Het Honda CBR900RR Fireblade topic deel 17

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is ook niks mis mee Har maar heb al op zo 1 gereden dus ja kende hem al redelijk goed maar vind het geen straf hoor op deze

Ben begonnen op een Zundap 250 cc. Met een swingarm voorop. Zo'n schommelding. Leerde alleen verkeer kennen en anticiperen. Ook goed. Daarna gelijk op een Suzuki T500. Opgevoerd door Arie Band. Ding liep rond de 200. Reed een Soes GT750 driecilinder 2T eruit. Geen ervaring met bochten maar dat leerde toen ook snel. 1 keertje van weg af, tussen paaltjes door, langs bomen en de weg weer op. Veel geluk gehad toen. Later nog heel veel mee geraced. Per jaar twee keer nieuwe versnellingsbak vandaar over gestapt op 4 t en natuurlijk de beste. Honda's dus.

Heb net ff een dubbelfris gedronken en nu ga ik ff naar buiten, kijken of ik nog wat leuks zie lopen hier in de buurt :9
Dan zal ik ze wel doorverwijzen naar de vrijgezellen van hier :Y

Doe ook maar naar vrijgezellen van daar. Hier is zo ver weg.

Ben begonnen op een Zundap 250 cc. Met een swingarm voorop. Zo'n schommelding. Leerde alleen verkeer kennen en anticiperen. Ook goed. Daarna gelijk op een Suzuki T500. Opgevoerd door Arie Band. Ding liep rond de 200. Reed een Soes GT750 driecilinder 2T eruit. Geen ervaring met bochten maar dat leerde toen ook snel. 1 keertje van weg af, tussen paaltjes door, langs bomen en de weg weer op. Veel geluk gehad toen. Later nog heel veel mee geraced. Per jaar twee keer nieuwe versnellingsbak vandaar over gestapt op 4 t en natuurlijk de beste. Honda's dus.

ik een puch maxi met lange voorvork en daarna een citta en toen een scootertje en R1 ( niet afgebouwd) en toen steeds op die andere blade gereden( geleend elk weekend) en nu dus me eigen ding

en ja bochten......kan er nog steeds niks van maar wil soms wel ietsjes verder gaan dan ik kan , maar komt goed heb nu een andere voorband erop en dat voelt wel beter

Heb net ff een dubbelfris gedronken en nu ga ik ff naar buiten, kijken of ik nog wat leuks zie lopen hier in de buurt :9
Dan zal ik ze wel doorverwijzen naar de vrijgezellen van hier :Y

mooie vrouwen zijn altijd welkom hoor. leeftijd rond de 23 en ik zit goed....

O-) _O-

Heb een Soes rm125cc crosser gehad, Kawa Z400, Cagiva Mito, Kawa ER-5, Honda Firestorm en nu een Honda Fireblade.

Over brommers/scooters zeg ik maar niks, dat zijn er teveel geweest.

Eerste brommer waar ik ooit op reed was een Kreidler. Gelijk schakelen dus, was erg leuk. Daarna zelf 2 Puch Maxi's gehad, standaard en een opgevoerde. Ook op tig scooters (van standaard tot uberschnell), citta's en schakels gereden. Toen auto, ook rustig begonnen met een Nissan Micra 1.0. Niet vooruit te branden, maar leuke wegligging. Na het behalen van het A' tje gelijk de Fireblade gekoopt, geen spijt van!

Eerste brommer waar ik ooit op reed was een Kreidler. Gelijk schakelen dus, was erg leuk. Daarna zelf 2 Puch Maxi's gehad, standaard en een opgevoerde. Ook op tig scooters (van standaard tot uberschnell), citta's en schakels gereden. Toen auto, ook rustig begonnen met een Nissan Micra 1.0. Niet vooruit te branden, maar leuke wegligging. Na het behalen van het A' tje gelijk de Fireblade gekoopt, geen spijt van!

Dat had ik ook :Y Meteen schakelen, was een oude Suzuki 50 cc. Daar heb ik er 2 van gehad. Puch maxi, citta, vepsa ciao, vespa si (meerder van gehad), vespa pk50 (handschakel). Scooters van de 1e Yamaha Mint t/m de laatste Runner (2001) gehad en alles er tussen in. Snor/brom alles zo'n beetje. Voor de rest ben ik niet verwend, want ik moest er zelf voor werken en ik deed aan opknappen en doorverkopen ;)

Heb een Soes rm125cc crosser gehad, Kawa Z400, Cagiva Mito, Kawa ER-5, Honda Firestorm en nu een Honda Fireblade.

Over brommers/scooters zeg ik maar niks, dat zijn er teveel geweest.

Tsja, volledigheid dan maar.
Kreidler brommer gehad. 2 weken standaard toen opgevoerd. Liep ca. 90 met die kleine remmetjes.
Lessen gehad op een Heinkel scooter.
Afgereden op een 50 cc Kreidler van vriendje. Was echt een motor en daardoor ben ik geslaagd. Examinator dacht dat ik echt zo verstandig was om klein te beginnen.
Na slagen maandje of wat op de 250 Zundapp gereden. Daarna gelijk de Soes GT 500. 3 jaar mee gereden en geraced. Werd vaste klant van Nimag op 4e en 5e versnellingsbaktandwieltjes. Toen over op een 350 cc Honda four tijdens mijn studieperiode, gevolgd door een 500 Four, twee keer een 750 Four met als laatste een F1. Daarna de 1100 b'Ol dore, een sc28 een sc33 en dan nu de sc50.

Hier wel. Wilde het delen met jullie dus pakte mijn camera.
Kreeg een knal voor mijn kop met de opmerking "Ouwe viespeuk"

Ze heeft geen woord gelogen.

*D

_O- _O- :}

ennuh [me="robertobadjo"]heeft alleen de blade gereden..[/me]

gister ook ff vreemdgegaan op een gsx-r1000 k5.

stuurt ook best leuk.

Oh ja, heb gelest op een Honda cb250 :X _O-
Elke bocht met de steppie's over de grond en volgas op de snelweg 115 _O-

ik heb gelest op een cb500 volgens mij.

vond dat toen al erg snel. maar goed heb nooit brommer gereden dus was ook niks gewend ;)

CB500 is eigenlijk best een leuke fiets, voor woon-werk bijvoorbeeld. Heb naast de CBR900RR ook op en Ducati Monster 900, Triumph Trident 900 (RIP) (1995), Triumph Speed Triple(2005), CBR1000RR Fireblade(2005) en Yamaha R1 (2007) getuft. Niet zo veel dus.

Wil nog op een SP1 rijden!!!

CB500 is eigenlijk best een leuke fiets, voor woon-werk bijvoorbeeld. Heb naast de CBR900RR ook op en Ducati Monster 900, Triumph Trident 900 (RIP) (1995), Triumph Speed Triple(2005), CBR1000RR Fireblade(2005) en Yamaha R1 (2007) getuft. Niet zo veel dus.

nice nice :Y

Maar moet jij niet uitrusten in de zon :?

Tsja, als we zo gaan beginnen.
Gereden op een:
Puch 80 cc, Kawa 750 3 cyl 2T, Kawa ZZR1100, Yamaha RD 250, 350 en 500 2Takten, Diversion en R1. Soes GT 250, 350, 750 2Takten, SV 650, GSX R 750, R 1000 K5 en K7, Binelli 750 Sei, Laverda 750 en 1000 jota, Ducati 600 monster en 916 (en nog wel als ik haar mag uitlaten), Triumph TT 900, Honda 1000 six, 500 four racer, ONK 600 cup Honda (van Edje), VTR en SP1. O ja, ook nog een Jawa 350. En waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten.

nice nice :Y

Maar moet jij niet uitrusten in de zon :?

Nope, hij moet juist veel bewegen. Goed om de spieren soepel te houden. Dus Wez, an die Arbiet und schnell! Biete vortmachen ja.
:( :(

Trouwens, iemand moet het verdienen hier op het forum.

_O-

Tsja, als we zo gaan beginnen.
Gereden op een:
Puch 80 cc, Kawa 750 3 cyl 2T, Kawa ZZR1100, Yamaha RD 250, 350 en 500 2Takten, Diversion en R1. Soes GT 250, 350, 750 2Takten, SV 650, GSX R 750, R 1000 K5 en K7, Binelli 750 Sei, Laverda 750 en 1000 jota, Ducati 600 monster en 916 (en nog wel als ik haar mag uitlaten), Triumph TT 900, Honda 1000 six, 500 four racer, ONK 600 cup Honda (van Edje), VTR en SP1. O ja, ook nog een Jawa 350. En waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten.

Ik ga er niet op reageren, want ik heb ook een aardig lijstje O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan