijzonder goede staat voor een 93er.
Maar boeit die gasten allemaal niet zo als er maar nummers inzitten _O-

BPM aangifte ook weggestuurd.
Wel even lastig en hopelijk goed gedaan want auto is toch wat makkelijker.
Hopelijk kijken ze maar half en denken ze ach is ouder dan 25jaar dus geef maar vrij.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
misschien een domme vraag maar hoe ziet zo een filter er uit.
misschien kan je met een benzinekraan die op aliexpress staan wat.
daar staan er div modellen met filter.
het is maar een idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan