Lekker jong RickIk heb thuis een poes van 27
Dat is minder nieuws man, sterkte ermee@ postaldude: Mazzel man. Bij mijn mams was het andersom. Na ingreep zit ze nu aan de bestraling voor 2 maanden. Duimen en afwachten.
@ Oerblade: De advertentie van de 929 bestaat niet meer op MP...
Met een kitten heb je het meeste kans dat hij geaccepteerd wordt.Ik heb dus ook een poes van 3,5 jaar thuis, die ik sinds hij een half jaar is, heb. (het is een binnenkat btw)
Dit beest is echt panisch voor alle mensen en dieren behalve voor mijn vriendin en ik. Waarom?! Ik heb geen idee, echt niet.
Nu lijkt het me toch een leuk idee om er een kitten bij te nemen om het beestje niet alleen te laten als wij zijn werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik wil dus niet dat ze elkaar gaan slopen, of het huis afbreken als ik niet thuis ben.
Gewoon kopen het is een veel te belangrijk onderdeel van je motor.zou misschien kunnen maar nu zou die dan wel op spanning zijn? en zelf 1tje maken is zo gedaan?
Ik heb thuis een poes van 27
mijn"poes" is net 25 geworden.. werd wel beschuldigd van cradlerobbing toen ik wat met r kreegLekker jong Rick
Geen foto[afbeelding]
zo, even avondje bezig geweest. Mijn blade had last van spookstoringen. Soms had ik stuk gereden. Daarna zette ik hem uit. Als ik toen weer verder wou rijden, was alles dood. geen lampje niks meer.
Even daarna deed die het weer. Ik aan elke kabel trekken en kijken wanneer de storing kwam. Na lang martelen, storing gevonden. Zekering heel en aan de buitenkant niet te zien dat het was gaan kortsluiten. Ben blij dat ik de storing heb gevonden, hekel aan elektriciteit. Ben meer van sleutelen.
En had geen schema's van de motor maar volgens mij is dit de hoofd start zekering?
nog naar verschillende motorzaken geweest, maar niemand had die stekker. Dus heb het opgelost daar allemaal aparte aansluitingen te maken en aantesluiten.
Ik las laatst dat iemand ook problemen had met de motor, is dat al opgelost? Die persoon die met zn nieuwe blade panne kreeg. Misschien lijkt het op deze storing?
mijn"poes" is net 25 geworden.. werd wel beschuldigd van cradlerobbing toen ik wat met r kreeg
Die is lekker aangebrand[afbeelding]
zo, even avondje bezig geweest. Mijn blade had last van spookstoringen. Soms had ik stuk gereden. Daarna zette ik hem uit. Als ik toen weer verder wou rijden, was alles dood. geen lampje niks meer.
Even daarna deed die het weer. Ik aan elke kabel trekken en kijken wanneer de storing kwam. Na lang martelen, storing gevonden. Zekering heel en aan de buitenkant niet te zien dat het was gaan kortsluiten. Ben blij dat ik de storing heb gevonden, hekel aan elektriciteit. Ben meer van sleutelen.
En had geen schema's van de motor maar volgens mij is dit de hoofd start zekering?
nog naar verschillende motorzaken geweest, maar niemand had die stekker. Dus heb het opgelost daar allemaal aparte aansluitingen te maken en aantesluiten.
Ik las laatst dat iemand ook problemen had met de motor, is dat al opgelost? Die persoon die met zn nieuwe blade panne kreeg. Misschien lijkt het op deze storing?
Is het dan niet de spanner die niet goed is en dat die de ketting niet goed spant bij de 3500 toeren?