Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een 2000-er SC44 Fireblade en nu wil ik een nieuwe paddock stand kopen.
Ik heb er nu eentje welke je onder de achterbrug zet en omhoog tilt.

Ik wil er liever eentje met van die busjes. Maar in de achterbrug zitten geen gaatjes voor deze busjes. Kan dit type dan wel op de SC44? Moet je dan op een bepaalde plaats 2 gaatjes boren en schroefdraad tappen?

TNT

Nooooooooit boren in je achterbrug!!!! Dat ding daar is over nagedacht en elk gat waar dan ook maakt zwakker.

Weet niet of het kan maar heb je een holle as? Daar iets door heen en dan oppakken?

Ja, ik heb een holle achteras, maar als ik het achterwiel eruit moet halen dat gaat dat niet.
Ik ga ook echt niet zomaar in mijn achterbrug boren, ik vroeg me af of er misschien rekening mee is gehouden en dat je op een bepaalde plaats (aan te duiden met een mal ofzo) wel een gat mag boren.

TNT

Weet iemand misschien hoeveel olie er in een sc28 moet.
Ben bezig hem een grote beurt te geven, maar heb nog geen werkplaatshandboek.

Alvast bedankt.

Alvast bedankt.

Moet ik even kijken of dit in mijn WPHB staat want ik heb een SC33...

Als je geluk hebt en ik denk eraan zal ik het vanavond nog even posten.

Alvast bedankt.

staat als het goed is op je blok dacht een 2,7 (2,4) liter ofzoiets, moet als het goed is bij je vuldop staan

Als het leesbaar zou zijn wel waarschijnlijk

Wel een klein oliefiltertje, 100cc. Maar in de Haynes staat het ook. 1995-1999 modellen: 3.5 liter voor een oliewissel en 3.6 liter voor oliewissel+filter.

Lads,

Gisteravond hebben we nieuwjaarsreceptie gehad van ons LRT! (www.limburgracingteam.nl)

Daar hebben we ons filmpje 'Eiffel 2006' voor het eerst onthuld aan het grote publiek...

Ook wilde ik dit filmpje van 8m en 22sec jullie niet onthouden!

http://www.youtube.com/watch?v=NC7Fb9MuPA4

Status
Niet open voor verdere reacties.