Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
middag....bijna weg uit dit kikkerland de zon opzoeken *O*

De zon schijnt hier ook hoor ;)

Gisteren heb ik een leuk ritje gedaan naar Hoek van Holland. Vriend van mij is handig met camera's en heeft wat fotos geschoten. Hier het resultaat:

motor1.jpg

motor2.jpg

motor3.jpg

motor4.jpg

motor5.jpg

heeft er iemand hier een beetje verstand van photoshop?

Ik zou graag een foto willen laten bewerken maar ik heb het programma zelf niet.
Mocht je me willen helpen, wil je dan een pb'tje doen met je mailadres, zodat ik ze in hoge resolutie kan sturen :)

Ik zou graag een foto willen laten bewerken maar ik heb het programma zelf niet.
Mocht je me willen helpen, wil je dan een pb'tje doen met je mailadres, zodat ik ze in hoge resolutie kan sturen :)
Kijk hier eens. Voor al je requests ;)

Fotosoep 16

je hebt pb...
illustrator, photoshop, lightroom... noem maar op, ik heb het

heeft er iemand ervaring met die nieuwe bridgestone s20 in 16 inch? ben binnenkort toe aan nieuw rubber

582148_4455264626558_1266724272_n.jpg

dit is de gsx r van een maat van mij. Hij heet mike en hij heeft het licht gezien. Hij heeft vanmiddag zijn gsx r verrassend genoeg verkocht. Dus hij zoekt nu een fireblade. Om natuurlijk te verbouwen naar streetfighter.

Maar hij heeft ook volgende week zn motorvakantie naar de eiffel :P _O-

Dus hij zoekt nu snel een goede fireblade :]

Dat hij in iig volgende week mee kan op vakantie. Dus de eisen zijn:

fireblade sc 28 sc 33 met een recht frame en goed blok. Mag lichte valschade opzitten. Liefst zelfs want de kappen gaan eraf en dan wordt de motor ook goedkoper. Dus als iemand weet let me know. en dan meldt hij zich binnenkort hier ook wel.

Budget is rond de 2000. Mag ook hele nette blade zijn want dan verkoopt hij de kuipen wel weer.

Dus als iemand wat weet let me know.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan