Hans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo
Jantine was aan het pootjebaden, niet gezien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo
Jantine was aan het pootjebaden, niet gezien?
Maar zij staat regelmatig in kranten en bladen en op social media, dus ik denk niet dat zij er bezwaar tegen heeft en bovendien was het een grapje.Hans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo
Tis Han SHans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo
Jij vindt haar stiekem wel leuk .Maar zij staat regelmatig in kranten en bladen en op social media, dus ik denk niet dat zij er bezwaar tegen heeft en bovendien was het een grapje.
Ik ben het in een aantal zaken met haar zeer oneens, maar heb wel respect voor haar.Jij vindt haar stiekem wel leuk .
Is te verhelpen door vaak motor te rijden.Jantine heeft een beetje x-benen .
Ik kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.Maar zij staat regelmatig in kranten en bladen en op social media, dus ik denk niet dat zij er bezwaar tegen heeft en bovendien was het een grapje.
Motorgeluid op de dijkIk kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.
Bezwaar, da’s het enige dat ze heeft.Ik kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.
Op facebook had zij het er ook over, maar ik denk niet dat zij hier een account heeft en dus heeft ze het dan van hearsay.Ik kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.
Nee, je kunt dit topic ook zonder account volgen.ik denk niet dat zij hier een account heeft en dus heeft ze het dan van hearsay.
Eigen schuld, dikke bult imo.Op MF werden er lelijke dingen over haar gepost, tis maar wat je lelijk vindt.
Waarom zitten er dan zoveel Belgen op MF ?Geen idee, of ze hier een account heeft, iedereen, met een geldig email adres, die niet uit een dubieus land komt, kan hier een account aanmaken en uiteindelijk meelezen in off topic.
TouchéOmdat er ook Brabanders op mogen.
Ja,ik verdedig de Belgen maar, want zelf zijn daar niet toe in staat.Touché
Jantine is de minst erge, dat zijn die mevrouw H en meneer D, want die beweren dingen in de krant en SM die zwaar zijn overdreven of gewoon onwaar.Eigen schuld, dikke bult imo.
Als je moedwillig d.m.v. leugens en manipulatie willekeurig mensen gaat zwartmaken en af wil straffen voor het wangedrag van andere mensen, moet je niet zielig doen als je de (al dan niet terechte) verontwaardiging over al die laster en bovenal hypocrisie teruggeschoven krijgt...
Iets met wie de bal kaatst....
Een leven lang jeuk, en geen nagels om te krabben!Raar volk, hoop dat ze krijgen wat ze verdienen. Een miserabel bestaan. Tegenspoed is ze gegund.
Snap niet dat je zo lang mee bezig bent, bij het ziekelijk af….nouja hun leven en niet de mijne om zo ermee bezig te zijn.Raar volk, hoop dat ze krijgen wat ze verdienen. Een miserabel bestaan. Tegenspoed is ze gegund.
Sinds 2017 al….…heb je met die boomers.Genieten is zóooo 2019.