El Pollo Diablo
MF veteraan
2.5 / 2.9. Gewoon standaard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die neiging heb ik nou ook altijdheb bijna het gevoel dat ik mijn stuur kan loslaten onder full lean angle !
Zoals gezegd, staat mijn SX op het moment bij Ritzen Motors om een Woolich behandeling te krijgen: ECU flashing en custom mapping waarbij de A/F wordt afgesteld, de ontsteking en de secondary throttle valves. Op dit moment heeft hij synchroon gesteld en een eerste "Pre-run" gemaakt als nulmeting: zo zien we straks hoe hij presteert voordat hij er iets mee gedaan heeft en erna.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen de nieuwe Bridgestones S21's geïnstaleerd (eerste keer zelf).
[afbeelding]
En 400km gaan testen in de Eifel/Moesel.
[afbeelding]
Die bevallen me zeer goed.
Nog niet zeker of ik ze beter vind als de M7RR's, maar op't eerste zicht ligt het karakter me meer.
Ze houden hun lijn wel zeer goed, heb bijna het gevoel dat ik mijn stuur kan loslaten onder full lean angle !
Hij is klaar A/F afgesteld, secondary throttle plates en ontsteking. Na m'n vakantie ophalen, ben benieuwd.
[afbeelding]
Volgens mij staat 'ie met de laatste mapping juist armer dan na het plaatsen van de Akra bochten (eerste run)? Je zou juist denken dat 'ie zonder aanpassing met andere bochten armer staat, zoals gezegd
Vandaag bij een aantal zaken wezen kijken naar SXjes.. geen 1 heeft het. Oftewel, motorzaak die mijn SX gerepareerd heeft heeft gaatjes geboord daar.