Het INOX CBX 6pitter freempie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad! En dat is best wel een kritische verbinding bij deze constructie.... Remmen, eigen gewicht, flexen van frame in combinatie met trillingen op zon dun driehoekje (van alu?). Daar kunnen goed scheurtjes gaan vormen. :X

Edit: Zie net dat er in het midden van de kop nog twee ophangpunten zitten.. :)

Viel mij ook al op dat punt,vind het wel optisch een heel mooie open constructie en net wat je zegt achter zitten ook nog 2 punten.Trouwens rijden doet die toch niet met dat ding. :( Alleen een beetje de patser uithangen!

:o heel erg gaaf vind ik, het bling bling vind ik er ook mooi bij staan!
zit er ook een jerryT achterbrug in? en dan die mooie gefreesde delen :9~~

Zit ook een Jerryt brug in ja,er zou een Duc brug in!Dacht het niet!(Paste gelukkig niet,haha)

Wanneer wil Dér Willie dat ding eigenlijk op de weg hebben? Heeft die een planning?

Wanneer wil Dér Willie dat ding eigenlijk op de weg hebben? Heeft die een planning?

Geen idee,als die 28 Augustus maar af is! O-) Wil dat ding er wel graag bij hebben. :Y

Laatst bewerkt:
Hello from germany

ob de weg ? maby in summer . i have many other work
greets CBXEVO

Hey Willie,

Das wird eine super machine! Ich bin neugierig, wie diese aussehen wird, wenn er fertig is. Wissen Sie schon, welche Farbe der Behälter wird oder wird der auch poliert?

Grusse Ronald

hallo ronald
die lackierung wird schwarz glänzend mit perlmuttweiss , aber es sind noch einige cnc frästeile in arbeit . und ich muss das bike auf zwei messen ( motorbeurs ) ausstellen .
ich habe noch andere spezialfahrwerke im aufbau. also viel arbeit
grusse willi

gerard zou jij willie willen vragen of die toevallig nog 2 van die keihin cr specials over heeft.

en wat voor aansluit rubbers dat ie daar voor gebruikt heeft.

want ik zie dat de carbs in een lijn staan en niet in een knik.

gerard zou jij willie willen vragen of die toevallig nog 2 van die keihin cr specials over heeft.

Mail je hem toch zelf even met je vragen, mail adres staat in zijn profiel...

katana66@web.de

;)

Klopt,staan mooi in lijn,zaten speciale (plastic met een offset)inlaattrechters op toen ik de frame's bouwde.Ik heb de frame's toen om die reden ook breder gemaakt dan de originele Moto Martin terplekke van de carbs.Hij had bij de framebouw er wel andere gasfabrieken bij trouwens maar daar zat ook geen knik in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan