Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF Motorweekend 2006 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euuuhhh forse toer ??? gaan we een andere route rijden dan ???

ps wel luchtbedje en slaapzak meenemen heej mannen
heb eventueel voor de koukleumen nog wel een paar extra dekens ter beschikking

Er zijn een aantal defenities voor en stukkie rijden. In oplopende trap
- stukje (even door de wijk ofzo) <10 km
- rondje <50km
- ritje 50 tot 100 km
- rit 100 tot 150 km
- toertje 150 tot 250
- toer 200 tot 600 km
- buffelen 600 tot 1000 km

Met forse toer bedoel ik dan een wek lang iedere dag een toer maken.
Nu gaan we dus een meerdaags toertje maken

(vers uit de duim hoor)

Okay, en in welke categorie valt 1200 km op 1 dag dan

ps mail me nog ff je mobiel nummer

zojuist gestuurd naar het adres in je profiel. heb ik de jouwe al? Zo nee reageer dan even. is altijd handig!

Roland

Heu... aangezien ik m'n mobiele inbouwkeuken niet hoef mee te nemen dacht ik ruimte over te hebben.
Heb zojuist bij de slagert iets te enthousiast voorgebakken spare-ribs ingeslagen. Beetje voor een half weeshuis zeg maar...

Aagezien de anderen ook worsten, hamburgers etc meeneemt komen we aan vreetwerk dus nix tekort

Laatst bewerkt:

hey jongens, onwijs veel plezier!!! ik baal nog steeds dat ik niet mee ben en verwacht natuurlijk wel veel foto's en verhalen enzo hier te lezen. rij voorzichtig en have fun!!

Scammie is weer veilig thuis en jezus wat hebben we een lekker weer gehad.
@Kingcoder: route was top, thanx
@all: gezellig jullie te hebben leren kennen, see yah next time

Ben benieuwd naar de foto's

@Ilian: geef je alvast op voor het voorjaar, komt er weer eentje

Hallo mensen,

Dreetje en dreetje-z'n-pa zijn ook weer veilig thuisgekomen (al bijna een uur).

Iedereen hartstikke bedankt voor het supergezellige weekend, was helemaal top.

Leuke route, leuke camping, zeker gezellige mensen, en zeker voor herhaling vatbaar!!

Ik zit nu al weer met smart te wachten op het voorjaar

Hey da's goe nieuws! Mooi op tijd thuis dus!

Inderdaad toppie weekend, ik heb genoten! Ben beniewd naar je foto's en ook dat flmpje dat je onderweg hebt gemaakt.

(btw; wat zal je vader pitten vanavond.... )

Zo, het is weer maandag-chtend en màn....wat heb ik zin in.....NOT

Het weekend was geweldig ja, het weer werkte goed mee: we hebben eigenlijk vooral zon gehad
De route was idd ok en da's best een gok als je 'm op de computer planned want je ziet de weg natuurlijk niet. Er zaten dus enkele schoonheidsfoutjes in zoals een stukje zandweg (iets van 200 meter hoor), hier en daar en wel heel erg slecht stuk asfalt en af en toe een (ten opzichte van het kaartmateriaal in de gps) gewijzigde wegsituatie wat even wat onduidelijkheden opleverde.

Bewezen is ook dat een 25kw'er prima mee kan met verder wat sportievere fietsen, en toch hebben we best lekker doorgereden. Niet echt hoeven inhouden. Natuurlijk kón het harder maar we gingen om het rijden, niet om het scheuren.

Mooiste van alles vond ik dat het onder mekaar ook erg gezellig was! We hadden natuurlijk een fantastische plek om te overnachten: in de voortent van Scammie's caravan! Man man wat een mooi plekje! Sjapoo kerel en bedankt voor de gastvrijheid.

De foto's.... ik heb er enkele gemaakt maar ben nu op het werk dus kan ik ze niet plaatsen. Zal ik vanavond doen. Dreetje had er meer gemaakt, misschien dat die er nog toe komt?

Volgend jaar..... Ik kan niet wachten op de volgende editie! We hebben met z'n vijfjes afgesproken dat we in ieder geval in het voorjaar dit nog een keer gaan doen dus ik zal er straks even een topic voor starten....datum verzinnen we nog wel maar dan kan er vast ingeschreven worden.

Ik wil voor volgend jaar wel voor stellen vast op vrijdag te gaan en twee overnachtingen te doen. Nu zijn we, doordat we toch weer terug moesten, bijvoorbeeld niet toe gekomen aan "Scammies speeltuin" met "Scammie's GP bochten" en da's toch jammer... jaaa we zijn er één keer doorgekomen maar leuk is natuurlijk zo'n stukje een keer of wat te doen en dan foto's te schieten ofzo

edit: topic aangemaakt voor volgend jaar: --> Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007

Laatst bewerkt:
Zo, het is weer maandag-chtend en màn....wat heb ik zin in.....NOT

Hier ook zo een....
Kan ook maar niet wakker worden....

Dat viel voor mijn gevoel reuze mee. Wel inderdaad slechte stukkies zo af en toe maar meestal volop en 110% genieten! Kingcoder

, Route was idd erg mooi, jij mag hem volgend jaar weer uitzetten
Bewezen is ook dat een 25kw'er prima mee kan met verder wat sportievere fietsen, en toch hebben we best lekker doorgereden. Niet echt hoeven inhouden. Natuurlijk kón het harder maar we gingen om het rijden, niet om het scheuren.

Mooiste van alles vond ik dat het onder mekaar ook erg gezellig was! We hadden natuurlijk een fantastische plek om te overnachten: in de voortent van Scammie's caravan! Man man wat een mooi plekje! Sjapoo kerel en bedankt voor de gastvrijheid.

Scammie bedankt, Scammie bedankt, Scammie Scammie Scammie bedankt
De foto's.... Dreetje had er meer gemaakt, misschien dat die er nog toe komt?

Hij is bezig met uploaden naar mijnalbum.nl, maar is zo traag als ******

3 dagen is idd een goed idee, kun je iig meer van de omgeving genieten

Hier zijn dan de foto's:

Lunch-stop van André en Dirk onderweg naar Oss

Tanken hoort er ook bij

Lunchpauze op zaterdag

Daar staan ze dan

Dirk en Roland aan de maaltijd

André en Teun aan de lunch

Ff pauze

de BBQ

Dirk

Teun

Roland

Etiënne (Schrijft Dreetje het zo goed??)

de Fietsen (allemaal 1000 CC of meer, ik met
m'n 500 CC )

Groepsfoto

Watervalletje

Uitzicht

Het filmpje komt later op de dag, is 438 MB , voordat die is geüpload op Google video issie wel een paar uur verder.

Filmpje komt morgen op Google video, was vergeten dat ik hem nog 90 graden moest draaien toen hij was geupload op Google

Laatst bewerkt:
waren jullie uiteidelijk maar met zo'n klein clubje joh?? en alleen maar mannen??

[me]Ilian gaat ff topic voor volgend jaar checken![/me]

waren jullie uiteidelijk maar met zo'n klein clubje joh?? en alleen maar mannen??

[me]Ilian gaat ff topic voor volgend jaar checken![/me]

ja........de vrouwen DURFDEN niet ;-)

pfiew dankzij de laatste crash is mijn laatste reactie weg.....waarin ik zei dat ik vanavond mijn foto's zou plaatsen... dat was gisteren en nog steeds geen foto's he? ;-) Gene tijd gehad. Komt goed. Echt.

pfiew dankzij de laatste crash is mijn laatste reactie weg.....waarin ik zei dat ik vanavond mijn foto's zou plaatsen... dat was gisteren en nog steeds geen foto's he? ;-) Gene tijd gehad. Komt goed. Echt.

Ik hoop het voor je .

Filmpje staat online!!

klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.