Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
heeeee je was hier al *O* *O* *O* bikkel!!!! je hebt een beste klapper gemaakt man, wat liet je ons schrikken.. B| nooit meer doen :P

phyllis heeft ons op de hoogte gehouden en was errug fijn... een lieverd heb je daar joost... ik zeg "vasthouden"....

blij weer een paar woorden van je te vinden hier...blij dat het goed met je gaat... al ben je er nog niet..maar je bent er weer... :j

zoooow banden zijn besteld as vrijdag binnen en dan deze mooie aanbieding [199 voor 2 banden ''] dr op knallen.. dam wat een mooie aanbieding..ps aan allen hier prijzen waar je broek dr van af zakt..

wie o wie ? Tip misschien.. wil het graag delen.. :)

maak nikss uit wat voor merk cq maat alles ongelooflijke prijzen.. zelf 2 pilot power michelin voor mijn blade..199 euries 2 banden[de nieuwste van michelin'']..

Ok komt die...

http://www.zeelandbanden.nl/ en dan bij webshop klikken.. zie je de rest vanzelf..

Dus dan weet je dat de rest[prijzen] ongelooflijk hoog worden gehouden..''

Wees geen Dief van je eigen portemonee...... aub doe dr wat mee,als ik ergens kan helpen is dat iets wat ik graag doe..

Ciaaao mede rijders''

Laatst bewerkt:
Nou dat is ook weer mooi, net bezig geweest met de naks.
klepdeksel eraf, alles gemakeerd oude er uit handmatige nieuwe er in(nog nooit gedaan).
alles aan gedraaid tot ik dacht ik voel weerstand, toen gaan draaien en ik hoor hem over de tanden schieten!
toch kon ik door draaien zonder weerstand alles gelijk op de merk tekens gezet en alle merk tekens kwamen overeen, behalfe de streep(dus geen orgineel merkteken) die ik op de ketting had gezet die zat 3 tanden verder.
dusja nu even na denken of dat ik alles afbouw of de ketting los zou gooien.

btw weet iemand het aanhaalmoment vande nokkenas lagerschalen?

dat is balen zeg!

had je het kleppendeksel niet verwijders tijdens het monteren van de naks?
bij mijn naks (ook van ape) stond op de achterkant een beschrijving voor het afstellen en dit was niet op gevoel, tussen de nokkenaskettingiwielen moest de ketting een speling hebben van rond de 10 mm meen ik me te herrinneren.

is het niet gewoon dat je je motor met de hand ronddraaide en dat je hem op een gegeven moment door de compressie draait en dat ie daarna doorschiet, dat was bij mij ook toen, maar de timing stond nog wel gewoon goed.

als hij inderdaad een paar tandjes versprongen is zal de boel los moeten, maar kan je niet de kettingspanner losdraaien en de ketting van de verkeerd getimede nokkenas loshalen en deze dan weer goed zetten?

misschien ook nog wel handig om te weten: de krukas draait 2 keer zo snel rond als de nokkenas, dus als je de krukas 1 x ronddraait staan de merktekens op de nokkenaskettingwielen niet op de merktekens....

Klepdeksel was er af en de beschrijving van ape gevolgd, maarvanochtend nog in het werkplaats handboek gekeken en de merktekens komen op de goede plaats.
Dus opzig moet er niks aan de hand zijn...

heeeee je was hier al *O* *O* *O* bikkel!!!! je hebt een beste klapper gemaakt man, wat liet je ons schrikken.. B| nooit meer doen :P

phyllis heeft ons op de hoogte gehouden en was errug fijn... een lieverd heb je daar joost... ik zeg "vasthouden"....

blij weer een paar woorden van je te vinden hier...blij dat het goed met je gaat... al ben je er nog niet..maar je bent er weer... :j
:^

Lichamelijk: pijn/vermoeid/beperkt mobiel
Geestelijk: positief en zie het positief in :Y

Dit typen kost al veel tijd en moeite :P
rustig aan jonguh.... rustig aan....
ff goed herstellen vóór de BBQ bij Soes

@ Storm88: Is deze blade wat? Zit al een VFR achterbrug in....

http://link.marktplaats.nl/582159186

hij is inmiddels al voorzien van een blade. Sinds gisteravond. een hele mooie voor onder de 2000. Opgehoogd kontje, dynojet, nieuwe banden en ketting met 38000. Met een hele mooie kleuren combinatie vind ik. Ik zal hem zeggen dat die zich moet melden hier :9

422238_378104498925848_1836339364_n.jpg

@ ghetto bassie, dat 17 inch voorwiel is dat plug en play? of heb je nog bussen nodig enzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan