Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Oerblade: De advertentie van de 929 bestaat niet meer op MP...

Heb zelf een heule mooie schokdemper gekocht voor mijn project, die van een GSXR1000 K9, ding is als nieuw en hij hoeft er niet eens veel voor te hebben

Dus binnenkort te koop: Ene mooie gereviseerde Hyperpo schokdemper voor de SC33
 
Met een kitten heb je het meeste kans dat hij geaccepteerd wordt.
Onze (oudere) kat is juist niet bang voor mensen, zelfs bijna niet voor honden, maar wel voor de kitten
In de plaats van dat Mickey denkt "rot eens op uit mijn huis" rent hij zelf weg, echt de omgekeerde wereld
 
Hallo allemaal, ik heb een Fireblade uit 93 die een ratel laat horen vanaf zo'n 3500 toeren als ik m doortrek. Als ik m op bv. 4000 gewoon laat hangen hoor je het niet..

Nu maakt dit t erg lastig dus heb er een filmpje van gemaakt.
ik denk dat t met de ketting of kettingspanner te maken heeft want heb hier en daar al op het forum lopen zoeken maar het is me nog niet 100% duidelijk. Heb gelezen dat t een euvel is van Honda en heb t idee dat ie al een langere tijd niet goed meer is of de ketting..

Nou heb ik net de kop van het blok gehaald en er zit maar max 1mm speling op de ketting..(als ik het 1mm mag noemen)
wat zou het kunnen zijn want dacht dat de ketting uitgerekt was dus had al een nieuwe ketting gekocht. Nou kan het geen kwaad om te vervangen want hij heeft 75000 gelopen.

ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor de moeite!

mvg, Benjamin
 
Is het dan niet de spanner die niet goed is en dat die de ketting niet goed spant bij de 3500 toeren?
 
zou misschien kunnen maar nu zou die dan wel op spanning zijn? en zelf 1tje maken is zo gedaan?
 
Ik heb thuis een poes van 27

Das een stoeipoes, niet zo'n harige (hóóp ik)
Ik heb 3 katte thuis, waren er zelfs 5. Een kitten word idd best geaccepteerd.
Dat is 1 dag stress, evt her en der wat 'klappen'en dan regelt de nwe rangorde zich vanzelf.
Heb zelf nog nooit problemen gehad. Is altijd goed gekomen.
 
Zodeju stil hiero


Zit effe wat fonts te downen en voor je het weet ben je weer een uurtje verder
 


zo, even avondje bezig geweest. Mijn blade had last van spookstoringen. Soms had ik stuk gereden. Daarna zette ik hem uit. Als ik toen weer verder wou rijden, was alles dood. geen lampje niks meer.

Even daarna deed die het weer. Ik aan elke kabel trekken en kijken wanneer de storing kwam. Na lang martelen, storing gevonden. Zekering heel en aan de buitenkant niet te zien dat het was gaan kortsluiten. Ben blij dat ik de storing heb gevonden, hekel aan elektriciteit. Ben meer van sleutelen.

En had geen schema's van de motor maar volgens mij is dit de hoofd start zekering?

nog naar verschillende motorzaken geweest, maar niemand had die stekker. Dus heb het opgelost daar allemaal aparte aansluitingen te maken en aantesluiten.

Ik las laatst dat iemand ook problemen had met de motor, is dat al opgelost? Die persoon die met zn nieuwe blade panne kreeg. Misschien lijkt het op deze storing?
 
Laatst bewerkt:
Geen foto
 
Heren coureurs,

Heeft iemand van jullie nog een setje remschijven liggen voor weinig voor de SC44?
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag dacht ik bij de tigert het luchtfilter te gaan vervangen voor een K&N, blijkt dat er al een K&N in zat

Heb er gelijk maar een sticker op geplakt, is dat ook gelijk duidelijk.

Iemand nog interesse in een K&N-luchtfilter voor een SC28-SC33?
 
Die is lekker aangebrand

Djeepert was dat, maar dat bleek de CDI te zijn en ook de SR geloof ik (gaf 18v door)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.