Lichamelijk: pijn/vermoeid/beperkt mobiel
Geestelijk: positief en zie het positief in
Dit typen kost al veel tijd en moeite
setjes zijn netjes... losse banden zijn duur!!!!Ok komt die...
http://www.zeelandbanden.nl/ en dan bij webshop klikken.. zie je de rest vanzelf..
Dus dan weet je dat de rest[prijzen] ongelooflijk hoog worden gehouden..''
Wees geen Dief van je eigen portemonee...... aub doe dr wat mee,als ik ergens kan helpen is dat iets wat ik graag doe..
Ciaaao mede rijders''
Klepdeksel was er af en de beschrijving van ape gevolgd, maarvanochtend nog in het werkplaats handboek gekeken en de merktekens komen op de goede plaats.
Dus opzig moet er niks aan de hand zijn...
Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
Middag... Effe berichtje vanuit zonnige toscane.
35 gr...heerlijk.
Laters
naks bedoel je?Ow een handmatige?? Ik heb gewoon origineel besteld. Zelf stellend..veel makkelijker. Net als bij de tuut.
Artifex, welcome back!
maaaarrrrrrr..setjes zijn netjes... losse banden zijn duur!!!!
Via deze weg willen we laten weten dat de trainingen op 8 augustus helaas niet door zullen gaan. Door diverse factoren, waaronder de late publicatie van data, is het aantal ingeschreven deelnemers te weinig om de dag mogelijk te maken.
ik doe 2 tot 3 achter per jaar en 1 voormaaaarrrrrrr..
setje kopen is nooit miskoop eenmaal de ene kaal de andere dan bewaren..ze rotten niet weg ze verdwijnen niet in je schuur ..en ze smelten niet weg..
beetje motorrijder slijt ze ieder jaar achter..en voor om de 2 jaar.. dus altijd van pas..
maar goed men kijkt en doet maar strakkere prijzen ken je echt nergens anders krijgen.. geloof memaar men moet niks in het leven dus dit ook niet...
Ciaaoo Motoristas''
Ik heb ook nog gedacht aan een Tracktraining, maar vond ook dat ze erg laat waren met data. Toen maar gewone dagen geboekt. Maar eerst zouden ze gewoon doorgaan met trainingen, toen was het van we gaan stoppen en ineens kwamen er een paar. Beetje vreemde gang van zaken.!@($*&%
Waar zit je in Toscane? Ben er 2 weken geleden ook geweest.
echt een prachtding! opgehoogd met tailrisers?hij is inmiddels al voorzien van een blade. Sinds gisteravond. een hele mooie voor onder de 2000. Opgehoogd kontje, dynojet, nieuwe banden en ketting met 38000. Met een hele mooie kleuren combinatie vind ik. Ik zal hem zeggen dat die zich moet melden hier
[afbeelding]
@ ghetto bassie, dat 17 inch voorwiel is dat plug en play? of heb je nog bussen nodig enzo?
Hoeveel invloed heeft dat eigenlijk op het stuurgedrag? ik kan me voorstellen dat een motor die met een 16" voorwiel ontworpen is ineens heel anders stuurt met een 17"....@ Jaime1: Je was toch nog op zoek naar een 17" voorwiel? Deze is over het algemeen wel netjes geprijsd....
http://link.marktplaats.nl/582278514