Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 26

Rick. . ik ben het ook zat voor vandaag. . heb me ook nog eens in een nieuwe poging tot stoppen-met-roken laten praten. . pffff. .. mijn pakje peuken riep me vanmorgen zoooo hard, maar heb 'm toch lekker links laten liggen :)

Maakt niet erg, ik kan de humor er wel van inzien. .
Gelukkig is het net voor de winterstop, kan dus mooi de tijd nemen het ding weer in elkaar te knutselen . .

ik vraag btw gewoon van iedere bbq-bezoeker een onderdeel. . . :)

Komt er 200 man?!? :o

:+ ;)

Rick. . ik ben het ook zat voor vandaag. . heb me ook nog eens in een nieuwe poging tot stoppen-met-roken laten praten. . pffff. .. mijn pakje peuken riep me vanmorgen zoooo hard, maar heb 'm toch lekker links laten liggen :)

Ik ben nu 2 weken gestopt. Echt heerlijk man :)

Ben wel 3 kilo aangekomen. :X Ik weeg nu 100+ bij 1,68 meter, net als Rick.

Mijn remlicht reageert bij mijn achterrem trouwens heel laat. Ik moet hem diep intrappen wil het remlicht oplichten. Is dit makkelijk te stellen?

Ik ben nu 2 weken gestopt. Echt heerlijk man :)

Ben wel 3 kilo aangekomen. :X Ik weeg nu 100+ bij 1,68 meter, net als Rick.
wel goed bezig ;)

zo ben ik er in mijn revalidatie-periode ook mee gestopt.. kon niet anders ;) _O-

maar toen ik weer thuis kwam, was ik zo slim om het toch maar ff te proberen... omdat ik wou weten wat er zo lekkeRR aan was... _O-

en dat weet ik dus nu weer... oftewel: Verslaving is weer terug _O-

Dat had ik ook met roken vandaag :Y

Dus ik pakte het pakje met mijn linkerhand op en met mijn rechterhand haalde ik er 1 uit dat pakje. Ik moet je eerlijk vertellen dat het heeeeeeerlijk was :Y :9

Mijn remlicht reageert bij mijn achterrem trouwens heel laat. Ik moet hem diep intrappen wil het remlicht oplichten. Is dit makkelijk te stellen?

Gewoon even die sensor loshalen en even schoonmaken, misschien dat dat het is ;)

Dat had ik ook met roken vandaag :Y

Dus ik pakte het pakje met mijn linkerhand op en met mijn rechterhand haalde ik er 1 uit dat pakje. Ik moet je eerlijk vertellen dat het heeeeeeerlijk was :Y :9
_O-

nah, om dat van mij nog ff wat stommer te maken...

de 1ste 2 siggaretten, waren echt niks!! al hoestent opgerookt... _O-
maar eigenwijs zoals ik ben, wel willen weten wat er zo lekkeRR aan was...
dus bij de derde ging het weer normaal, en wist ik het weer... _O-

Best bizar hoe die reclame hieronder werkt. We hebben het over roken en er staan gelijk advertenties over stoppen met roken.

tip: wordt ook ff lid van MF... dan kun je die reclame enzo, uitzetten... _O-

[afbeelding]

Hier is het redelijk goed te zien. Of eigenlijk is het niet te zien en dat is dan weer goed. Sanp je? :)
:} ow das wel heel netjes ja....zou dan ook wel voor die optie gaan, kost iets wat centjes denk ik maar dan heb je ook wat ;)

Terug
Bovenaan Onderaan