zZlaapkopZz
MF veteraan
- 28 apr 2005
- 44.326
- 90
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoezo? wat ga je doen dan...
Nieuw deeltje
Vanmiddag even langs een Autosticker beletteringsbedrijf om mijn knippergaatjes op te vullen.
Zou het nog droog worden dit jaar?
Ik heb vanochtend alweer door de regen gereden
nah, ben benieuwd dan, kan die van bauke ff niet voor de geest halen op dat stukje....Ziet er ook goed uit
Maar ik ga voor de Bauke-oplossing. Ik ga het gat dichtmaken en overplakken met een beletterings sticker in dezelfde kleur.
ja sorry steefIk wilde dat ik een voorkuip had om dicht te maken
ja nou ik geloof toch niet dat die veel post, is hier ook allang niet meer geweest...such a fine young man with curls....zucht...afijn miss komt ie nog es langs, maar is geloof ik ook veel varen voor zijn werk...ik zal als ik tijd heb van de week ff een opschoning houden. er kunnen idd een aantal mensen uit de OP omdat ze niet meer posten of geen blade meer hebben. sailortim heeft een 08 1000RR gekocht dus kan zowiezo uit de OP.
en waar is btw one o four...hebben we nog een appeltje mee te schillen hiero...
die wilde graag een "platte" blade zien.....nah, wat doen we met zulk soort gasten
Had die nou ook een schuivertje gemaakt? ik pikte ergens zo'n verhaal op, maar was niet helemaal duidelijk of dat nou onlangs was geweest of al een poos terug. .
en waar is btw one o four...hebben we nog een appeltje mee te schillen hiero...
die wilde graag een "platte" blade zien.....nah, wat doen we met zulk soort gasten
ja wederom sorry steefDucktape
lekkerrrrrrrrrrrrrr...hier ist nog droog maar kan vandaag niet rijden, tis gewoon belachelijk.. verleden jaar zoveel gereden in het "na"seizoen, als ik er nu alleen nog maar aan denk gaat het al gieten buiten
ja als jij op vakantie bentMisschien komt het nog.....
nee volgens mij heeft erik geen schuiver gehad....wel een paar uit het hoevelakenklaverbladtopic , maar erikje niet volgens mij....
nah, ben benieuwd dan, kan die van bauke ff niet voor de geest halen op dat stukje....
maar laat maar zien als het klaar is
ja als jij op vakantie bent
U staat op een putdeksel
Ik prefereer knipperlichten die ook van de zijkant zichtbaar zijn...
ja wederom sorry steef