Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, ben ik nou de kickstart voor het opnieuw bezoeken van dit topic voor alle vaste lui? Nice! :+

Hey Soesbabe, dat klopt.. ik spiek af en toe even in de voor mij "belangrijke" topics :) En ik heb al eerder gekeken naar een fireblade. Maar nu moet het er toch echt van komen, ik heb in Mei mijn eerste uitstapje weer staan naar de Eiffel en wellicht aan de achterkant van de zomer een nachttrein naar italie en dan terug over de Alpen. Maar daar wil ik wel een stoere motor voor kopen :) nieuwigheid onder de kont, sneller door de st*** :o :+

@ Maarten Morgen ga ik kijken naar de motor(en). Eerst Hoogeveen en dan Eemnes denk ik, even kijken hoe dat uit komt. De motor van je vriendin ziet er idd goed uit, spik&span.
Nogmaals welkom hier :P

ennuh EEMNES :?

je gaat toch niet bij HP motoren kijken he :N

ik zou het niet doen kerel :N

iets met schadebakken oplappen en doorverkopen enz enz ;)

en service :? welke service ;)

succes en wat dacht je van deze kleurstelling :P

full

full

full

Laatst bewerkt:
Avond allemaal :D avondje in de keuken, pan knoflooksoep brouwen en een stapel koekjes bakken voor de chocolade fondue morgen :D

Zo vandaag wat vuurwerk gehaald nu hopen dat het morgen droog blijft.

wachten op warmer weer, ik vries de garage uit momenteel

wat ik ook nog steeds zo vaag vind is dat het alleen in de 3e versnelling is, gezien het een constant mesh bak is zou je verwachten dat als er echt iets van een tandje af is dat je het dan altijd zou merken

effe gegoogled...

Ingredienten
15 tenen knoflook :o
100 gram schoongemaakte wit van prei
200 gram uien
40 gram rijst
2 eetlepels boter
8oo mililiter groentebouillon
200 gram room
zeezout
versgemalen witte peper

dat zal best smaken *O*

Ja goed man

druk met circuitdagen regelen voor het MFH topic op Assen en Spa

en verder in januari weer full time aan de slag

mooi man,ben je gepromoveerd tot teammanager van het MSH racing team?
en straks dus weer volop aan het werk *D
dan staat er zeker ook wel voor het nieuwe seizoen een spliksplinternieuwe blade voor de deur?(of ben je nog steeds in de war met zon rare aprillia :X )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan