Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ik heb gisteravond het onderdelen fonds even doorgespit maar helaas niets gevonden. Ik ben bang dat die al een keer eerder uit de kabelboom gehaald is als reserve onderdeel
 
2? Er gaan 3 kabels in de stekker van het relais. Dan heb je toch een relais met 3 nodig?
En anders koop ik hem nieuw bij je, die 18 eetjes is de wereld niet.
Het standaard relais heeft inderdaad 3 stekkers, maar daarvan zijn er maar 2 daadwerkelijk nodig voor je knipperlichten: zwart-bruin = stroomtoevoer, grijs = schakeldraad (deze gaat met knipperend signaal naar je stuurconsole, waar je vervolgens bepaalt welke kant dit op gaat), groen = aarde voor het relais zelf. Deze relais hebben geen aarde nodig, dus je hebt alleen een ingaande draad met continue spanning en een uitgaande draad met 'knipperende spanning'.
 
Waarderingen: KvM
Wie kan mij helpen.
Ik heb een ntv staan. Deze gaat opgeknapt worden. En nu ben ik vooral bezig met onderdelen bij elkaar zoeken.
Zo hebben de remmen een revisie nodig .
Als ik op japparts kijk bij de onderdelen lijst dan staan daar verschillende setjes op. En allemaal zijn ze anders.
Hebben de verschillende bouwjaren andere remklauwen gehad?
En hoe weet ik dan welke ik moet hebben?
 
Zo hebben de remmen een revisie nodig .
Als ik op japparts kijk bij de onderdelen lijst dan staan daar verschillende setjes op. En allemaal zijn ze anders.
Er zal vast wel iets in detail gewijzigd zijn in de loop van de productie periode van de NTV, maar waarom vervang je niet de remcups en evt de remzuiger alleen?
En hoe weet ik dan welke ik moet hebben?
Is 1 op 1 vervangbaar
 
Er zal vast wel iets in detail gewijzigd zijn in de loop van de productie periode van de NTV, maar waarom vervang je niet de remcups en evt de remzuiger alleen?

Is 1 op 1 vervangbaar
Omdat ik ze goed wil reviseren.
Ze gaan dus helemaal uit elkaar.
Daarbij, ze zitten vast. Dus wil toch alles open hebben om het weer schoon te krijgen.

Ik heb even wat screen shots gemaakt.
Ik weet niet welke ik nodig heb.
Maar ze zouden allemaal voor de ntv zijn.

 
als ze vast zitten, haal de leiding er nog niet af, dan kan je ze eruit pompen. Als de zuigers nog te redden zijn hoef je die niet te kopen. En als de glijpen nog goed is die ook niet.

Maar ik zou eerst even kijken wat je hebt. Tenzij je gewoon alles nieuw wil, maar dan koop je helaas wel 2x de seals want de set met de zuigers zit niet bij de set met de rubbers en glijpen helaas... misschien nig even op cmsnl kijken anders (wel duur)
 
Het is vrij duidelijk dat zijn kits met verschillende samenstellingen: met of zonder seals voor de glijpennen, met of zonder cups, met of zonder glijpennen voor de remblokken, etc. Dus ze zijn inderdaad allemaal voor de NTV650, met verschillende samenstellingen van onderdelen.
Je hebt in ieder geval de seals nodig, de rest is optioneel danwel afhankelijk van hoe jouw remklauw er aan toe is; zijn je glijpennen nog roestvrij? Zijn de seals van de glijpennen nog intact? Zijn je cups nog roestvrij en de juiste diameter?
 
Zoals ik het nu zie. Alles ziet zit vast of is aangetast. En als ik ze toch op ga knappen dan vervang ik liever alles
 
Ik weet hoe ik ze uit elkaar haal.
Zoals gezegd. Als ik ze er af haal dan vervang ik liever gelijk alle seals enzo.
Maar heb het idee dat al die setjes onderling verschillen. Dus niet alleen qua samenstelling maar ook qua maten
 
Zoals ik het nu zie. Alles ziet zit vast of is aangetast. En als ik ze toch op ga knappen dan vervang ik liever alles
Dan zou ik inderdaad gewoon alles vervangen, zo duur is het niet. Qua maten kan het niet missen, deze set past op bijna alle remklauwen die Honda in die tijd maakte; CBR, CB, VFR, NT(V)65], allemaal dezelfde cups, pinnen en seals.
 
Toch zie je verschillen in de afbeeldingen van hetzelfde onderdeel.
Ga naar de site die ik melde om te controleren.