Het Honda CBR900RR Fireblade topic deel 17

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je langskomt dan zal ik het netjes voor je maken :Y
FF plamuren en schuren en je ziet er helemaal niks meer van ;)

Deal. Maar dan wel pas als ik die andere heb. Ga niet rijden zonder spatbordje. Steenslag op vorkpoten geeft van die vervelende lekkage op je pootjes.

Moggel...feeling sore. Ben ff naar de doc geweest, gewoon het nodige spierpijn, en een beurs gevoel. Geen hele gekke dingen, alles even in de gaten houden. Ben maar met de auto naar het werk, motorrijden doe ik maar ff niet. Zou het liefst nu op stappen, maar alles is nog een beetje te gevoelig.

Blij te lezen Wez. Veel blijven bewegen dan wordt het minder stijf. Of je vriendin veel laten masseren. Wil ook wel helpen.

En onder ons maar niet doorvertellen, blijven zeggen dat je dan nog last hebt van spierpijn. Blijft ze lang doormasseren.

Goeiemorgen!

Ben alweer uitgewerkt! Heb de kiddies weer genoeg geleerd voor vandaag O-) !

*O*

Alleen wel weer rond 14.30 terug voor een vergadering!

B|

Nu ff lekker tuffen!

:]

@ Wez: Sterkte met herstellen! Goed eten en goede nachtrust doet ook al veel.

Laatst bewerkt:
goedemorgen @ all.

helaas kan ik geen KD oefenen vandaag want ben ff coos motorloos _O-

naja gaan we toch een dagje chillen...

Goeiemorgen!

Ben alweer uitgewerkt! Heb de kiddies weer genoeg geleerd voor vandaag O-) !

*O*

Alleen wel weer rond 14.30 terug voor een vergadering!

B|

Nu ff lekker tuffen!

:]

Heb verlof omdat de stucadoor wat moest doen hierzo. Is zo klaar dus ga ook zo.

Weer goed dus zeker :]

En pas op want ze zijn weer goed bezig met controleren. Ducatiste rijbewijs kwijt. Gewoon even optrekken met een motorrijder erachter. Doortrekken tot 140 en dan weer laten afzakken. Motorrijder kwam voorbij met bordje "Politie volgen" Bedoel maar, ze kunnen beter staken. Of niet natuurlijk want dan hoeven ze nu de schade niet in te halen. Blijft tenslotte staan dat ze als resultaat hebben 1200 bonnen uit te schrijven per jaar.

Heb het ook geleerd op een oudere. Niks mis mee.

is ook niks mis mee Har maar heb al op zo 1 gereden dus ja kende hem al redelijk goed maar vind het geen straf hoor op deze

Laatst bewerkt:
Heb net ff een dubbelfris gedronken en nu ga ik ff naar buiten, kijken of ik nog wat leuks zie lopen hier in de buurt :9
Dan zal ik ze wel doorverwijzen naar de vrijgezellen van hier :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan