Nogmaals welkom hierHmm, ben ik nou de kickstart voor het opnieuw bezoeken van dit topic voor alle vaste lui? Nice!
Hey Soesbabe, dat klopt.. ik spiek af en toe even in de voor mij "belangrijke" topicsEn ik heb al eerder gekeken naar een fireblade. Maar nu moet het er toch echt van komen, ik heb in Mei mijn eerste uitstapje weer staan naar de Eiffel en wellicht aan de achterkant van de zomer een nachttrein naar italie en dan terug over de Alpen. Maar daar wil ik wel een stoere motor voor kopen nieuwigheid onder de kont, sneller door de st***
@ Maarten Morgen ga ik kijken naar de motor(en). Eerst Hoogeveen en dan Eemnes denk ik, even kijken hoe dat uit komt. De motor van je vriendin ziet er idd goed uit, spik&span.
Doe is gekAvond allemaal :D avondje in de keuken, pan knoflooksoep brouwen en een stapel koekjes bakken voor de chocolade fondue morgen :D
dat waren de 1e foto´s van me motorStrakke foto's Roger
Erikje,
Wat is de status van je versnellingsbak.
Haaaalloooo, wiiiiiilt uuuuuuu eeeeeeen soooooeeeeepieeee met een koekjeAvond allemaal :D avondje in de keuken, pan knoflooksoep brouwen en een stapel koekjes bakken voor de chocolade fondue morgen :D
wachten op warmer weer, ik vries de garage uit momenteelErikje,
Wat is de status van je versnellingsbak.
dat waren de 1e foto´s van me motor
knoflook word eerst gepoft, dus de lucht valt wel meeHaaaalloooo, wiiiiiilt uuuuuuu eeeeeeen soooooeeeeepieeee met een koekje
Avond allemaal :D avondje in de keuken, pan knoflooksoep brouwen en een stapel koekjes bakken voor de chocolade fondue morgen :D
Gepofte knoflooksoep - Recept - Allerhande
klinkt goed
ben alleen wel nieuwsgierig naar die knoflooksoep
wachten op warmer weer, ik vries de garage uit momenteel
Ja goed manha die Roy
how's life?
Dat is Melanie op haar eigen Bladeen wie is die dame
stond er wel erg goed,die blade van jou
Ja goed man
druk met circuitdagen regelen voor het MFH topic op Assen en Spa
en verder in januari weer full time aan de slag