Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lichamelijk: pijn/vermoeid/beperkt mobiel
Geestelijk: positief en zie het positief in :Y

Dit typen kost al veel tijd en moeite :P

als het geestelijk maar goed is. Ben je er al voor 60 procent!

succes met herstel jongen!

Ok komt die...

http://www.zeelandbanden.nl/ en dan bij webshop klikken.. zie je de rest vanzelf..

Dus dan weet je dat de rest[prijzen] ongelooflijk hoog worden gehouden..''

Wees geen Dief van je eigen portemonee...... aub doe dr wat mee,als ik ergens kan helpen is dat iets wat ik graag doe..

Ciaaao mede rijders''
setjes zijn netjes... losse banden zijn duur!!!!

@ Storm88: Mooie blade hoor :9~

De 17" velg is plug & play, remschjiven zijn zo over te zetten....

Let wel op welke velg je koopt, er worden meerdere soorten 17" velgen te koop aangeboden en er zijn erbij waarbij de schijven niet over te zetten zijn...!!!

Deze past 1 op 1
$(KGrHqUOKicE4vYSsIq)BOOEyO4L3w~~0_12.JPG

Bij deze zijn de schijven niet passend
full

Laatst bewerkt:
zo ff een poosje afwezig geweest, heb vakantie en internet was ff niet alles. vandaag weer ff een stukje touren met de blade door het thuringerwald :)

KIJK! dat is duidelijk! en wat is over het algemeen de prijs van zo velg?

Klepdeksel was er af en de beschrijving van ape gevolgd, maarvanochtend nog in het werkplaats handboek gekeken en de merktekens komen op de goede plaats.
Dus opzig moet er niks aan de hand zijn...

dat klinkt goed, dat was bij mij ook, ik heb hem een aantal keer met de hand rondgedraaid en gekeken of de timing in orde bleef en daarna heb ik de motor dichtbouwd en hem laten lopen..

Ow een handmatige?? Ik heb gewoon origineel besteld. Zelf stellend..veel makkelijker. Net als bij de tuut.

Artifex, welcome back!

Ow een handmatige?? Ik heb gewoon origineel besteld. Zelf stellend..veel makkelijker. Net als bij de tuut.

Artifex, welcome back!
naks bedoel je?
handmatige schijnt wel beter te zijn :Y
ga ik ook doen binnenkort

setjes zijn netjes... losse banden zijn duur!!!!
maaaarrrrrrr..

setje kopen is nooit miskoop eenmaal de ene kaal de andere dan bewaren..ze rotten niet weg ze verdwijnen niet in je schuur ..en ze smelten niet weg..

beetje motorrijder slijt ze ieder jaar achter..en voor om de 2 jaar.. dus altijd van pas..

maar goed men kijkt en doet maar strakkere prijzen ken je echt nergens anders krijgen.. geloof me ;) maar men moet niks in het leven dus dit ook niet...

Ciaaoo Motoristas''

Laatst bewerkt:
B|

Via deze weg willen we laten weten dat de trainingen op 8 augustus helaas niet door zullen gaan. Door diverse factoren, waaronder de late publicatie van data, is het aantal ingeschreven deelnemers te weinig om de dag mogelijk te maken.

!@($*&% :(

maaaarrrrrrr..

setje kopen is nooit miskoop eenmaal de ene kaal de andere dan bewaren..ze rotten niet weg ze verdwijnen niet in je schuur ..en ze smelten niet weg..

beetje motorrijder slijt ze ieder jaar achter..en voor om de 2 jaar.. dus altijd van pas..

maar goed men kijkt en doet maar strakkere prijzen ken je echt nergens anders krijgen.. geloof me ;) maar men moet niks in het leven dus dit ook niet...

Ciaaoo Motoristas''
ik doe 2 tot 3 achter per jaar en 1 voor ;) dus zou zeker kunnen :Y

zooo, 28-8 naar zandvoort met MSL :) zou Harry daar nog zijn?

Ik heb ook nog gedacht aan een Tracktraining, maar vond ook dat ze erg laat waren met data. Toen maar gewone dagen geboekt. Maar eerst zouden ze gewoon doorgaan met trainingen, toen was het van we gaan stoppen en ineens kwamen er een paar. Beetje vreemde gang van zaken.

Mjah, de toko is nu van Bleekemolen, maar met hun stijgende prijzen en niet heel duidelijke communicatie is elders boeken een beter alternatief. Ik heb ook wel genoeg bij hun gereden vind iK :)

hij is inmiddels al voorzien van een blade. Sinds gisteravond. een hele mooie voor onder de 2000. Opgehoogd kontje, dynojet, nieuwe banden en ketting met 38000. Met een hele mooie kleuren combinatie vind ik. Ik zal hem zeggen dat die zich moet melden hier :9

[afbeelding]

@ ghetto bassie, dat 17 inch voorwiel is dat plug en play? of heb je nog bussen nodig enzo?
echt een prachtding! opgehoogd met tailrisers?

artifex welcum back!!!

jeee de mijne heeft vandaag weer gelopen *O* alles stond keurig optijd en ik dacht dat hij versprongen was maar dit was niet zo.
soms denk je te moeilijk over makkelijke dingen.
wel lijkt het alsof hij met de nieuwe spanner veel feller is.....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan