Valt wel mee hoor, als we op tijd thuis zijn gaan we voor een andere auto kijken.gecondoleerd
da's altijd leukValt wel mee hoor, als we op tijd thuis zijn gaan we voor een andere auto kijken.
thnxx yep, 18 jaar..pffff en veel te mooi...
Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
Hoe voel je je inmiddels?
Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
Goed om weer wat van je te lezen.Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
Valt wel mee hoor, als we op tijd thuis zijn gaan we voor een andere auto kijken.
Geen idee, daarom laat ik dat ook doen door een monteur... Sommige dingen kan ik zelf, maar sommige dingen doe ik liever niet, daar hoort dat ook bij...Nou dat is ook weer mooi, net bezig geweest met de naks.
klepdeksel eraf, alles gemakeerd oude er uit handmatige nieuwe er in(nog nooit gedaan).
alles aan gedraaid tot ik dacht ik voel weerstand, toen gaan draaien en ik hoor hem over de tanden schieten!
toch kon ik door draaien zonder weerstand alles gelijk op de merk tekens gezet en alle merk tekens kwamen overeen, behalfe de streep(dus geen orgineel merkteken) die ik op de ketting had gezet die zat 3 tanden verder.
dusja nu even na denken of dat ik alles afbouw of de ketting los zou gooien.
btw weet iemand het aanhaalmoment vande nokkenas lagerschalen?
Mooi man, hoe gaat het?Mensen heel erg bedankt voor de lieve woorden en het sterkte wensen!
Doet mij erg goed!
Nope, doet het prima. We willen een andere ruimere auto, de kinderen worden groot en we willen meer mee kunnen nemen in de kofferbak.Auto overleden?
nou...your to kind... heb mn jonge jaren al achter de rug..Ze lijkt op d'r moeder
Gefeliciteerd
en dan...Zeg wanneer is die BBQ?