Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het INOX CBX 6pitter freempie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd hoe zwaar de bediening van de carbs is met zes van die schuiven die omhoog moeten.Is zoiets nog een beetje te doseren?

Ben benieuwd hoe zwaar de bediening van de carbs is met zes van die schuiven die omhoog moeten.Is zoiets nog een beetje te doseren?

Dat vroeg ik me laatsten ook af ja,als je hem bij de hevel van de carbs omhoog haalt gaat dat redelijk zwaar ja.Maarja,staat wel ontiegelijk lekker!
Vandaag even een buigmal bestelt,moet er morgen zijn,kunnen we los.
(Weer een rib uit het lijf zo'n ding!Gelukkig niet mijn rib. )

zes cilinders, toemaar! ben erg benieuwd, maar wat zijn die carbs ontzettend mooi

Topic gemarkeerd

Mooi die carbjes! Ik heb er nog de CV's op zitten die half-verstopt zitten helaas.. Bij een standaardframe moet je het hele blok kantelen om de carbs eruit te krijgen

Zal trouwens een flinke bak herrie maken met die kelkjes

Hee Gerard, ziet er zoals gewoonlijk weer strak uit hoor (alleen jammer dat je nog steeds geen kokerframes bouwt ) maar euh, fighter vraagje: ik heb een custom pijp onder me CB-1tje maar ik kan geen uitlaatveren van de goede lengte vinden, weet jij misschien een adresje, ik wil ze draaibaar als op plaatje en 30mm lang

bij voorbaat is mijn dank groot, ennuh ga zo door hè!
Martijn

Dank Martijn,geen idee waar je zulke korte uitlaatveertjes weg moet halen,gooi de vraag eens bij Techniek rubriek neer.Vast wel reactie.
Nog steeds niet mijn buigmal in huis.Kan nog even niks dus,nouja toch eerst 3 van die klere ochtenddiensten,gebeurt er toch niks.

Volgensmij komen ze van een scooter stage 6 spul heb je voor scooter's volgensmij.

mooi stukje reclame stond er in een motorblad die ik deze week kreeg.
Ging over Ron zijn killerkat

weer lekker bezig G.

probeer het eens in een scooter winkel. Die verkopen trekveertjes voor in de koppeling op het achterwiel van een scooter. Die hebben ze in verschillende maten. Grote kans je dat je daar slaagt voor je korte veertjes

mooi stukje reclame stond er in een motorblad die ik deze week kreeg.
Ging over Ron zijn killerkat

weer lekker bezig G.

Altijd leuk om te horen A. Bewaar hem effe,wil het nog wel eens lezen.
(Fiets al keuringklaar? )

Volgensmij komen ze van een scooter stage 6 spul heb je voor scooter's volgensmij.

Ben er achter dat je meer scooterspul kunt gebruiken voor de fighteronderdelen en is stukken goedkoper! )Ben laatsten voor het eerst in zo'n scooterzaak geweest omdat ik wat onderdelen moest hebben voor mijn woon/werk scooter .

yep..stage6 aluminium schakelaartje..ook op mn guzzi..24 euri..

Laatst bewerkt:
Online..ach komt wel weer op ...heb nog zat ideetjes voor volgende projecten..

Die ligt nu bij mij op de werkbank,maar kan er ook nix mee.Slag word te kort,wel een leuk dingetje trouwens.

Leuk stukje reclame idd over deze eigenwijze Fries
Jon heeft er weer een mooi verhaal van gemaakt

Dat is hem wel toevertrouwd,ja.
Maar ikke egenwijs!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.