Het INOX CBX 6pitter freempie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koppeling hydraulisch maken, heb ie ook geen last van dat heveltje!

Mooi projeccie erg mooi!!
We gaan het volgen......................

Is ook een idee ja.Komt wel goed bij die man,heeft een zaak die Streetfighters bouwd.
(En geen JJ troep!)Heb vandaag de rvs bussen binnen gekregen en de platen voor de kopophanging.En de zwarte open kelkjes voor mijn eigen brommer!(Passen niet helemaal maar zien of ik ze te pas krijg. :)
 
Ik zag ook bij een project (weet ff niet meer welke) dat je pasta hebt die de warmte absorbeert.
Misschien dat dat handig is bij het lassen van een RVS frame omdat dat eerder krom trekt.
In ieder geval veel succes ermee *D
 
Het lassen komt wel goed. O-)
De bussen en platen binnen gekregen,de geometrie kan worden uitgezet.
Moet maandag nog een 1 duims(33.7mm)buigmal bestellen.Die moet dan dinsdag binnen zijn.Kunnen we bouwen. :Y
full


Oja,heb de zwarte kelkjes voor mijn eigen brommer ook binnen maar past niet mooi en zijn ook niet mooi pas te maken.Jammer. :(
 
Laatst bewerkt:
Moet maandag nog een 1 duims(33.7mm)buigmal bestellen........................


Oja,heb de zwarte kelkjes voor mijn eigen brommer ook binnen maar past niet mooi en zijn ook niet mooi pas te maken.Jammer. :(

Als je heel ........ heel hard op je duim slaat , wordt ie misschien 33,7mm.
:X Door de bank genomen is 'n duim toch echt 25,4mm. 8-)

Piccie v.d. kelkjes? :Y
 
Als je heel ........ heel hard op je duim slaat , wordt ie misschien 33,7mm.
:X Door de bank genomen is 'n duim toch echt 25,4mm. 8-)

Piccie v.d. kelkjes? :Y

Gasmaat inch dan.Is wel 33.7.Reken altijd in mm. O-)
 
en als je nog een hydraulisch koppelingssysteem nodig hebt, die heb ik nog liggen (koppelingscilinder, slang en koppelingshendel)

voor de rest is een CBX zo ontzettend gruwelijk, zou ik ook weleens willen verbouwen, blijf het volgen!!
 
Ik zag ook bij een project (weet ff niet meer welke) dat je pasta hebt die de warmte absorbeert.
Misschien dat dat handig is bij het lassen van een RVS frame omdat dat eerder krom trekt.
In ieder geval veel succes ermee *D


Als je wilt kan ik wel effen checken wat voor leverancier dit levert.......................
 
Waarschijnlijk ECR of Multi-Import of zo, kan het ook wel even nakijken.
Heb dat spul ook wel ergens.
 
Is goed bedoelt jongens maar ik wil niet van die kleitroep erop als ik aan het aflassen ben.Zit alleen maar in de weg. ;)
Goed vast zetten en goed om en om lassen,dan komt het wel goed. :)
 
leuk weer n 6cil........there's no substitute for cilinders :9~ ......of was t nou cubic inches :+

ga je rvs buis gebruiken G?
 
leuk weer n 6cil........there's no substitute for cilinders :9~ ......of was t nou cubic inches :+

ga je rvs buis gebruiken G?
"There is no replacement for displacement" 8-)

Mooie basis Gerard. Erg sweet! Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
 
Heb gisteren een lijstje gekregen wat voor Porno spul er allemaal op komt. :P
Moet werelds mooiste CBX worden.Hij is wat minder bescheiden dan ik. _O-
De buizen moeten trouwens lopen alla Moto Martin. :Y
(Komt me bekent voor O-) )
 
Laatst bewerkt:
wat een gave carbs zijn die over na de bouw??????????????????????????

_O- Reken daar maar niet op HJ. :N
Passen trouwens ook niet tussen jouw frame,daarom word dit frame ook gemaakt.Anders had die wel een Moto Martin gebruikt. O-)
 
Hey gerard, ik volg al een hele tijd je projecten en ik bewonder je hoe je het allemaal voor elkaar maakt, ik vroeg me alleen 1 ding af en dat is of je nou ook met backing gas last als je bijvoorbeeld uitlaten maakt ect.

en nogmaals ik vind het super hoe je alles maakt

Gr Joon
 
zeer mooi project ga ik zeker volgen
misschien een volgend project voor mijzelf (ik heb ook nog een cbx staan)

maar ik ben eerst nog flink druk met mijn dieselbrommer
dus voorlopig zal er wel niets van komen

ps. het geluid van zo'n cbx is geweldig ik heb er zelf een rvs 6in een in 2 onder zitten (ziet de motor er wat symetrischer uit)
 
leuk Gerard!, echter moet er niet een wat dikker balhoofd in of blijft dit onkie-donkie vorkje er in zitten?
 
leuk Gerard!, echter moet er niet een wat dikker balhoofd in of blijft dit onkie-donkie vorkje er in zitten?

Balhoofd is prima en er komt echt wel een dikker vorkje in(WP met radiale Brembo klauwen en dikke CNC gefreesde platen.) :W
(De fiets al in elkaar? ;) )
 
Hey gerard, ik volg al een hele tijd je projecten en ik bewonder je hoe je het allemaal voor elkaar maakt, ik vroeg me alleen 1 ding af en dat is of je nou ook met backing gas last als je bijvoorbeeld uitlaten maakt ect.

en nogmaals ik vind het super hoe je alles maakt

Gr Joon

Danku,gebruik meestal(wel gedaan) geen formeergas,ik las uitlaatsysteempjes meestal met vrij lage spanning zodat er geen bloemkolen aan de binnnenkant komen.En na het lassen slijp ik het met een rechte flex(met slijpsteen) wel glad.Ik las ze per segment af kan er dus meestal wel bij de binnenkant las komen.Als ze het wel percee willen met formeer kan dat uiteraard maar reken dan wel extra. O-)
 
Laatst bewerkt:
Balhoofd is prima en er komt echt wel een dikker vorkje in(WP met radiale Brembo klauwen en dikke CNC gefreesde platen.) :W
(De fiets al in elkaar? ;) )

ik wacht op me velgen..duurt lang!

'(
 
Ow oke, ik vroeg het me af omdat ik zelf momenteel bezig ben met niv.3 tig lassen en we daar altijd backing gas gebruiken en op het werk ook vandaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan