Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk die besproken technieken. Wat valt hier toch veel kennis te vergaren. Zoek zelf eigenlijks nog een spatbord van carbon voor mijn fiets uit 96.

Weet niet wat zo'n ding moet kosten maar goed helpt wel een beetje tegen opspattend modder.

baal wel van het weer geef mij maar 20 graden ofzo. Wil meer oefenen met de fiets. Vorige week zondag nog ff gereden en geniet telkens weer.

Inderdaad 20 graden.......of meer.............. Ben pas terug uit Australie, is een ex-collega van mij naar geimigreert.....rijdt de hele f#ck#ng dag motor, het hele jaar door! Wordt daar nooit onder de 20 graden............ 8-)

leuk die besproken technieken. Wat valt hier toch veel kennis te vergaren. Zoek zelf eigenlijks nog een spatbord van carbon voor mijn fiets uit 96.

Weet niet wat zo'n ding moet kosten maar goed helpt wel een beetje tegen opspattend modder.

baal wel van het weer geef mij maar 20 graden ofzo. Wil meer oefenen met de fiets. Vorige week zondag nog ff gereden en geniet telkens weer.

Je bedoelt een hugger (knuffelkapje)... ff op ebay kijken :Y
Of op de beurs...

Yep :Y ongeveer 150pk aan boord...

Knippers:

[afbeelding]

Alstu...

ff bij Brezan 2 18W lampjes halen (bedrading zit er al aangesoldeerd) 2 slangeklemmetjes.... stukjes ducktape op tussenschotjes... et voilá

het kan ook nog iets anders :+ ik heb voor 10 euro van die inbouwknippers gekocht en de reflector daar van afgezaagd, en alleen de huls vastgezet op dezelfde manier als jij gedaan heb.

voordeel van mijn constructie is dat je gewoon nog de originele lampjes kan gebruiken en ze eventueel als dat nodig is onderweg nog makkelijk kan vervangen.

plaatje :)

achterlicht_CBR900.gif

Laatst bewerkt:
Je bedoelt een hugger (knuffelkapje)... ff op ebay kijken :Y
Of op de beurs...

Ja klopt voor boven het achterwiel. Hmmz ebay ff kijken nog niet in me opgekomen. Marktplaats staat niks.

Inderdaad 20 graden.......of meer.............. Ben pas terug uit Australie, is een ex-collega van mij naar geimigreert.....rijdt de hele f#ck#ng dag motor, het hele jaar door! Wordt daar nooit onder de 20 graden............ 8-)

Kon je niet wat warmte meenemen in een zakje ofzo 8-)

:^

Afgelopen zondag heb ik de hele middag kunnen scheuren, pas na half 4 ging het een beetje waaien. maar eigenlijk helemaal geen last van gehad.

het weer was er perfect voor. :Y

Laatst bewerkt:
het kan ook nog iets anders :+ ik heb voor 10 euro van die inbouwknippers gekocht en de reflector daar van afgezaagd, en alleen de huls vastgezet op dezelfde manier als jij gedaan heb.

voordeel van mijn constructie is dat je gewoon nog de originele lampjes kan gebruiken en ze eventueel als dat nodig is onderweg nog makkelijk kan vervangen.

plaatje :)

[afbeelding]

Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen :Y

:^

Afgelopen zondag heb ik de hele middag kunnen scheuren, pas na half 4 ging het een beetje waaien. maar eigenlijk helemaal geen last van gehad.

het weer was er perfect voor. :Y

Hmmmz merk dat de wereld niet altijd goed verdeelt is. Wrom jij maandag vrij. Ik maandag werken... |(

Heey bladerunner, ik geloof ook wel dat het gezellig is, maar heb er gewoonweg geen tijd voor anders was ik zeker wel gegaan. Gaan er hier nog mensen naar Utrecht? Dat duurt nog wat langer maar daar ben ik denk ik ook wel te vinden.

:W

Tip :

Wij staan met onze motorvereniging op de beurs in Utrecht !!!!!!

Check : HAL 11 Stand nr: E 066 , www.Motorvision.nl

:W :W :W :W

Staat er ergens een handleiding om knippers te vervangen, zeg maar een gids voor dummies/N00bs -O- , ik ben namelijk zo a-technisch als de pest en wil wel van die eenorme koelkasten af |( . Liefst wil ik druppels voor en ledjes achter of een geintegreerd rem/knipperlicht :9~ , maar heb geen idee hoe dit te regelen en als ik het laat doen, betaal ik uiteraard veels te veel geld.... :N

Iemand die kan helpen, anders maar es vragen op de motorbeurs, is toch om de hoek hiero... 8-)

Ben je daarvoor nooit aangehouden? Is dat gewoon toegestaan om die knippers in te bouwen?

Ps. Waar heb je je kentekenplaat gelaten?

Nope, en voor zover ik weet mag het :Y

Kentekenplaat was eraf vanwege circuitdagje...

Normaal zag het er zo uit:

9ac3d7f80f3caa552213559021cb6330

Is dat gewoon toegestaan om die knippers in te bouwen?

Waarom zou dat niet mogen. Het is wel een hele mooi plaats om je knippers te steken, sterker nog de plaats is zo mooi dat het lijkt alsof ze dat in de fabriek al gedaan hebben.
Oom agent weet vast geneens dat dat niet origineel is.

@ mercy_symbol. Heb je dat filmpje gesoept of heb jij echt alarm lichten?
Zo ja hoe heb je dat gedaan? Zou ik ook wel willen voor in de file

Nope, en voor zover ik weet mag het :Y

Kentekenplaat was eraf vanwege circuitdagje...

Normaal zag het er zo uit:

[afbeelding]

Ziet er wel een stuk mooier uit ja, ik zal eraan gaan werken. Het is inderdaad wel een mooie oplossing.
Die taartschep waar mijn kentekenplaat op zit bevalt me ook niet zo, die gaat er ook nog af.

@Dallie, ik zal het onthouden, dan kom ik vast nog wel langs ;)

Heeft een van jullie hier een 2002/2003 Blade met ander kuipruitje?

Ik had op mn vorige 954 een wit standaardruitje, inmiddels heb ik een andere fiets wegens 2x schade (zandvoort platgegaan en daarna is ie van de brug gevallen in een werkplaats), op deze fiets zit een Puig ruitje maar ik vind m veel te hoog, lijkt wel een skihelling als je ernaast staat.

Zit te denken aan een MRA original ruitje in smokegray, iemand daar toevallig snel foto's van bij de hand?

Vind dat model niet zo erg, de wind tegen je bovenlichaam is niet zo'n probleem, in mijn geval ontlast het mijn polsen ook een beetje en boven de 200 ga ik vaak toch wel liggen.

Bvd.

Waarom zou dat niet mogen. Het is wel een hele mooi plaats om je knippers te steken, sterker nog de plaats is zo mooi dat het lijkt alsof ze dat in de fabriek al gedaan hebben.
Oom agent weet vast geneens dat dat niet origineel is.

@ mercy_symbol. Heb je dat filmpje gesoept of heb jij echt alarm lichten?
Zo ja hoe heb je dat gedaan? Zou ik ook wel willen voor in de file

is niet gesoept. :) ik heb een alarm met knipperfunctie en iets waardoor de knippers constant branden, ( dat is vooral s'nachts heel erg handig) :Y

@knot

ik heb ook een hogere ruit erop zitten, maar lijkt mij niet overdreven hoog.
vraag me niet van welk merk ie is, want hij zat er al op toen ik 'm kocht

full

ik heb ook een hogere ruit erop zitten, maar lijkt mij niet overdreven hoog.
vraag me niet van welk merk ie is, want hij zat er al op toen ik 'm kocht
Zal vanmiddag eens een foto maken, ik vind m gewoon te hoog, zo'n MRA racing of spoilerruitje vind ik ook niks, moet netjes bol/rond lopen dus vrees dat ik een originele met tint moet halen.

Zal vanmiddag eens een foto maken, ik vind m gewoon te hoog, zo'n MRA racing of spoilerruitje vind ik ook niks, moet netjes bol/rond lopen dus vrees dat ik een originele met tint moet halen.

Of ff op de site van Ermax kijken :Y

www.ermax.fr

Heeft een van jullie hier een 2002/2003 Blade met ander kuipruitje?

Ik had op mn vorige 954 een wit standaardruitje, inmiddels heb ik een andere fiets wegens 2x schade (zandvoort platgegaan en daarna is ie van de brug gevallen in een werkplaats), op deze fiets zit een Puig ruitje maar ik vind m veel te hoog, lijkt wel een skihelling als je ernaast staat.

Zit te denken aan een MRA original ruitje in smokegray, iemand daar toevallig snel foto's van bij de hand?

Vind dat model niet zo erg, de wind tegen je bovenlichaam is niet zo'n probleem, in mijn geval ontlast het mijn polsen ook een beetje en boven de 200 ga ik vaak toch wel liggen.

Bvd.

Deze heb ik, hij heeft gewoon dezelfde vorm als het orginele ruitje.
Alleen is ie niet getint maar gewoon zwart.
Je kan er dus niet doorheen kijken.

Kleur :zwart
type: OEM

Ik had 'm bij WWW.optitune.nl vandaan voor €69,95 ,alleen zie ik nu dat ze dat ruitje niet meer hebben. -O-

full

Bij www.goparts.nl verkopen ze onder andere ook een smoke ruitje in de ''standaard'' vorm voor een 954RR.
€95,00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan