Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ori zadel is heerlijk toch? niet te hard niet te zacht. tenminste, met wat zitvlees
Ik moet zeggen, tis een mooi zadel!
 
ori zadel is heerlijk toch?
De recensies en 90% van de SX rijders (Z1000sx.co.uk) zeggen wat anders :+

Ik rijd nu 13 jaar motor, dit is nu mijn 7e motor, en nooit last van een zadel gehad, behalve op deze. Keertje op een naked Bandit 1200 op 1 dag van Gardameer naar huis gereden (1100km), nergens last van. Op de SX na 3 kwartier een houten reet waar je eng van wordt...

Ik moet zeggen, tis een mooi zadel!
Ik zou zeggen, doe een goed bod. Dit zadel zit NOG lekkerder dan het origineel :+
 
Laatst bewerkt:
Niks gewend :p nee gekheid. Een zadel is heel persoonlijk. Ik moet wel zeggen dat hij soms iets begint te drukken aan de binnenkant van mn benen maar dat kan ook komen dat ik niet zo groot ben.
Ik had hem graag van je over genomen, maar heb helaas geen geldboom en zou mn geld eerder investeren in een katvervanger
 
Vandaag de doubletronics geinstalleerd van doubletronics.nl

Het groot licht brand samen met het normaal licht voor 40% en verder is het groot licht nog steeds normaal te gebruiken. Ik ben tevreden met het resultaat.

[afbeelding]


Hoi ik ben nieuw hier.
Ik heb ook een tip gekregen over "doubletronics" van iemand die dat op zijn Triumph gemonteerd heeft.
Nu heb ik een Kawasaki Z1000SX van 2012 en wil ook graag dubbel licht.
Thunderjack7 jij hebt de stap inmiddels al genomen zag ik aan je bericht.
Heb je voor mij tips enzo? Ik ben er beetje huiverig voor om zelf aan mijn motor te sleutelen ivm geen ervaring hierin. Het schijnt eenvoudig te zijn. Maar volgens mij moet er dan eerst wat kuipwerk verwijderd worden oid?
Heb je er misschien ook andere lampjes ingezet?
Hoop dat je mij wil en kan helpen.
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Zal eens kijken, alleen als jullie ook komen! Geen zin om in m'n "uppie" tussen niet-SX'ers te gaan staan ;) :+

Ik ga zoiezo. of er nog meer van hier gaan weet ik niet :P . Ik ga er gewoon alleen heen en zie wel of ik bekende tegen kom. en dan ff een rondje lopen, motors kijken, en kijken wat er allemaal binnen komt rijden, hamburgertje eten enzo.
Mocht er nog iemand gaan, mn sx is te herkennen aan het zwarte MRA scherm met witte alpinestars stickertje er op, ik zelf aan mn zwart blauwe jas, zwarte broek en wit groene agv helm en 1.73m :p
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben nieuw hier.
Ik heb ook een tip gekregen over "doubletronics" van iemand die dat op zijn Triumph gemonteerd heeft.
Nu heb ik een Kawasaki Z1000SX van 2012 en wil ook graag dubbel licht.
Thunderjack7 jij hebt de stap inmiddels al genomen zag ik aan je bericht.
Heb je voor mij tips enzo? Ik ben er beetje huiverig voor om zelf aan mijn motor te sleutelen ivm geen ervaring hierin. Het schijnt eenvoudig te zijn. Maar volgens mij moet er dan eerst wat kuipwerk verwijderd worden oid?
Heb je er misschien ook andere lampjes ingezet?
Hoop dat je mij wil en kan helpen.
Alvast bedankt

Hallo Erwin,

Echt moeilijk is het niet, om het makkelijk te maken heb ik het plastic om het dashboard verwijderd, 4 schroeven. Dan kan je redelijk eenvoudig bij de bedrading komen. Is af en toe wel gepriegel maar met een beetje geduld gaat het wel. De meegeleverde verbindingen zijn inderdaad niet echt ideaal zoals ook al gemeld. Ik heb ze nu wel met de meegeleverde (knijp) connectoren zitten maar wil tzt de verbindingen solderen.

Mocht je totaal geen ervaring hebben vraag dan iemand om je te helpen, ik weet niet waar je woont maar je mag altijd langskomen en dan help ik je verder.

Ik heb de H7 lampen vervangen door Osram Night Breaker Unlimited en de zijlampjes vervangen door Osram Xenon look.
 
Zondag ben ik er ook, z1000sx groen. Zwart groen pak, zwarte helm, ik kom vanuit veldhoven/eindhoven
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er al ene tijdje, ik zag net een sx voorbij rijden, zwart froen pak, ik ben bij de ingang
 
Toch maar de SX nog even uitgelaten 8-)

33upm4o.jpg


2m3ll79.jpg


34opicy.jpg
 
Vorige week dagje Ardennen, 700km, voor het betere stuurwerk :) Beetje jammer van het slechte wegdek op sommige stukken, snap nu wel dat onze Belg hier een andere schokdemper heeft :+

14vs4r8.jpg
 
afgelopen 2 weken een trip naar griekenland gemaakt.
via belgie, frankrijk, duitsland, oostenrijk, slovenie, croatie, monte-negro, albanie, macedonie naar griekenland gereden en toen via servie, bosnie, croatie, slovenie, oostenrijk en duitsland weer terug naar huis.
heb van alles meegemaakt maar de sx is toch wel een fantastische machine ook op slechte en onverharde wegen doet hij het gewoon goed.
ik heb trouwens wel het kawasaki gel zadel, van orginele zadel kreeg ik last van mijn heup.

hier staan wat foto's van de trip https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1171505059591437&type=1&l=06fe6ab32a
 
afgelopen 2 weken een trip naar griekenland gemaakt.
via belgie, frankrijk, duitsland, oostenrijk, slovenie, croatie, monte-negro, albanie, macedonie naar griekenland gereden en toen via servie, bosnie, croatie, slovenie, oostenrijk en duitsland weer terug naar huis.
heb van alles meegemaakt maar de sx is toch wel een fantastische machine ook op slechte en onverharde wegen doet hij het gewoon goed.
ik heb trouwens wel het kawasaki gel zadel, van orginele zadel kreeg ik last van mijn heup.

hier staan wat foto's van de trip https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1171505059591437&type=1&l=06fe6ab32a
Heel gaaf! Vorig jaar min of meer dezelfde trip gedaan op mijn Tiger 1050, ook Kroatië, Montenegro, Albanië, Bosnië en weer terug :Y Als je het leuk vindt, hier de film

Ik ga de foto's bekijken 8-)

Edit: Zie dat je ook uit Dordt komt! Moet zeggen dat ik hier nog nooit een SX heb zien rijden. Heb je bericht op FB, kon je niet toevoegen als vriend.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan