Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
je het moet toch niet erger worden. hier in het hoge noorden gaat alles goed en bij jouw ook.

:Y
gait aal goud hier O-)

is de rest van de club nog aan het bijkomen van de kerst stress,of is iedereen ondertussen overgestapt op een ander merk motor?
dit is wel heel rustig '(
denk ik weer een keertje mee te gaan lullen....

gait aal goud hier O-)

is de rest van de club nog aan het bijkomen van de kerst stress,of is iedereen ondertussen overgestapt op een ander merk motor?
Nee hoor, ik heb het oude beestje nog steeds.

gait aal goud hier O-)

mooi zo dat daar ook alle sgoud gaat.
ja het is de laatste tijd heel erg rustig. soms wat te rustig. zo word je niet verwelkomt. hahaha

moetje het met mij doen hahaha.

ik mag oud jaars dag weer werken en ben daarna vrij. dus kijk nog wel effe wat ik ga doen.

heb jij al plannen gemaakt dan.

wij gaan 's avonds eerst eten met mijn zwager en zijn vrouw,gezellig in de stad(hebben een eigen zaak daar) en daarna zoals altijd hier in het dorp met z'n allen in de rondte.
beetje vuurwerk erbij en een hoop bier *O*

heb oudjaarsdag trouwens nog wel storingsdienst,maar ga ervanuit dat er na zes uur 's avonds niet meer gebeld gaat worden O-)
wij hebben bijna alleen maar bedrijven als klant,en geen particulieren,dus de kans dat er iemand belt na zessen is echt minimaal....

Hoe gaat t met iedereen en hoe gaat t met de hond(en) bij iedereen?

Hier gaat het allemaal goed! Heb kerst weer overleefd en O&N zal ook wel goedkomen! O-)

:W

Heren, Dames.. Goede morgen.

Mijn goede voornemen van 2011..:

Een CBR900RR kopen.

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen bij het vinden van zo'n beest :-)

bouwjaar 1999
km stand onder of rond de 30k.
max budget 4000.

Ik had er al 1 op het oog hier op het forum maar die is blijkbaar al verkocht.

Groet

Stephan

Een CBR900RR kopen.

bouwjaar 1999
max budget 4000.

Groet

Stephan

hallo en welkom hier,

een verstandige keus,zo'n blade O-)
heb zelf een '98 er,en dat is hezelfde model als een 99 er.
zijn super fietsen en zeer betrouwbaar.
en met jouw budget moet dat makkelijk kunnen.
denk dat je voor rond de drieduizend euro wel moet kunnen slagen voor een hele mooie.
die van mij gaat nog niet weg,maar er staan er genoeg op MP,dus gewoon even het net afstruinen.
volgens mij staat er in de OP nog een lijstje met punten waar op te letten bij de aanschaf van een blade?
succes met het zoeken,en hou ons op de hoogte wat het geworden is *D

en maar even een fotootje,om te laten zien dat het echt een goede keus is. *O*

had je al een bepaalde kleurstelling ook in gedachten?

Hoe gaat t met iedereen en hoe gaat t met de hond(en) bij iedereen?

Hier gaat het allemaal goed! Heb kerst weer overleefd en O&N zal ook wel goedkomen! O-)

:W

Middag :W

Net ff de hond bij een collega gebracht ivm het vuurwerk aankomende dagen, is de jaarwisseling voor hem ook weer wat relaxter doorkomen...

Straks nog ff een avonddienstje draaien :/

Een CBR900RR kopen.

bouwjaar 1999
max budget 4000.

Groet

Stephan

Welkom hieRR :W

Jij bent retegoed bezig :Y *O*

Het is een fantastische bike, zal je geen spijt van krijgen. Het is wat dat betreft een allemansvriend, je kan ermee knallen en relaxt toeren :]

Kijk wel goed rond, er worden er zoveel aangeboden, dat je (wat Maarten zegt) voor 3000,- zeker kan slagen, zou dan ff goed kijken voor alle extra's die erbij zitten (demper, hugger, monozit, stalen remleidingen, stuurdemper, ruitje, dynojet, K&N, rem-koppelingshendels, enz enz...)
Dat kan je een hoop centjes besparen :P

Hier heb je er bijvoorbeeld 1tje met een sportuitlaat, hugger, db-ruitje, kleine led knippers, valblokken en volgens mij stalen remleidingen voor en achter... Moet voor 3000,- wel mee te nemen zijn... :Y

http://link.marktplaats.nl/403009668

En nog eentje met diverse extra's, sportdemper, hugger, ledachterlicht met geïntegreerde knippers, led knippers, alarm en gepolijste velgen (is wel flink poetsen)

http://link.marktplaats.nl/396148741

Deze kende je volgens mji al http://link.marktplaats.nl/385324526

Ik zou niet boven de 3000,- euri gaan, willen zij niet, dan gewoon naar de volgende gaan, er worden er zat aangeboden ;)

Laatst bewerkt:
Hey Bassie, super man. Die 2 motoren zijn bezoek-waardig. Eens even bellen met die bedrijven.

Thnx voor de info, ik zit zelf op een 600tje uit 92 welke wel een beetje aan vervanging toe is. Ik ken hem door en door, hopelijk wordt het weer snel beter zodat ik kan proefrijden (met die ijzel en pekel ga ik niet de weg op..)

Hey Bassie, super man. Die 2 motoren zijn bezoek-waardig. Eens even bellen met die bedrijven.

Thnx voor de info, ik zit zelf op een 600tje uit 92 welke wel een beetje aan vervanging toe is. Ik ken hem door en door, hopelijk wordt het weer snel beter zodat ik kan proefrijden (met die ijzel en pekel ga ik niet de weg op..)

Graag gedaan, je hebt toch nog tijd zat dan om te kijken. Het kan zijn dat sommige bedrijven niet eens aan de proefritten gaan vanwege de pekel en sneeuw.

Op het moment gaat het met de sneeuw wel, maar de mijne komt pas medio februari/maart weer buiten...

Laatst bewerkt:
Nou ik wil zelf niet in het huidige weerbeeld proefrijden, mijn gevoel zegt dat ik dan niet optimaal kan voelen/meten of de motor mij goed bevalt omdat je toch met een soort extra voorzichtigheid rondrijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan