Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is opeens heel erg stil geworden hier, ik ga in ieder geval ook mee maar slaap wel op mijn eigen plekje in Vianden (25 km van Wilwerwiltz), jammer alleen dat we geen extra dag erbij pakken. Luxemburg is nl. heel erg leuk om te rijden, helaas zien jullie daar nu maar weinig van.
@kingcoder: Wanneer wil je voor gaan rijden, heb ook wel interesse, wil je dan ook overnachten in Luxemburg ?? Ik ga overigens aanstaand weekend weer.
Het is opeens heel erg stil geworden hier, ik ga in ieder geval ook mee maar slaap wel op mijn eigen plekje in Vianden (25 km van Wilwerwiltz), jammer alleen dat we geen extra dag erbij pakken. Luxemburg is nl. heel erg leuk om te rijden, helaas zien jullie daar nu maar weinig van.
@kingcoder: Wanneer wil je voor gaan rijden, heb ook wel interesse, wil je dan ook overnachten in Luxemburg ?? Ik ga overigens aanstaand weekend weer.
vergeten jullie niet een boot mee te nemen, als jullie gaan k(r)amperen,
vanwege het vele water, wat de laatste weken is gevallen, want je kunt
er overal zwemmen
ik ben bang dat wij toch helaas af moeten haken.
er zitten echt veel te weinig weekenden in een week
Nee jôh Septmber wordt een s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d-e maand. echt.
Ej maar King-coder, hoeveel mensen staan er nu eigenlijk op de lijst om mee te rijden?
P.S.: Tentprobleem is voor mij opgelost, kan wel achterop
Dit weekend naar Hoorn geweest, met de tent achterop, goed vastgeknupt en geen enkel probleem gehad.
Heel mooi, nu hopen dat dit mooie weer wel aanhoudt (je zit in de Benelux he )