[afbeelding]
Hier is het redelijk goed te zien. Of eigenlijk is het niet te zien en dat is dan weer goed. Sanp je?
Ik snap het
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[afbeelding]
Hier is het redelijk goed te zien. Of eigenlijk is het niet te zien en dat is dan weer goed. Sanp je?
Maakt niet erg, ik kan de humor er wel van inzien. .
Gelukkig is het net voor de winterstop, kan dus mooi de tijd nemen het ding weer in elkaar te knutselen . .
ik vraag btw gewoon van iedere bbq-bezoeker een onderdeel. . .
staat idd. niet verkeerd nee...
Rick. . ik ben het ook zat voor vandaag. . heb me ook nog eens in een nieuwe poging tot stoppen-met-roken laten praten. . pffff. .. mijn pakje peuken riep me vanmorgen zoooo hard, maar heb 'm toch lekker links laten liggen
wel goed bezigIk ben nu 2 weken gestopt. Echt heerlijk man
Ben wel 3 kilo aangekomen. Ik weeg nu 100+ bij 1,68 meter, net als Rick.
Rick. . ik ben het ook zat voor vandaag. . heb me ook nog eens in een nieuwe poging tot stoppen-met-roken laten praten. . pffff. .. mijn pakje peuken riep me vanmorgen zoooo hard, maar heb 'm toch lekker links laten liggen
Mijn remlicht reageert bij mijn achterrem trouwens heel laat. Ik moet hem diep intrappen wil het remlicht oplichten. Is dit makkelijk te stellen?
Dat had ik ook met roken vandaag
Dus ik pakte het pakje met mijn linkerhand op en met mijn rechterhand haalde ik er 1 uit dat pakje. Ik moet je eerlijk vertellen dat het heeeeeeerlijk was
tip: wordt ook ff lid van MF... dan kun je die reclame enzo, uitzetten...
nah, daar TREK ik me dan weer helemaal niks van aan...Tik het woord lid nou niet... Ik hoef de mijne niet te vergroten
oooooooooooooooow so sorry steefKomt er 200 man?!?
ow das wel heel netjes ja....zou dan ook wel voor die optie gaan, kost iets wat centjes denk ik maar dan heb je ook wat[afbeelding]
mogguh in deeltje 26
Addblock plus werkt ooktip: wordt ook ff lid van MF... dan kun je die reclame enzo, uitzetten...
Addblock plus werkt ook
nog 3 dagjes wachten...Ik ga bijna op vakantie
Is het al 11 september
nog 3 dagjes wachten...
en dan lekkeRR genieten...
en als je er weer bent: Is het dan ook snel 21 November? ~