Zo, het is weer maandag-chtend en màn....wat heb ik zin in.....NOT
Het weekend was geweldig ja, het weer werkte goed mee: we hebben eigenlijk vooral zon gehad
De route was idd ok en da's best een gok als je 'm op de computer planned want je ziet de weg natuurlijk niet. Er zaten dus enkele schoonheidsfoutjes in zoals een stukje zandweg (iets van 200 meter hoor), hier en daar en wel heel erg slecht stuk asfalt en af en toe een (ten opzichte van het kaartmateriaal in de gps) gewijzigde wegsituatie wat even wat onduidelijkheden opleverde.
Bewezen is ook dat een 25kw'er prima mee kan met verder wat sportievere fietsen, en toch hebben we best lekker doorgereden. Niet echt hoeven inhouden. Natuurlijk kón het harder maar we gingen om het rijden, niet om het scheuren.
Mooiste van alles vond ik dat het onder mekaar ook erg gezellig was! We hadden natuurlijk een fantastische plek om te overnachten: in de voortent van Scammie's caravan! Man man wat een mooi plekje! Sjapoo kerel en bedankt voor de gastvrijheid.
De foto's.... ik heb er enkele gemaakt maar ben nu op het werk dus kan ik ze niet plaatsen. Zal ik vanavond doen. Dreetje had er meer gemaakt, misschien dat die er nog toe komt?
Volgend jaar..... Ik kan niet wachten op de volgende editie! We hebben met z'n vijfjes afgesproken dat we in ieder geval in het voorjaar dit nog een keer gaan doen dus ik zal er straks even een topic voor starten....datum verzinnen we nog wel maar dan kan er vast ingeschreven worden.
Ik wil voor volgend jaar wel voor stellen vast op vrijdag te gaan en twee overnachtingen te doen. Nu zijn we, doordat we toch weer terug moesten, bijvoorbeeld niet toe gekomen aan
"Scammies speeltuin" met
"Scammie's GP bochten" en da's toch jammer... jaaa we zijn er één keer doorgekomen maar leuk is natuurlijk zo'n stukje een keer of wat te doen en dan foto's te schieten ofzo
edit: topic aangemaakt voor volgend jaar: --> Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007