Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

20240814_MR_847456.jpg

Jantine was aan het pootjebaden, niet gezien?
Hans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo 🤔

Hans het wordt wel een beetje raar vind ik, foto's posten en bij voornaam noemen enzo 🤔
Maar zij staat regelmatig in kranten en bladen en op social media, dus ik denk niet dat zij er bezwaar tegen heeft en bovendien was het een grapje.

Maar zij staat regelmatig in kranten en bladen en op social media, dus ik denk niet dat zij er bezwaar tegen heeft en bovendien was het een grapje.
Ik kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.

Ik heb werkelijk helemaal geen respect voor dit soort figuren. Wat is het nou voor een verdienste in bladen en op social media te verschijnen? Het enige wat dit aangeeft is de teloorgang van een samenleving die een mispunt als deze een podium geeft omdat er toevallig een podium leeg stond? Alsof je naar een voorstelling van Shakespeares Othello zit te kijken uitgevoerd door dronken leden van de jostiband.
Weet je wie er ook een podium kreeg in de jaren 30 & 40 van de vorige eeuw? Nou….dan verdient die zeker ook respect ondanks dat ik het oneens was met enkele aspecten en voorvallen.

Ik kan je uit heel betrouwbare bron vertellen, dat zij tegen bepaalde zaken wel bezwaar heeft. Ik ga niet in detail treden, maar er is contact geweest.
Op facebook had zij het er ook over, maar ik denk niet dat zij hier een account heeft en dus heeft ze het dan van hearsay.
Op MF werden er lelijke dingen over haar gepost, tis maar wat je lelijk vindt.

ik denk niet dat zij hier een account heeft en dus heeft ze het dan van hearsay.
Nee, je kunt dit topic ook zonder account volgen.
Net als dat wij berichten uit verschillende bronnen hier delen, houden zij volgens mij ook o.a. dit draadje in de gaten om zo ´stiekem´ te peilen hoe hun gezeur in de motorwereld land...
Op MF werden er lelijke dingen over haar gepost, tis maar wat je lelijk vindt.
Eigen schuld, dikke bult imo.
Als je moedwillig d.m.v. leugens en manipulatie willekeurig mensen gaat zwartmaken en af wil straffen voor het wangedrag van andere mensen, moet je niet zielig doen als je de (al dan niet terechte) verontwaardiging over al die laster en bovenal hypocrisie teruggeschoven krijgt...
Iets met wie de bal kaatst....

Geen idee, of ze hier een account heeft, iedereen, met een geldig email adres, die niet uit een dubieus land komt, kan hier een account aanmaken en uiteindelijk meelezen in off topic.

Eigen schuld, dikke bult imo.
Als je moedwillig d.m.v. leugens en manipulatie willekeurig mensen gaat zwartmaken en af wil straffen voor het wangedrag van andere mensen, moet je niet zielig doen als je de (al dan niet terechte) verontwaardiging over al die laster en bovenal hypocrisie teruggeschoven krijgt...
Iets met wie de bal kaatst....
Jantine is de minst erge, dat zijn die mevrouw H en meneer D, want die beweren dingen in de krant en SM die zwaar zijn overdreven of gewoon onwaar.

Edit; Ik zou niet meer reageren :p

Laatst bewerkt:
Raar volk, hoop dat ze krijgen wat ze verdienen. Een miserabel bestaan. Tegenspoed is ze gegund.

Terug
Bovenaan Onderaan